שתף קטע נבחר

אופל קרוסלנד X - בישראל כבר בסוף השנה

אופל חושפת את הקרוסלנד, רכב פנאי קומפקטי שפותח בשיתוף פיז'ו-סיטרואן ויחליף את המריבה. לישראל יגיע בסוף 2017

אופל חושפת את הקרוסלנד X, רכב פנאי קומפקטי שפותח בשיתוף פיז'ו-סיטרואן ומחליף את המריבה שייצורה יופסק בקרוב. הקרוסלנד הוא הקטן במשפחת רכבי הפנאי - תחת האיפיון X - של אופל ויתמקם מתחת למוקה X, וצפוי לנחות בישראל בסוף השנה. בעתיד הקרוב יוצג הגרנד לנד X, עם שבעה מקומות ישיבה.

 

 

הקרוסלנד מתבסס על פלטפורמת ה-2008 של פיז'ו, ועם 421.2 ס"מ לאורך, 176.5 ס"מ לרוחב ו-159 ס"מ לגובה, הוא קצר מהמוקה ב-6.3 ס"מ, צר ממנו ב-1.6 ס"מ ונמוך ב-6.8 ס"מ. תא המטען דווקא גדול ב-54 ליטר (410 ליטר בסך הכל) ויכול לגדול עד ל-520 ליטר תודות לאפשרות הסטת שורת המושבים מאחור ב-15 ס"מ לפנים-אחור.

 

 

העיצוב החיצוני דומה למוקה כשעיקר ההבדל הוא בקורה C, עם פס ניקל המשתפל לאחור ויוצר מעין אשליית תנועה. גם תא הנוסעים מוכר מדגמי היצרנית עם מערכת IntelliLink הכוללת מסך מגע בגודל "8 עם צימוד לסמאטפון דרך Apple Car Play ו-Android Auto, ותצוגה עלית לנתונים. הקרוסלנד יציע מערכות בטיחות מתקדמות כמו בלימה אוטונומית במצבי חירום, שמירה על נתיב, תאורת לד אדפטיבית, זיהוי תמרורים והתראה על עייפות נהג.


 

אופל טרם פרסמה נתונים על יחידות ההנעה, אך אלה צפויות להיות מקבילות ל-2008 - מנוע טורבו-בנזין עם 3 צילינדרים בנפח 1.2 ליטר, בשידוך לתיבת 6 הילוכים אוטומטית.

 

לפנייה לכתב/ת
 תגובה חדשה
הצג:
אזהרה:
פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
ynet רכב בפייסבוק
לוח winwin
מומלצים