שתף קטע נבחר

הפועל ת"א: טוטו תמוז ערך אימון בכורה

הרכש החדש לבש את המדים האדומים לראשונה מאז קיץ 2013 ואמר: "אני נרגש ומחכה לפגוש את הקהל האדום". למרות שעבר את הבדיקות הרפואיות, ייעדר תמוז ממשחק הליגה מול אשקלון. ניקוליץ' התאמן לבדו, שוינפלד נפצע

הוא חזר. אחד הקאמבקים הגדולים בכדורגל הישראלי יצא לדרך: אחרי שלוש שנים וחצי, שב טוטו תמוז לשחק עד תום העונה בהפועל ת"א, כפי שנחשף לראשונה ב-ynet ספורט. הבוקר (ו') ערך החלוץ את האימון הראשון שלו בקבוצה.

 

במהלך בזק החזירו אנשי הפועל ת"א את תמוז למועדון עימו זכה בשני גביעים והיה למלך השערים (21) בעונת 2010/2011. החלוץ הבקיע 56 שערים במדי הפועל ת"א, הפך לכובש התשיעי בכל הזמנים של המועדון והספיק גם להיות מעורב בתקרית עם אלי טביב, אחרי הזכייה בגביע המדינה לפני שלוש וחצי שנים.

 

טוטו תמוז, היום (ו') באימון הבכורה (צילום: פרטי) (צילום: פרטי)
טוטו תמוז, היום (ו') באימון הבכורה(צילום: פרטי)
 

 

תמוז חזר לקדנציה שנייה בוולפסון וינסה לעזור לאדומים שמדורגים במקום האחרון בטבלה לשרוד בליגת העל, ולמחוק את המינוס. הוא לא יהיה בסגל למשחק הגורלי מחר (ש') נגד הפועל אשקלון. תמוז, שמאז שעזב את וולפסון שיחק ברוסיה, רומניה ובליגה השנייה בסין, עבר את הבדיקות הרפואיות רק לאחר החתימה ואמר: "זו ההחלטה הכי קלה בקריירה שלי".

 

על החזרה הוסיף: "כולם יודעים כמה המועדון והאוהדים יקרים לי, אני בא לעשות הכל בשביל להחזיר אותו למקום הראוי לו. זה הזמן שלי להחזיר לכולם על האהבה וההערכה שתמיד העניקו לי. אני נרגש לחזור ומחכה כבר לפגוש את הקהל האדום - יאללה הפועל".

 

"זה הזמן להחזיר על האהבה שהעניקו לי". תמוז (צילום: צביקה טישלר) (צילום: צביקה טישלר)
"זה הזמן להחזיר על האהבה שהעניקו לי". תמוז(צילום: צביקה טישלר)

 

מלבד תמוז, בקבוצה שאלו עד לסיום העונה את הבלם הצעיר עמית ביטון מהפועל באר-שבע, כשאיסמעיל ריאן סיכם את תנאיו. עתה, בהפועל ת"א ממתינים לשחרורו ממכבי חיפה. נמניה ניקוליץ' חזר להתאמן, בשלב זה לבדו. אם יסכים לקבל על עצמו חוזה מקוצץ, ישחק בקבוצה עד לסיום העונה.

 

הביטוח על עומרי אלטמן הוארך בשבוע, כך שהוא ישחק נגד אשקלון, במה שעשוי להיות משחקו האחרון בקבוצה. אלטמן עשוי לעבור למכבי חיפה (במקרה שבית המשפט יורה על שחרור בחינם) או ינסה למצות אופציה בחו"ל (סעיף שחרור חינם בחוזהו). אדי גוטליב, שדורש לעזוב, הציג ימי מחלה לראשי המועדון ולא ישחק. בן רייכרט המוצהב ואור אוסטוינד הפצוע ייעדרו מהסגל.

 

נפצע באימון. שוינפלד (צילום: יאיר שגיא) (צילום: יאיר שגיא)
נפצע באימון. שוינפלד(צילום: יאיר שגיא)

 

אנשי המועדון ינסו להכשיר את ארון שוינפלד, שנפצע בגבו ונטש את האימון היום. המאמן מנחם קורצקי התייחס למשחק מול אשקלון: "חייבים להוציא מהמשחק נקודות, זה משחק חשוב מאוד למועדון. לחץ יש בכל מצב, אנחנו עובדים קשה ולא מתלוננים. לא חשוב מה תהיה התוצאה, כלום לא יהיה גמור, לא לכאן ולא לכאן. הליגה עוד ארוכה ויש רצון מאוד גדול של הבעלים לחזק ולהשאיר את הקבוצה בליגה".

 

על החוזים של השחקנים הוסיף: "לא שמעתי שהם לא רוצים להיות פה, אני יודע שיש בעיות עם החוזים שלהם, אבל אני גם יודע שהם רוצים להיות פה. כפי שראינו בדרבי, כשיש משחק הם שמים הכל בצד. השחקנים פה חוו טראומה ואנחנו מנסים שהכל יסתדר”.

 

השחקנים שיהיו בסגל: אריאל הרוש, צליל חתוכה, עופר ורטה, אוראל דגני, איציק שולמייסטר, עמית ביטון, גל שיש, רז שלמה, חסן אבו זייד, סער בנבנישתי, איברהים ספורי, אביחי ידין, רועי דיין, שי אליאס, עדן הרשקוביץ, עומרי אלטמן, ארון שוינפלד ושחר הירש.

 

לפנייה לכתב/ת
 תגובה חדשה
הצג:
אזהרה:
פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
צילום: צביקה טישלר
טוטו תמוז
צילום: צביקה טישלר
מומלצים