שתף קטע נבחר

הנשיא ריבלין יאושפז להתקנת קוצב לב

הנשיא יעבור את ההליך הקצר בסוף השבוע ללא הרדמה, ולא צפוי שינוי בתפקודו. מוקדם יותר קרא להרגעת הרוחות: "להפריד בין הפיגוע לפעולות אכיפת החוק"

נשיא המדינה ראובן (רובי) ריבלין, יעבור במהלך סוף השבוע התקנת קוצב לב. לצורך ביצוע ההליך יאושפז ריבלין למשך כ-24 שעות ומבית הנשיא נמסר כי לא יחול שינוי בתפקודו לאחר מכן.

 

בתקופה האחרונה אותרה על ידי רופאיו של הנשיא הפרעה בקצב הלב הדורשת יכולת ניטור והסדרה מעמיקה יותר ובשל כך יבוצע ההליך הקרדיולוגי. ההליך מבוצע ללא הרדמה ובתום האשפוז הקצר ישוב הנשיא אל המשכן.

 

ריבלין בן ה-77 מקפיד לעבור בדיקות סקר תקופתיות שכוללות בדיקות דם ומבדקי לב ריאה. בתום הבדיקות שעבר מסרו תמיד רופאיו שמצבו הרפואי מצוין וכי הוא מקפיד לשמור על כושר ועל תזונה נכונה. ריבלין הוא צמחוני. הוא מקפיד על הליכות כמעט כל בוקר (על ההליכון).

ריבלין, היום עם המשלחת מאינדונזיה (צילום: מארק ניימן, לע"מ) (צילום: מארק ניימן, לע
ריבלין, היום עם המשלחת מאינדונזיה(צילום: מארק ניימן, לע"מ)
 

היום נפגש הנשיא עם משלחת של מנהיגים מאינדונזיה - מדינה שעמה אין לישראל יחסים דיפלומטיים - המבקרים בארץ במסגרת יוזמת אוסטרליה ישראל (AIJAC).

 

מוקדם יותר הוא פרסם הודעה בעקבות האירועים בנגב: "אנחנו בעיצומו של אירוע נורא בו נרצח השוטר, רס"מ ארז לוי זכרו לברכה, בידי מחבל בפיגוע טרור נפשע. בשעה קשה זאת, לב כולנו עם המשפחה האבלה ואנו מתפללים להחלמתם המהירה של השוטרים הפצועים", מסר ריבלין.

 

"שוחחתי הבוקר עם המפכ"ל, רב ניצב רוני אלשיך, ועם ראשי הציבור הערבי. עלינו להפריד בצורה ברורה בין פיגוע הטרור הקשה שאירע הבוקר לבין פעולות אכיפת החוק והריסת המבנים הבלתי חוקיים ושאינם ניתנים לאישור. בטרור יש להילחם ביד קשה וללא פשרות, ויש למגר את שורשיו הרעים בכל מקום שהם.

 

"אני פונה למנהיגות הישראלית בכלל ולמנהיגי החברה הערבית בפרט. זוהי שעה קשה ומתוחה ועל כולנו לעבוד יחד ולעשות כל שביכולתנו כדי להרגיע את הרוחות, הן באמירות והן במעשים. הסדרת ההתיישבות הבדואית בדרום היא אתגר לאומי ואזרחי העומד לפתחה של מדינת ישראל מזה שנים רבות. אנו מוכרחים להידרש למציאת פתרון ומתווה לסוגיה לאומית, חברתית ואזרחית בוערת זאת - בטרם יהיה מאוחר מדי".

 

לפנייה לכתב/ת
 תגובה חדשה
הצג:
אזהרה:
פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
צילום: קובי גדעון, לע"מ
הנשיא ריבלין
צילום: קובי גדעון, לע"מ
מומלצים