שתף קטע נבחר

בזכות פוסט בפייסבוק - נמצאה שמלת כלה מ-1870

אישה מסקוטלנד ביקשה את עזרת הגולשים באיתור שמלת החתונה שלה, העוברת מדור לדור במשפחה. 300 אלף גולשים שיתפו את הפוסט - ובעל החנות שבה נעלמה השמלה, השתכנע לחפש אותה שוב

למעלה מ-300 אלף פעמים שותף הפוסט של ניוול מאדינבורו שבסקוטלנד, שביקשה סיוע באיתור שמלת הכלה שלה שנעלמה בחודש יוני אשתקד. הסוף טוב: השמלה נמצאה בדיוק במקום שבו אבדה.

 

אתמול פרסמה ניוול, שהתחתנה בחודש יוני, פוסט בדף הפייסבוק שלה שבה ביקשה עזרה מהגולשים למצוא את שמלת הכלה, שתפרה הסבתא של סבתה בשנת 1870.

 

הפוסט הוויראלי (צילום: מתוך פייסבוק) (צילום: מתוך פייסבוק)
הפוסט הוויראלי(צילום: מתוך פייסבוק)

 

ניוול סיפרה לכלי תקשורת בבריטניה כי לאחר החתונה היא מסרה את השמלה לניקוי יבש, אבל החנות נסגרה ולה ולבעלה נמסר שהשמלה שעוברת מדור לדור במשפחתה - פשוט נעלמה. בעקבות הפוסט נערך חיפוש נוסף בחנות הנטושה ושמלת התחרה מ-1870 נמצאה על הרצפה בחנות - מתחת לערימת בגדים. ניוול מיהרה לעדכן את הגולשים המודאגים בפייסבוק וכתבה: "מצאנו אותה".

 

לדבריה, בתחילה נאמר לה כי השמלה לא נמצאת בחנות - אבל בעקבות הפוסט שהפך לסופר ויראלי - בעל החנות ערך חיפוש נוסף במקום - ומצא את השמלה. בשבת הגיעו הוריה של ניוול לחנות והם אישרו כי אכן מדובר בשמלה, שתוחזר לבני המשפחה מחר (יום ב').

 

האישה אמרה ל"סקיי ניוז": "אני כל כך שמחה ולא יכולה להודות לכל מי שעזר ליצירת הבאזז שגרם לבעל החנות לבדוק שוב במקום - לפני שהיא פונתה". על השמלה היא אמרה: "היא חלק מההיסטוריה המשפחתית שלנו ואני בסך הכול שאלתי אותה".

  

 

 

לפנייה לכתב/ת
 תגובה חדשה
הצג:
אזהרה:
פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
צילום: מתוך פייסבוק
טס ניוול והשמלה
צילום: מתוך פייסבוק
מומלצים