שתף קטע נבחר

רומא מחצה את פיורנטינה 0:4

הקבוצה של ספאלטי חגגה מול השחקנים של פאולו סוזה וצמצמה שוב את הפער מיובנטוס לארבע נקודות. אדין דז'קו (39, 83), פאציו (58) ונאינגולן (75) כבשו את השערים. הזאבים שברו שיא מועדון עם ניצחון ביתי 14 ברציפות. גרמניה: באיירן מינכן ברבע גמר הגביע

רומא ממשיכה לרדוף אחרי יובנטוס. הקבוצה של לוצ'יאנו ספאלטי הביסה הערב (ג') את פיורנטינה 0:4 מוחץ במסגרת המחזור ה-23 בליגה האיטלקית, וצמצמה את הפער מהמובילה לארבע נקודות (לגברת הזקנה יש עדיין משחק חסר). הזאבים קבעו שיא מועדון חדש עם ניצחון ביתי 14 ברציפות.

 

לטבלת הליגה האיטלקית

 

אדין דז'קו כבש את השער הראשון בדקה ה-39 והוריד את קבוצתו למחצית ביתרון 0:1. החגיגה האמיתית הייתה בחצי השני - פדריקו פאציו (דק' 58), ראג'ה נאינגולן (75) ודז'קו שהשלים צמד בדקה ה-83 הפכו את זה לתבוסה משפילה עבור פאולו סוזה ושחקניו. החלוץ הבוסני עלה לראש טבלת מלך השערים בסריה A עם 17 כיבושים, אחד יותר מדריס מרטנס מנאפולי.

 

רומא חוגגת ניצחון ענק (צילום: EPA) (צילום: EPA)
רומא חוגגת ניצחון ענק(צילום: EPA)

 

באיירן מינכן ברבע גמר הגביע

באיירן מינכן עלתה הערב לרבע גמר הגביע הגרמני. שער בודד של דאגלס קוסטה (17) הספיק לאלופת גרמניה לניצחון 0:1 על וולפסבורג והשגת הכרטיס לשלב הבא. המבורג גם היא ברבע הגמר אחרי 0:2 על קלן. בורוסיה מנשנגלדבאך עלתה אחרי 0:2 על גויתר פירת'. ארמניה בילפלד עלתה אחרי ניצחון בפנדלים (1:2, 1:1 בתום 120 דקות) על וולדורף.

 

לפנייה לכתב/ת
 תגובה חדשה
הצג:
אזהרה:
פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
מומלצים