שתף קטע נבחר

המנג'ר החדש של הפועל עפולה: ראובן עטר

אקס מכבי נתניה ומכבי חיפה יהיה הסמכות המקצועית הבכירה, צדוק מלכה יעבוד לצידו. לחמן פוטר. נשיא המועדון, ששי יעקב: "יום חג לעפולה, בטח כשמאמן בסדר גודל כזה מגיע אלינו"

ראובן עטר חוזר לכדורגל הישראלי. אקס מכבי חיפה מונה הערב (ה') למנג'ר הפועל עפולה מהליגה הלאומית במקומו של אייל לחמן שפוטר. לצידו יעבוד בצוות המקצועי צדוק מלכה.

 

עטר, שמצוי בקשרים טובים עם נשיא המועדון ששי יעקב, יהיה הסמכות המקצועית הבכירה. יש לציין כי כבר בשבוע שעבר עטר הגיע לסבב התרשמות בעפולה וצפה בהפסד הביתי של הקבוצה מול הפועל ראשל"צ, מה שגרם למשבר רציני ביחסים בין אייל לחמן להנהלה.

 

חמש קדנציות במכבי נתניה. עטר (צילום: גיל נחושתן) (צילום: גיל נחושתן)
חמש קדנציות במכבי נתניה. עטר(צילום: גיל נחושתן)

 

פוטר דווקא כשעפולה בתקופה טובה. לחמן (צילום: אורן אהרוני) (צילום: אורן אהרוני)
פוטר דווקא כשעפולה בתקופה טובה. לחמן(צילום: אורן אהרוני)

 

יעקב אמר לאחר החתימה: "זהו יום חג לעפולה, בטח כשמאמן בסדר גודל כזה מגיע אלינו. ראובן עטר הוא דמות רצינית שחובבי כדורגל רבים גדלו עליה. אנחנו שמחים שהצטרף אלינו".

 

הפועל עפולה חווה עונה מאכזבת והיא מדורגת במקום ה-9 בטבלה. בכל זאת, התזמון שבו פוטר לחמן הפתיע לא מעט אנשים סביב המועדון, משום שהקבוצה השיגה שני ניצחונות בשלושת המחזורים האחרונים.

 

אגב, עטר יחזור לראשונה לאחת משתי הליגות הבכירות, מאז הקדנציה האחרונה והחמישית שלו במכבי נתניה. בניגוד להצלחות הקודמות שלו במועדון, הוא סיים את תפקידו לאחר שמונה מחזורים בלבד בעונת הירידה של הקבוצה ב-2015/16. בשנים האחרונות הוא פוטר גם ממכבי חיפה והפועל חיפה אחרי תקופות קצרות ומאכזבות.

 

לפנייה לכתב/ת
 תגובה חדשה
הצג:
אזהרה:
פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
צילום: עוז מועלם
ראובן עטר
צילום: עוז מועלם
מומלצים