שתף קטע נבחר

מיצובישי אקליפס - שם ישן לרכב פנאי חדש

מיצובישי מחזירה לחיים את השם אקליפס, אך הפעם תצמיד אותו לרכב פנאי קומפקטי. לישראל הוא צפוי להגיע עוד השנה

יצרנית הרכב היפנית מיצובישי חושפת תמונות ופרטים ראשונים של רכב פנאי חדש שיחשף בתערוכת ז'נבה הקרובה. השם המפתיע הוא אקליפס-קרוס, אשר שייך היה עד עתה למכונית קופה בשם אקליפס ששיווקה היצרנית בעבר בארה"ב. רכב הפנאי הצפוי להשתלב במשפחת דגמי הפנאי של החברה בין ה-ASX הקטן לאאוטלנדר הגדול, ינחת כאן עוד השנה - כך מאשרת היבואנית ל-ynet.

 

 

מיצובישי משחררת בינתיים רק תמונות צללית ואחוריים כהות של האקליפס, אך מהן ניתן ללמוד כי  המראה מדגיש את הצד הדינמי יותר של הרכב, עם בתי גלגלים מודגשים וקורה C משתפלת בחדות לאחור - כמקובל כיום בדגמים מסוגו. כדאי לזכור בהקשר זה כי ראש מחלקת העיצוב של החברה בשלוש השנים האחרונות הוא סנהירו קונימוטו (Tsunehiro Kunimoto), שעבד לפני כן שנים ארוכות בניסאן וחתום גם על עיצוב הג'וק.

 

חרטום האקליפס-קרוס חושף את סבכת הפסים המוכרת של היצרנית, עם יחידות תאורה צרות ומשוכות לאחור ופנסי ערפל גדולים ובולטים. יחידת התאורה האחורית תופסת את רוחב כל המרכב, ומייצרת שמשה אחורית מפוצלת בדומה לטויוטה פריוס.


 

מיצובישי טרם פרסמה נתונים טכניים או מידות, אך האקליפס קרוס צפוי להציע מנוע טורבו-בנזין מודרני בשידוך לתיבת הילוכים רציפה והנעה קדמית או כפולה.

 

לפנייה לכתב/ת
 תגובה חדשה
הצג:
אזהרה:
פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
ynet רכב בפייסבוק
לוח winwin
מומלצים