שתף קטע נבחר

זו איוונקה? הטעות של דונלד טראמפ בטוויטר

"איוונקה טראמפ נפלאה. אישה עם אופי אמיתי ועל רמה", צייץ הלילה הנשיא הנבחר של ארצות-הברית, אבל במקום לתייג את בתו הוא תייג אישה בריטית

ביום שישי יהפוך דונלד טראמפ רשמית לנשיא ארצות-הברית, אבל עד שייכנס לבית הלבן יש לו כמה ימים שבהם הוא יכול להחמיא לבני משפחתו, או ליתר דיוק לנסות להחמיא לבני משפחתו.

 

 

הלילה (יום ג') ביקש טראמפ להשיב לציוץ שבו חולקו שבחים לבתו איוונקה. הוא כתב: "איוונקה טראמפ נפלאה. אישה עם אופי אמיתי ועל רמה". אבל במקום לתייג את בתו, המחזיקה בחשבון IvankaTrump@ הוא תייג אישה בריטית המחזיקה בחשבון הטוויטר Ivanka@. מדובר באיוונקה מג'יק המתגוררת בעיר ברייטון שבבריטניה, שהעידה בראיון ל-BBC כי היא בכלל תמכה בבחירות בהילרי קלינטון.

 

מג'יק עצמה אמרה בראיון ל-BBC כי היא הוצפה בהודעות בשעת בוקר מוקדמת מעיתונאים, שרצו לבדוק מה הקשר שלה לטראמפ. היא אמרה כי אין כל קשר והוסיפה כי לא מדובר בפעם הראשונה שמתבלבלים בינה לבין בתו של נשיא ארצות-הברית הנבחר ושלא פעם הפעילה בוט ששלח הודעות למי שפנה אליה בטעות - שהודיע שהיא תומכת בקלינטון בבחירות.

 

הצעירה הבריטית אמרה כי בשלב זה היא אינה שוקלת לשנות את היוזר שלה בטוויטר. "אני לא משתמשת הרבה בטוויטר", היא אמרה. לדבריה, כשפתחה את חשבון הטוויטר שלה ב-2007 היא לא העלתה על דעתה שאביה של איוונקה טראמפ יהיה יום אחד נשיא ארצות-הברית.

 

 

 

 

לפנייה לכתב/ת
 תגובה חדשה
הצג:
אזהרה:
פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
צילום: AP
איוונקה טראמפ ואביה
צילום: AP
מומלצים