שתף קטע נבחר

קלאב ברוז' הגישה למכבי הצעה על בן חיים

פרסום ראשון: הקבוצה הבלגית הציעה עבור החלוץ 3.5 מיליון יורו, ועוד חצי מיליון במקרה של זכייה באליפות. ג'ון ואן דן ברום כבר היה בדרך לצהובים, שנתקלים בקשיים בשל סירובה של אלקמאר לאפשר לו לעזוב. המנהל הטכני של קבוצתו רמז: "רואה אותו מאמן מחוץ להולנד"

קלאב ברוז' חמה על טל בן חיים . הקבוצה הבלגית הגישה היום (ו') הצעה רשמית ומפתה במיוחד על חלוץ מכבי תל-אביב ורוצה להעבירו אליה באופן מיידי תמורת סכום עתק של 3.5 מיליון יורו - הגדול ביותר שהוצע עבור שחקן ישראלי ממועדון אירופי. כך נודע לראשונה ל-ynet ספורט.

 

לטבלת ליגת העל

 

הבלגים אף מוכנים להגדיל את הצעתם במקרה שיזכו באליפות בליגה המקומית, ובכל מקרה מציעים למכבי גם 20 אחוזים מהסכום שייכנס על מכירה עתידית של השחקן.

 

מאמן אלקמאר, ג'ון ואן דן ברום, הוא עדיין המועמד המוביל לאימון מכבי תל אביב - אלא שנכון לעכשיו קבוצתו הנוכחית מערימה קשיים על המהלך ומסרבת לשחרר אותו לישראל. בין הצדדים מתקיימות שיחות, וככל הידוע, הוא כבר צפה במשחק של מכבי.

 

ג'ורדי קרויף צפוי לאמן בפעם הרביעית ברציפות את הקבוצה בראשון הקרוב נגד בני סכנין, אולם במשחק הגביע נגד הפועל רעננה או לכל היותר במשחק מול מכבי חיפה בסמי עופר יעמוד על הקווים מאמן חדש. רק אם העניינים מול אלקמאר לא יסתדרו, במכבי ימשיכו בשיחות עם מועמדים נוספים מהרשימה.

 

ג'ורדי קרויף. ינחית מאמן חדש? (צילום: עוז מועלם) (צילום: עוז מועלם)
ג'ורדי קרויף. ינחית מאמן חדש?(צילום: עוז מועלם)

 

ואן דן ברום (50) מאמן את אלקמאר מאז 2014 וחוזהו הנוכחי במועדון מסתיים בתום העונה. בעיתונות ההולנדית דווח שהוא לא צפוי להמשיך והנהלת הקבוצה טרם פרסמה החלטה בנוגע

 לאפשרות להאריך את חוזהו בעונה נוספת. המאמן התייחס לנושא: "אני שונא שעושים רעש גדול על שום דבר. ההנהלה צריכה להודיע לי עד ה-1 במארס אם היא מאריכה לי את החוזה, זה תלוי בהם. אחכה ואראה".

 

המנהל הטכני של הקבוצה ההולנדית, מקס הוברץ, התייחס לסוגיה ונתן רמיזה גדולה לעתיד: "אני בטוח שהוא חושב על מועדונים אחרים, אני רואה אותו מאמן מחוץ להולנד בקבוצות גדולות כדי לזכות בתארים". פרדי רוטן עשוי להיכנס לנעליו במידה ויגיע למכבי ת"א.

 

שרן ייני ישחק במכבי בארבע וחצי השנים הבאות. בין הצדדים כבר הושגה הסכמה וגם הקבוצות על סף סיכום, כך שהוא יגיע בשבועיים וחצי הקרובים לארץ.


פורסם לראשונה 20/01/2017 07:18

 

לפנייה לכתב/ת
 תגובה חדשה
הצג:
אזהרה:
פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
צילום: ראובן שוורץ
טל בן חיים
צילום: ראובן שוורץ
מומלצים