שתף קטע נבחר

בוזגלו התגרה באוהדי ב"ש אחרי השער

הקשר חגג עם יד על אוזנו את השער שלו מול מכבי פתח תקווה (1:1), האוהדים התרגזו מכך וחלקם קיללו אותו. בכר: "תמיד מעניין אצלנו". ברדה נטש את הספסל וירד לחדר ההלבשה כשהבין שלא ישחק

הפועל באר שבע סיימה הערב (שבת) בתיקו 1:1 עם מכבי פתח תקווה באצטדיון "המושבה" במחזור ה-19 בליגת העל. האלופה הוליכה משער של מאור בוזגלו, אבל ספגה בתוספת הזמן. הקשר חגג את השער עם יד על אוזנו. אוהדי קבוצתו ראו בכך התגרות, שרקו לעברו בוז וחלקם קיללו אותו. מעבר לתקרית עם בוזגלו, קפטן הקבוצה אליניב ברדה נטש את הספסל וירד לחדר ההלבשה כשהבין שלא ייכנס. 

 

 

מאמן הפועל באר שבע, ברק בכר, אמר בסיום המשחק: "ראינו שתי קבוצות חזקות מאוד. ידענו שהם יבואו אגרסיביים, זו קבוצה אגרסיבית באופי שלה, אבל היא גם יודעת לשחק כדורגל. אחת הקבוצות החזקות ששיחקנו נגדה, כולל אירופה ואני לא מגזים. כל הכבוד להם. בדרך כלל אנחנו שומרים על היתרונות שלנו, היום זה לא קרה וזה חלק מהמשחק. היינו צריכים לשמור יותר חזק. היה משחק שקול והיו אצלנו דברים טובים ופחות טובים".

 

מאור בוזגלו. התגרה? (צילום: אורן אהרוני) (צילום: אורן אהרוני)
מאור בוזגלו. התגרה?(צילום: אורן אהרוני)

 

על מאור בוזגלו אמר בכר: "הוא שחקן מצוין וכל עוד הוא יוכל לשחק הוא ישחק. יש לנו עכשיו משחק נגד ק"ש שיהיה מאוד קשה ומחכה לנו שבוע של עניין. גביע, ליגה ומשחקי צמרת". על הפוסטים שכותבים שחקניו ברשתות החברתיות אמר המאמן: "תמיד מעניין אצלנו, זה בסדר".

 

אורי מגבו חוגג (צילום: אורן אהרוני) (צילום: אורן אהרוני)
אורי מגבו חוגג(צילום: אורן אהרוני)

 

מאמן מכבי פתח תקווה, קובי רפואה: "אני גאה בבחורים שלי. אמרתי להם לפני המשחק שהטבלה בכלל לא מעניינת ומבחינתי אנחנו חייבים לשחק על הכבוד בגלל מה שקרה בסיבוב הקודם. הגענו להמון מצבים ושיחקנו כדורגל טוב. אני לא יכול לומר שאני מאוכזב, הכי חשוב שהקהל בבית נהנה".

 

 (צילום: אורן אהרוני) (צילום: אורן אהרוני)
(צילום: אורן אהרוני)

 

על אורי מגבו שהבקיע בהופעת הבכורה אמר רפואה: "אנחנו שמחים על ההחתמה שלו, הוא שחקן מצוין, אני שמח שהוא הבקיע במשחק הראשון ומקווה שימשיך ככה. השתפרנו מהסיבוב הקודם ואנחנו משחקים כדורגל. באמת שה-5:0 ישב לנו המון זמן. כל השבוע דיברו על המשחק הזה שכולם זוכרים אותו. היה משחק צמרת עם אווירה טובה". על המשך חלון ההעברות: "אנחנו מנהלים מו"מ עם שחקן או שניים, אני מקווה שהשבוע הם יצטרפו ומקווה שנתחזק. אם לא נישאר עם מה שיש, אבל אנחנו יכולים להתחזק".

 

אורי מגבו: "לא חשבתי שאבקיע ובכלל לא ידעתי אם אשחק. מאוד מרגש להבקיע, אבל זה יכול להיות כל אחד. בטעות בעטתי והכדור נכנס. אני מאוד שמח שעזרתי לחברים להוציא נקודה במשחק מאוד קשה".

 

 

לפנייה לכתב/ת
 תגובה חדשה
הצג:
אזהרה:
פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
צילום: אורן אהרוני
מאור בוזגלו
צילום: אורן אהרוני
מומלצים