שתף קטע נבחר

דולי מנגה לא הורשה להיכנס לארץ

אשרת השהייה של חלוץ מ.ס. אשדוד הסתיימה ולא חודשה כיוון שדרכונו פג תוקף. בעת שחזר לארץ עם הדרכון החדש, התברר כי האשרה עדיין לא הוסדרה והוא עבד בארץ בניגוד לחוק. מנגה ממתין בבלגיה לאישור לשוב לישראל. באשדוד הגיבו: "מאמינים שהעניין ייפתר בתוך 24 שעות". עידו דוידוב חתם במועדון עד לסיום העונה

חלוץ מ.ס. אשדוד, דולי מנגה, לא הורשה להיכנס לארץ, כך הודיעו היום (ד') ברשות ההגירה והאוכלוסין. בהודעה נכתב: "כניסתו לישראל סורבה לאחר ששהה כאן ללא אשרה חוקית ועבד בניגוד לחוק".

 

במ.ס. אשדוד כבר ביקשו לפני המקרה לחדש את אשרת השהייה של החלוץ (בלגי ממוצא אנגולי) שהסתיימה בזמן ששיחק בהפועל ת"א. אלא שאז התגלה שהדרכון של מנגה לא בתוקף ולכן לא ניתן לחדש את האשרה.

 

מנגה. ממתין לאישור לשוב (צילום: אוהד צויגנברג) (צילום: אוהד צויגנברג)
מנגה. ממתין לאישור לשוב(צילום: אוהד צויגנברג)

 

מנגה הופנה לשגרירות הבלגית בארץ ושם אמרו לו כי הוא חייב לנסוע לבלגיה על מנת לחדש את הדרכון. שלשום עזב מנגה את הארץ ולאחר שקיבל את הדרכון החדש, עלה בלילה על טיסה בחזרה לישראל. בביקורת הגבולות התברר כי הוא לא יכול להיכנס כיוון שעדיין לא הוסדרה אשרת שהייתו.

 

מנגה נאלץ לטוס בחזרה לבלגיה וכעת הוא ממתין שם לאישור כניסה מחודש לישראל. מנכ"ל מ.ס. אשדוד, רפי נידם, אמר בתגובה: "אני מאמין שבתוך 24 שעות ייפתר העניין".

 

מהמועדון נמסר: "בתקופה שבה שיחק בהפועל תל אביב, לא הוסדרה לשחקן אשרת עבודה כחוק ובמעברו למ.ס. אשדוד, החל המועדון לטפל בסוגיה. התברר כי לשחקן דרכון בתוקף ל-5 חודשים בלבד ויש צורך לתוקף בן 6 חודשים לפחות כדי להנפיק את האשרה המבוקשת. לשם כך טס השחקן לבלגיה בתחילת השבוע. בהגיעו לנתב"ג, סורבה כניסתו משום שלא הייתה לו אשרת עבודה כמבוקש והוא חזר למולדתו. ברגעים אלו מונפקת למנגה האשרה המיוחלת באמצעות צילום של דרכונו החדש והוא צפוי לשוב לישראל במהלך היממה הקרובה".

 

הקשר עידו דוידוב חתם לפני זמן קצר על חוזהו במועדון עד לסיום העונה.


פורסם לראשונה 01/02/2017 10:59

 

לפנייה לכתב/ת
 תגובה חדשה
הצג:
אזהרה:
פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
צילום: אוהד צויגנברג
דולי מנגה
צילום: אוהד צויגנברג
מומלצים