שתף קטע נבחר

ראד: "הם חיסלו אותנו, היה בלתי אפשרי"

אחרי ההפסד 93:81 לצסק"א מוסקבה, שחקני מכבי ת"א מודעים לפער בין הקבוצות ומרוצים שלא הובסו. איתי שגב: "ננסה לקחת את הדברים החיוביים שעשינו"

מכבי תל אביב חזרה להפסיד. מחזיקת הגביע ספגה אתמול (ה') הפסד נוסף במסגרת היורוליג, הפעם 93:81 לצסק"א מוסקבה. ההפסד הותיר את הקבוצה במקום ה-13 בטבלה, ללא סיכוי להעפיל לשלב הבא. המאזן העגום במפעל ירד ל-8 ניצחונות מול 15 הפסדים.

 

שבוע אחרי הזכייה בגביע המדינה, שחקניו של איינארס בגאצקיס ניצחו את מכבי קריית גת בליגה, אבל ספגו בשבוע האחרון שני הפסדים רצופים - לבני הרצליה בליגה וכאמור אתמול לצסק"א.

 

הצהובים הגיעו לרוסיה בסגל חסר במיוחד. אנדרו גאודלוק ישב על הספסל עם כאבים בקרסול, ג'ו אלכסנדר יחזור לשחק רק בעוד שבועיים וקווינסי מילר נמצא בטיפולים בקרואטיה. שחקני מכבי ת"א אמנם לא מרוצים מהתוצאה הסופית, אבל לאור פערי הרמות הברורים הם נראו מרוצים מכך שלא נשברו אחרי שהרוסים כבר הובילו ב-18 נקודות הפרש. מכבי הצליחה לשמור על פער סביר במרבית שלבי המחצית השנייה, בעיקר בעזרת סילבן לנדסברג (19 נקודות) ו-ויקטור ראד (14 נקודות).  

 

החולשה המרכזית של שחקניו של בגאצקיס הייתה בריבאונד ובהחטאות מהעונשין (15 מ-24). המאמן התייחס לכך בסיום המשחק: "פתחנו חלש, צסק"א קבוצה מאוד חכמה ומנוסה וניצלה זאת. עשינו כמה חילופים טובים, חיזקנו את ההגנה ונכנסנו לקצב התקפי ברבע שני נהדר. היו לא מעט חלקים במשחק בהם היינו טובים, טובים מאוד, אבל אי אפשר לנצח עם כזו חולשה בריבאונד הגנה. גם ההחטאות הרבות מהעונשין פגעו בנו. אנחנו בסגל קצר ועייפים מלוח המשחקים הצפוף. זה היה המשחק השלישי שלנו השבוע, אבל נלחמנו ונשארנו במשחק".  

 

סילי אתמול מול היגינס (צילום: צסק"א מוסקבה) (צילום: צסק
סילי אתמול מול היגינס(צילום: צסק"א מוסקבה)

 

איתי שגב, שסיים עם שיא קריירה במפעל (10 נקודות ו-4 ריבאונדים) בבכורה העונה ביורוליג, אמר: "היינו קרובים רוב המשחק, אבל לא הצלחנו לעשות את האקסטרה ולקחת את היתרון. אנחנו מאוכזבים מהתוצאה הסופית, אבל ננסה לקחת את הדברים החיוביים שעשינו לקראת שבוע של שני משחקי בית. אישית, שמחתי מאוד לתרום במשחק יורוליג ועוד מול קבוצה כמו צסק"א. אני נכנס יותר ויותר לקצב".  

 

ויקטור ראד הוסיף: "ציפינו לקרב קשה וזה מה שקיבלנו. מאוד לא פשוט לשחק כאן מול צסק"א, שהיא באמת קבוצה נהדרת. אני חושב ששיחקנו טוב רוב המשחק, אבל זה לא הספיק לצערי. הם בעיקר חיסלו אותנו עם ריבאונד ההתקפה שלהם. היו התקפות שהיו להם ארבע וחמש זריקות, וכשאתה מגיע לסיטואציה כזו כמעט בלתי אפשרי לנצח. זו לדעתי הייתה הבעיה העיקרית שלנו".

 

הקבוצה תחזור היום (ו') בצהריים ארצה ותתחיל להתכונן לקראת שבוע המשחקים החדש שייפתח ביום שני (21:05) מול מכבי חיפה. ביום חמישי יארחו הצהובים את אולימפיאקוס.

 

לפנייה לכתב/ת
 תגובה חדשה
הצג:
אזהרה:
פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
צילום: עוז מועלם
ויקטור ראד
צילום: עוז מועלם
מומלצים