שתף קטע נבחר

חברת הלואו-קוסט ריינאייר נכנסת לנתב"ג

חברת התעופה האירית שטסה עד עתה רק לעובדה, תפעיל טיסה יומית לקפריסין ותתחרה בשלוש החברות הפועלות בקו. וכמה תעלה טיסה? 115 שקלים לכיוון

חברת התעופה האירית ריינאייר נכנסת לפעילות בנמל התעופה בן גוריון. בשנה האחרונה פועלת החברה בהצלחה רבה בטיסות שהיא מבצעת בין מספר יעדים באירופה לבין נמל התעופה עובדה. החברה הודיעה כי החל מחודש מרץ הקרוב תפעיל טיסה יומית בין תל אביב ונמל התעופה פאפוס שבקפריסין, והיא מתכוונת להטיס כמאה אלף נוסעים בשנה בקו זה. עוד נמסר כי מחירי הפתיחה של הטיסות יהיו 28.99 אירו לכיוון, שהם 115 שקלים, לטיסות עד חודש מאי 2017.

מטוס ריינאייר (צילום: shutterstock) (צילום: shutterstock)
מטוס ריינאייר(צילום: shutterstock)

המנהל המסחרי של החברה, דיוויד או'בריאן, אמר בהודעה מיוחדת בעניין כי החברה שמחה על פתיחת הקו החדש ולמעשה על כניסתה לפעילות בתל אביב, הנמל השני שבו היא תפעל בישראל. לדבריו, הטיסות לפאפוס בקפריסין יהיו אידיאליות הן למשפחות והן לנופשים והוסיף כי מי שיזמינו את טיסותיהם זמן רב מראש יוכלו ליהנות ממחירים זולים.

 

בדיקה שערכנו לטיסות בחודש אפריל אכן העלתה את הכרטיסים במחיר המובטח: טיסה לכל כיוון במחיר של 28.99. אם תרצו לשלוח מזוודה במשקל של 15 ק"ג תצטרכו להוסיף 34 אירו, ובחירת מושבים תעלה שמונה אירו.

 

פעילות מוצלחת בעובדה 

חברת ריינאייר מפעילה כאמור זו השנה השנייה טיסות מיעדים שונים באירופה (בודפשט, ברטיסלבה, קרקוב וקובנה - ליטא) לנמל התעופה בעובדה. זאת תוך סבסוד של משרד התיירות והתאחדות המלונות באילת.

פאפוס, גם בלואו-קוסט ()
פאפוס, גם בלואו-קוסט

בקו בין תל אביב וקפריסין פועלות כיום מספר חברות בהן ארקיע, חברת אל על במותג הלואו-קוסט אפ, חברת טוס וחברת אגיאן היוונית. חברת סייפרוס איירווייס שקרסה וחזרה לפעול בתחילת החודש, עשויה להפעיל בעתיד גם כן קו בין תל אביב לקפריסין.

 

בחודשים ינואר-נובמבר, טסו בקו בין ישראל לקפריסין כ-337 אלף נוסעים, גידול של 42.67% בהשוואה לתקופה המקבילה ב-2015.

 

 תגובה חדשה
הצג:
אזהרה:
פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
צילום: ירון ברנר
ריינאייר. נכנסים לנתב"ג
צילום: ירון ברנר
מומלצים