שתף קטע נבחר

הפועל ב"ש: "אנחנו בקשר עם גורמי הביטחון"

אחרי הפיגוע הקטלני במועדון באיסטנבול ולקראת ההתמודדות מול בשיקטאש בליגה האירופית, שחקנים בקבוצה מודאגים: "עכשיו בטוח שהחשש שלנו להגיע לשם ייגבר". במועדון לא שוללים אפשרות שיבקשו להתארח במדינה נייטרלית, במשחק שנקבע ל-23 בפברואר

האם בעקבות פיגוע הטרור הרצחני הלילה (בין שבת לראשון) ברובע בשיקטאש באיסטנבול תבקש הפועל באר שבע להזיז את המשחק נגד בשיקטאש למדינה אחרת? נכון לעכשיו במועדון מסרבים לענות על השאלה הזאת.

 

ב-23 בפברואר אמורה אלופת ישראל להתארח באצטדיון וודאפון באיסטנבול, למשחק הגומלין נגד אלופת טורקיה בשלב 32 הגדולות של הליגה האירופית. לפני כשבועיים התרחש פיגוע שכוון נגד כוחות המשטרה שאיבטחו משחק באותו אצטדיון. לאחר מכן החליטו בבאר שבע שלא לפנות לאופ"א בבקשה להזיז את המשחק, שכן בקשה דומה עשויות להגיש קבוצות שיבואו להתארח בארץ, בדיוק כפי שקרה בפעם האחרונה לפני כשנה וחצי בזמן מבצע צוק איתן.

 

כוחות הביטחון מחוץ למועדון שבו אירע הפיגוע באיסטנבול (צילום: EPA) (צילום: EPA)
כוחות הביטחון מחוץ למועדון שבו אירע הפיגוע באיסטנבול(צילום: EPA)

 

כעת, לאחר פיגוע נוסף שבוצע בשכונה של האצטדיון, החשש בבירת הנגב להגיע לשם הוא גדול בהרבה ובמועדון כבר לא שוללים את האפשרות לפנות לאופ"א בבקשה להזיז את המשחק למדינה נייטרלית בשל החשש לחיי השחקנים. שחקן בקבוצה התייחס לכך ואמר: "אנחנו מדברים בינינו השחקנים על העניין הזה, ועכשיו אחרי הפיגוע בטוח שהחשש שלנו להגיע לשם יעלה".

 

"אנחנו בקשר עם גורמי הביטחון הישראלים ועם אופ"א ונישמע להוראות גורמים אלה. אם יהיה לנו מה להודיע, נעשה זאת", אמר הבוקר דובר המועדון גיל לבנוני וסירב להתייחס ספציפית לשאלה האם יש כוונה במועדון לפנות בבקשה להעתיק את המשחק למיקום אחר. יש לציין שבכל מקרה לא צפויים להגיע אוהדים ישראלים למשחק בשל אזהרת המסע המפורשת של המטה המדיני-ביטחוני לישראלים לא לשהות בשטח טורקיה.

 

צפויה הערכה מחודשת לגבי פציעת ויטור

הערב (א') תתמקד הקבוצה בכדורגל ותצטרך להוכיח שהניצחון המשכנע 1:4 ביום רביעי על הפועל קרית שמונה בגמר גביע הטוטו מסמל את חזרתה לכושר הטוב שאפיין אותה עד לפני שבועיים. לאחר שני משחקי ליגה ללא ניצחון תתייצב האלופה למשחק בסכנין תחת מזג אוויר חורפי.

 

מיגל ויטור. תהיה הערכה מחודשת לגבי חומרת הפציעה (צילום: אורן אהרוני) (צילום: אורן אהרוני)
מיגל ויטור. תהיה הערכה מחודשת לגבי חומרת הפציעה(צילום: אורן אהרוני)
 

 

הבלם מיגל ויטור, שבקבוצה יבדקו בהערכה מחודשת את חומרת פציעתו בברך, ימשיך להיעדר. גם החלוץ לוסיו מרניאו לא יהיה בסגל בשל מתיחה קלה בשריר הירך האחורי. יובל שבתאי, שמעוניין לעבור להפועל רעננה, גם כן מחוץ לסגל. בעקבות היכולת החלשה של דודו גורש במשחק נגד הפועל תל אביב והעובדה שגיא חיימוב היה טוב בגמר גביע הטוטו, בכר עשוי להעניק לחיימוב את אפודת השוער הראשון. לפי האימון המסכם אתמול יש רושם שהמאמן עדיין מתלבט את מי להציב בשער.

 

אם מכבי תל אביב תגיע לסיכום על צירופו של המגן השמאלי אופיר דודזאדה מגנט הבלגית, תהיה לבאר שבע זכות ראשונים להשוות את ההצעה ולהחזיר אותו לשורותיה. הצהובים רצו לצרף את דודזאדה כבר בחלון ההעברות הנוכחי שייפתח השבוע, אך בשל חוקי העברות של אופ"א, הקבוצה היחידה בה הוא יוכל לשחק העונה מלבד גנט היא באר שבע, בעוד לקבוצה אחרת הוא יוכל לעבור רק בעונה הבאה.

 

אופיר דודזאדה. לבאר שבע תהיה זכות ראשונים (צילום: עוז מועלם) (צילום: עוז מועלם)
אופיר דודזאדה. לבאר שבע תהיה זכות ראשונים(צילום: עוז מועלם)

 

בבירת הנגב לא ירצו לראות את דודזאדה, מהשחקנים הבודדים שגדלו בהפועל באר שבע בתקופת אלונה ברקת, משחק דווקא אצל יריבתם בצמרת וצפויים לנסות להחזירו. לאחר מכירתו של דודזאדה בתחילת העונה לגנט בלמעלה ממיליון אירו,

צירפה הקבוצה את מיחאי קורהוט בכ-400 אלף אירו והוא הצליח להשתלב בסגל ולהציג יכולת גבוהה. חזרה של דודזאדה תואמת את מדיניות המועדון להחזיק בכל עמדה בסגל בשני שחקנים בכירים ועשויה להוביל לעזיבתו של בן תורג'מן. רועי גורדנה, שצפוי לעזוב את הקבוצה, מבוקש בבני יהודה.

 

לפנייה לכתב/ת
 תגובה חדשה
הצג:
אזהרה:
פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
צילום: רויטרס
הפיגוע באיסטנבול
צילום: רויטרס
מומלצים