שתף קטע נבחר

המשטרה: "שופט הותקף", הקבוצה: "לא נכון"‏

שלושה שחקנים מקבוצת בני ראמה מליגה ג' עוכבו לחקירה לאחר שתקפו שופט בתגובה לכרטיס אדום במהלך משחק מול בני ממב"ע. מהמועדון נמסר: "זה לא נכון, לא היו מכות. נגיש תלונה נגד השופט"

אלימות בליגות הנמוכות היא לא תופעה חדשה בכדורגל הישראלי אבל במקרה הבוקר (ש'), כלל לא ברור האם התרחש אירוע שכזה. על פי הודעת משטרת ישראל, שופט בליגה ג' הותקף על ידי שחקנים מהפועל בני ראמה במהלך המשחק מול בני ממב"ע. אלא שבבני ראמה שוללים את הדברים וטוענים שאין בכך האמת. 

 

ממשטרת ישראל נמסר: "במהלך משחק כדורגל שנערך היום במגרש בכפר טובא זנגרייה, הותקף השופט על ידי מספר שחקנים מבני ראמה, בסמוך לדקה ה-55 בעקבות הוצאת כרטיס צהוב שני לשחקן הקבוצה.

 

ניידת משטרה (צילום: אורן אהרוני) (צילום: אורן אהרוני)
ניידת משטרה(צילום: אורן אהרוני)

 

"השופט נפגע קל ובעקבות התקיפה הופסק המשחק. כוח משטרה שהוזעק למקום עיכב לחקירה שלושה משחקני בני ראמה החשודים בתקיפה. נפתחה חקירה בנושא".

 

איהאב חנא, מנהל קבוצת הפועל בני ראמה, אמר בתגובה: "בעשר הדקות הראשונה פסלו לנו משיקולים זרים שער חוקי. אחר כך ממב"ע הבקיעו שער מנבדל ברור. במחצית השנייה, השופט נתן אדום לא מוצדק לאחד השחקנים. השוער שאל על מה הכרטיס והוא ראה גם אדום. יצאנו מהמגרש במחאה על התנהלות השופטים המוזרה".

 

"ירדנו לחדר ההלבשה והשופט נתן הנחיה למשטרה שלא להמשיך כי הוא טוען שהוא קיבל מכות. המשטרה בכלל לא הייתה במגרש, לא להסתמך על מה שהם אומרים. השופט טען שהוא קיבל מכות ואנחנו שוללים את זה. לא היו מכות, היו צעקות ומחאה. השופט קרא למשטרה, היא נכנסה לעניינים ועצרה שלושה שחקנים. אנחנו נתייעץ עם העו"ד ונגיש תלונה על התנהלות השופט שחימם את המשחק".

 

מאמן הפועל בני ראמה, פכרי עסאקלה: "השופט בא טעון, פסל לנו שער חוקי ובתוך עשרים שניות הרחיק לנו שני שחקנים. אף אחד לא יודע למה. הוא פוצץ את המשחק והזמין משטרה. הוא אמר שהשוער תקף אותו וזה לא נכון. מפקד הכוח קרא לעוד שני שחקנים שלא עשו כלום ואני לא יודע למה. בסה"כ אנחנו מתעסקים בספורט ותפקידו של השופט לבוא להרגיע. אני חושב לעזוב את הכדורגל לאחר תצוגת שיפוט כזאת. לא הייתה שום תקיפה ועובדה - הוא נסע הביתה לבד ברכב".

 

לפנייה לכתב/ת
 תגובה חדשה
הצג:
אזהרה:
פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
מומלצים