שתף קטע נבחר

לוזון שוקל לעזוב כבר אחרי המשחק מול ק"ש

המאמן נאלץ להתכונן למשחק מול עירוני קריית שמונה (ה') בסגל חסר מאוד. עד לערב תצטרך קבוצת הרכישה להגיש לנאמנים רשימה של השחקנים הנשארים. איציק ניסנוב: "אם הוא יבחר לעזוב - אבין אותו. אני מבטיח שעד לסיום חלון ההעברות תהיה פה קבוצה פנטסטית". שובשיץ' שוחרר

גיא לוזון שוקל ברצינות לעזוב את הפועל תל אביב כבר אחרי המשחק מחר (ה') בקריית שמונה, כפי שפורסם אתמול בלעדית ב"ידיעות אחרונות". אמש, אחרי עוד אימון בסגל חסר מאוד, הבהיר לוזון כי במצב העניינים הנוכחי הוא לא יעמוד על הקווים בדרבי נגד מכבי ת"א בשני הקרוב.

 

כבר היום יוכל לוזון לקבל אינדיקציה ראשונה למערכת השיקולים שלו האם לעזוב את הקבוצה, כשעד לשמונה בערב קבוצת הרכישה תצטרך להגיש לנאמנים את רשימת השחקנים הנשארים. במקרה שמרביתם לא יישארו, לוזון לא מתכוון להישאר. המאמן הבהיר כי שחרורים של בן רייכרט ואריאל הרוש יהיו מבחינתו קו אדום.

 

מתחיל לאבד סבלנות? גיא לוזון (צילום: אורן אהרוני) (צילום: אורן אהרוני)
מתחיל לאבד סבלנות? גיא לוזון(צילום: אורן אהרוני)

 

אחד הבעלים, איציק ניסנוב, אמר על כך: "גיא אמר לנו מראש שבהתאם לסגל הוא יישאר או לא. נכבד כל החלטה שלו. אם הוא יבחר לעזוב - אבין אותו, יש פה עניין של עיתוי. אני מבטיח שעד לסיום חלון ההעברות תהיה פה קבוצה פנטסטית". בהפועל אמנם ינסו לרצות את לוזון, אולם כבר החלו בהכנה של מאמן חלופי לקראת הדרבי, במקרה שלוזון יודיע על עזיבתו. מספר גדול של מאמנים הוצע במקומו.

 

גיא לוזון מודע כמה קשה תהיה משימת ההישרדות, ללא בלומפילד ובמרחק של שש נקודות מחוף מבטחים. אחד השחקנים שלוזון רצה שיישאר, שמואל שיימן, שוחרר על ידי קבוצת הרכישה והוא בדרכו להפועל חיפה - אבל הסיפור הגדול קשור דווקא באחד משני הישראלים הבכירים, השוער אריאל הרוש, שנמצא כעת מחוץ לקבוצה ועשוי להפוך לשחקן חופשי כבר הערב, אלא אם כן יהיה שינוי במהלך היום.

 

אריאל הרוש. יש כבר רשימת מחליפים אפשריים (צילום: עוז מועלם) (צילום: עוז מועלם)
אריאל הרוש. יש כבר רשימת מחליפים אפשריים(צילום: עוז מועלם)

 

הרוש נפגש עם ראשי המועדון, שהבהירו לו כי אחרי שקיצץ בכ-30 אחוזים משכרו בתחילת השנה, יהיה עליו לקצץ ב-25 אחוזים נוספים. כמו כן, במסגרת החוזה של הרוש הוא אמור היה לקבל בשנה הבאה סכומי כסף גבוהים שנדחו, אולם התבשר כי לא יקבל זאת. הרוש סירב להצעה, הגיש הצעה נגדית ובמהלך היום ייפגש שוב עם קבוצת הרכישה בניסיון להגיע לנוסחת פשרה, אחרת ינסו להחתים במועדון את אחד משוערי המשנה: גיא חיימוב, צחי גיגי, אוהד לויטה או מהדי זועבי מקריית שמונה. "בהפועל יורקים להרוש בפנים, הוא לא ימשיך ככה", אמרו בסביבתו, כשהרוש הבהיר כי למרות ההתעניינות של מכבי ת"א, הוא לא מתכוון להגיע כשוער משנה.

 

שלושה שחקנים נוספים שבמועדון ינסו להגיע איתם לסיכום כדי שלא יהפכו לשחקנים חופשיים הערב הם ישראל זגורי (התבקש לקצץ ב-20 אחוזים ולוותר על 180 אלף שקל דמי חתימה), בן רייכרט שנדרש לקצץ בחמישים אחוז ואינו מוכן, וחן עזרא שהתבקש לוותר על שלושים אחוזים (הוצע להפועל ב"ש, לבית"ר ירושלים ולמכבי חיפה). כל השחקנים שטרם חתמו על חוזים חדשים סירבו להתאמן, ולכן גם ההכנה למשחק מול קריית שמונה בעייתית מאוד וכללה משחקי 5 על 5 והשתתפות שחקני נוער.

 

שחקני הפועל תל אביב. כמה יישארו? (צילום: אורן אהרוני) (צילום: אורן אהרוני)
שחקני הפועל תל אביב. כמה יישארו?(צילום: אורן אהרוני)

 

הדרמות בוולפסון נמשכו כשהבלם אדי גוטליב, המבוקש במכבי ת"א וברוסיה (אופה ואוראל-גרייט), נכנס לשיחה עם ראשי המועדון ודרש שחרור מיידי. גוטליב טען לחוב של 400 אלף שקלים, אולם בהפועל הבהירו לו כי הוא לא בר שחרור, ורק מהקיץ יוכל לעזוב בהתאם למו"מ על רכישתו. איציק ניסנוב הבהיר גם אתמול כי ארון שונפלד ועומרי אלטמן ישוחררו רק בעונה הבאה.

 

במועדון החלו להתחזק, כשאור אוסטוינד מרמה"ש הצטרף לסגל וכבר ערך את אימון הבכורה שלו. אם המו"מ עם זגורי ורייכרט לא יוביל להישארותם, בקבוצה ינסו לצרף את יובל שבתאי. קבוצת הרכישה כבר נפגשה עם איסמעיל ריאן ממכבי חיפה, ומתכוונת לצרף גם את שובל גוזלן ושחר הירש שמתאמן במועדון בימים האחרונים. דאמיר שובשיץ' שוחרר היום ועשוי לעבור לליגה בארצות הברית.

 

לפנייה לכתב/ת
 תגובה חדשה
הצג:
אזהרה:
פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
צילום: ראובן שוורץ
גיא לוזון
צילום: ראובן שוורץ
מומלצים