שתף קטע נבחר

הזוכה בפרס חג המחזמר: "סירות בודפשט"

בפסטיבל "חג המחזמר בת-ים" זכתה ההצגה "סירות בודפשט" בפרס המחזמר הטוב ביותר. שחקנים שקיבלו פרסים על משחקם: רמי ברוך, נסרין קדרי ורונה לי שמעון. המחזמר הזוכה קיבל מענק על סך 50 אלף שקלים

היום (ה') הוכרזו הזוכים בפסטיבל "חג המחזמר בת-ים", בניהולו האמנותי של אורי פסטר, במהלכו הועלו השבוע בבכורה ארצית שלושה מחזות זמר מקוריים שנוצרו במיוחד לפסטיבל הייחודי. בטקס, שנערך בהיכל התרבות בעיר, הוענק הפרס הראשון למחזמר "סירות בודפשט" אותו יצרו רועי כהן, ניר פייבל ואסף שלמה וביימה ליחי בקרמן.

 

מתוך "סירות בודפשט" (צילום: אריאל בשור) (צילום: אריאל בשור)
מתוך "סירות בודפשט"(צילום: אריאל בשור)
המחזמר, בכיכובם של דנה פרידר, רונה לי שמעון, רמי ברוך וארז רגב, זכה במענק של 50 אלף שקלים ממשרד התרבות והספורט, ויחגוג את ניצחונו בשתי הצגות שיתקיימו ב-21 בדצמבר בתיאטרון "הקאמרי". העלילה מתרחשת ב-1940 במחנה עבודה בגבול הונגריה, ומתארת את מערכת היחסים בין מפקד המחנה ההונגרי, ליהודי, בונה סירות לשעבר, שעתידם ועברם נפגשים.

 

זכתה בפרס השחקנית הטובה ביותר. קדרי (צילום: אריאל בשור) (צילום: אריאל בשור)
זכתה בפרס השחקנית הטובה ביותר. קדרי(צילום: אריאל בשור)

חבר השופטים, שכלל את המוזיקאי קובי אשרת, הפזמונאי אבי קורן, השחקן דב רייזר, המחזאי מוטי לרנר, העיתונאית רונית ורדי, והבמאים רוני ניניו, שירית לי וייס ויאיר שרמן - העניק פרסים בקטגוריות נוספות: 

בפרס השחקן הטוב ביותר זכה רמי ברוך, על תפקידו ב"סירות בודפשט", בזכות "ביצוע מרתק ומצמרר ושירת מחזמר ייחודית"; בפרס השחקנית הטובה ביותר זכתה נסרין קדרי, על תפקידה ב"סוליקא", על "הופעה מפתיעה המשלבת משחק ושירה באופן המושלם ביותר"; בפרס המוזיקה זכה המלחין מאור סבג על המחזמר "סוליקא"; ובפרס התמליל הטוב ביותר זכה תאיר סיבוני על המחזמר "סוליקא".

 

עוד זכו בפרס המחזה המחזאים רועי כהן, ניר פייבל ואסף שלמה על המחזמר "סירות בודפשט"; בפרס המצוינות זכה השחקן רפי ויינשטוק על משחקו במחזמר "בית המצוות" על פי שלום אש, בזכות "מנעד קולי והגשת שירה יוצאי דופן"; והשחקנית רונה לי שמעון זכתה בציון לשבח על משחקה ב"סירות בודפשט", עליה נאמר בנימוקי השופטים "נוכחות ממגנטת, ומשחק ושירה מרגשים ומעוררי הזדהות".

 

 

 תגובה חדשה
הצג:
אזהרה:
פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
צילום: רפי דלויה
זכתה בציון לשבח. רונה לי שמעון
צילום: רפי דלויה
לאתר ההטבות
מומלצים