שתף קטע נבחר

האולטראס: "את 'מסיבה בחיפה' לא ישכחו"

רגע לפני שאלבומם החדש נוחת, התייצבו צמד האולטראס באולפן ynet כדי לחשוף את הסיפור האמיתי שמאחורי "מסיבה בחיפה", לענות לעקיצות של אביב גפן וגם להציע הצעה מפתה לריהאנה. צפו בראיון ובביצועים

 

הם שמו את העיר הצפונית על המפה עם הלהיט "מסיבה בחיפה" - והם בכלל מנתניה. רגע לפני צאת אלבומם החדש, "איזה לילה הולך להיות", נחתו אלי פרץ ודן ברטוב, האולטראס בשבילכם, באולפן ynet וניסו להסביר איך סחפו מדינה שלמה בתוך פחות מחצי שנה. כן ביצעו את הלהיט "מסיבה בחיפה" עם איתי לוי ואת "ארגנטינה" עם אדיר גץ. צפו בראיון ובביצועים.

 

עוד ראיונת וביצועים באולפן המוזיקה של ynet:

סאבלימינל: "אשמח לעשות שיר עם אביב גפן"

תחזיקו חזק: רד בנד וג'יין בורדו באולפן ynet

גידי גוב: "לפני הכל אני זמר, לא מנטור"

 

כמו שלמדו חברי הצמד בשנה החולפת - עם התהילה מגיעה גם החשיפה והביקורת. להתבטאות של אביב גפן על גל השירים שמזכירים שמות של מקומות הם מגיבים באהבה וביטחון עצמי. "כפרה על אביב, יש לו מוזיקה מדהימה", אומר פרץ. "אני חושב שאנחנו יודעים מה אנחנו עושים, אני מכבד את הדעה שלו, ואוהב מאוד את המוזיקה שלו, אבל האמנים בפופ הישראלי באמת יודעים מה הם עושים ועובדה שזה עובד, זה לגמרי מוכיח את עצמו בשטח". 

 

ואיך אפשר בלי הלהיט הענק "מסיבה בחיפה", אותו הם מבצעים יחד עם איתי לוי ודיג'יי אלון מתנה. מאחוריו, כך מסתבר, מסתתר סיפור אמיתי לגמרי, עליו אחראי שותפם לכתיבת השיר, אלי ולדן.  "הוא כרמיאלי", מסביר פרץ. "הייתה לו חברה מהצפון והם נפרדו. חברים שלו אמרו לו שהם ראו אותה במסיבה בחיפה עם מישהו, אמיתי לחלוטין".

 

מהר מאוד, הם מעידים, הסיפור הפך לשיר: "באנו לאולפן, והוא אמר 'יש לי שיר, בואו תשמעו, בואו נעשה מזה בלדה'. אמרתי לו: "הפוך, זה הטוויסט הכי מגניב בעולם אם ניקח שיר כזה שהוא כאילו עצוב וכל מה שהופך את השיר לשיר קצבי ושמח זה המקצב".  

 

חושפים את האמת מאחורי "מסיבה בחיפה". האולטראס באולפן ynet ()
חושפים את האמת מאחורי "מסיבה בחיפה". האולטראס באולפן ynet

עוד דיברו השניים על הקולגות בתעשייה ("הפופ הישראלי של השנה האחרונה בעיניי זה הפופ הכי טוב של העשור האחרון") צפו את עתידו של להיטם הגדול וחלקו כמה תוכניות לעתיד. צפו בראיון ובביצועים באולפן.  

 

האולטראס ישיקו את האלבום החדש ב-4 באפריל ברדינג 3 בתל אביב.

 

בימוי: רובי שביט לוי | צילום: אורי דוידוביץ ומתן טורקיה | הפקה ראשית: נטלי כץ וערן רחמני | סאונד: אלמוג יוסף | ניהול טכני: עידן ארבלי ואופיר גונן | איפור: עדיה שיפמן | עריכת וידאו: שחר ברקת

 

לפנייה לכתב/ת
 תגובה חדשה
הצג:
אזהרה:
פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
האולטראס. הרימו את האולפן
לאתר ההטבות
מומלצים