שתף קטע נבחר

נתפס במצלמה: גנב שרשרת של ילדה שהחלימה מסרטן

מצלמות אבטחה בבית משפחה בצפון תל אביב תיעדו את הפורץ, שגנב בין היתר שרשרת שהעניק אב לבתו לאחר שהחלימה מלוקמיה. המשטרה מבקשת את עזרת הציבור באיתורו

 

פורץ שנכנס בשבוע שעבר לבית משפחת נחמני בצפון תל אביב, גנב רכוש, בין היתר גם תכשיט בעל ערך סנטימנטלי רב. מצלמות אבטחה בדירה תיעדו את הגנב בשעת מעשה, וכעת מנסים במשטרה לאתרו. "התחושה שנכנסו לך לבית ולקחו את הדברים החשובים לך - נוראית", סיפר גיא נחמני שביתו נפרץ. הפורץ תועד בשבוע שעבר לאחר שנכנס לדירת המגורים דרך החלון - בדירה בשכונה ל' בצפון תל אביב.

 

לאחר שבוע של חקירה משטרתית במרחב ירקון, מופצים צילומי האבטחה במטרה לאתר את הגנב. נחמני סיפר: "לפני שנתיים הבת שלי מאיה, בת ה-6, חלתה בלוקמיה וזה לקח את כל המשפחה לתקופה לא פשוטה. היא הייתה בת 3 וחצי, עברה טיפולים אינטנסיביים של כימותרפיה, והחלימה אחרי שנתיים במחלקה האונקולוגית בבית החולים 'דנה' לילדים באיכילוב.

משפחת נחמני. "תחושה קשה" ()
משפחת נחמני. "תחושה קשה"
 

"זאת היתה תקופה קשה שהסתיימה כשמאיה הבריאה. כדי לציין שהמשפחה חוזרת לחיים ומאיה חוזרת שוב לחברים שלה בבית הספר, קניתי לה שרשרת יהלום - אבל היא נגנבה. זאת לא עוד שרשרת, יש לה משמעות אדירה למשפחה שלנו".

 

הגנב הפליא לעשות ואף שבר יחפצים בבית. "הוא תלש מגירות, שבר את חדר העבודה, דרך על רחפן שהיה על הרצפה ועל המק-בוק. הוא עשה את זה מתוך רוע טוהר", סיכם נחמני.

 

במרחב ירקון במשטרה ציינו שהחקירה עדיין נמשכת.

 


 

 

לפנייה לכתב/ת
 תגובה חדשה
הצג:
אזהרה:
פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
מומלצים