שתף קטע נבחר

נתניה: הנרצח העלה תמונת "שני שמח", חברתו לא הספיקה להגיע - וניצלה

חברה של אביב בוארון, שנרצח ביריות בבילוי בבית פרטי בנתניה, סיפרה כי הם עשו על האש. זוגתו של רון יעקב: "הוא בכלל לא היה צריך להיות שם"

 

אביב בוארון שלח לחברים תמונה עם הכיתוב "שני שמח" מהחצר בנתניה לפני הרצח הכפול  ()
אביב בוארון שלח לחברים תמונה עם הכיתוב "שני שמח" מהחצר בנתניה לפני הרצח הכפול

אביב בוארון (20), שנרצח הלילה (יום ג') עם חברו רון יעקב (19) בנתניה, הספיק לשלוח לחבריו תמונה ממקום האירוע בחצר ברחוב איסר הראל עם הכיתוב "שני שמח". ע', חברה קרובה שלו, כבר הייתה בדרך למפגש החברים בזמן שנשמעו היריות. היא סיפרה כי הם עשו על האש.

 

יעקב ובוארון נרצחו בחצר ברחוב איסר הראל בעיר. היורה טיפס על החומה וירה עשרות יריות לעבר מי ששהו בחצר וצלו בשר על המנגל. עשרות תרמילים נמצאו על המדרכה הסמוכה לחומה. בזמן הירי היו בחצר גם ילדים ונשים, ובין ששת הפצועים - שלוש צעירות בנות 18 ו-19. מכרים של השניים אומרים ש"הם היו במקום הלא-נכון, בזמן הלא-נכון". להערכתם, רון ואביב לא היו היעד לחיסול והם אינם עבריינים. ההורים של רון יעקב היו באילת בחופשה ושבו מיד לנתניה כשקיבלו את הבשורה המרה.

מימין: רון יעקב ואביב בוארון שנרצחו בנתניה  ()
מימין: רון יעקב ואביב בוארון שנרצחו בנתניה

 

בבית החולים הלל יפה בחדרה אושפזו ארבעה פצועים במצב קל, ושני פצועים נוספים הובהלו לבית החולים מאיר בכפר סבא במצב בינוני. עדיין לא ברור אם הרוצח התכוון לפגוע בנרצחים או שניסה לפגוע באחד מבני משפחת פרחן המתגוררים בבית ומוכרים למשטרה.

 

ע' סיפרה על בוארון: "הכרתי אותו לפני ארבע שנים דרך חברים. הוא היה ילד מלאך שכולם אהבו, אי אפשר היה לדבר מילה אחת רעה עליו. הוא אהב טיולי שטח ותמיד היה בשביל כולנו".

 (צילום: יאיר שגיא) (צילום: יאיר שגיא)
(צילום: יאיר שגיא)
 (צילום: יאיר שגיא) (צילום: יאיר שגיא)
(צילום: יאיר שגיא)
כדורים חוררו תריסים בבית (צילום: בראל אפרים) (צילום: בראל אפרים)
כדורים חוררו תריסים בבית(צילום: בראל אפרים)
אנשי זיהוי פלילי אספו ראיות מהבית בנתניה (צילום: בראל אפרים) (צילום: בראל אפרים)
אנשי זיהוי פלילי אספו ראיות מהבית בנתניה(צילום: בראל אפרים)
 

תומר, זוגתו של רון יעקב בשנתיים האחרונות, סיפרה: "כבר רצינו לפתוח עסק ביחד ולהתחיל את החיים שלנו, חסכנו כסף ואז לקחו לי אותו. הוא היה צדיק, כפרה עליו, תמיד אהב ועזר לכל מי שרק היה זקוק, גם אם לא היה לו כלום. הוא היה עושה הכול כדי לתת למי שזקוק לזה". לדבריה, "הוא בכלל לא היה צריך ללכת לשם, היינו יחד בצהריים וקבענו שנלך לישון ואחזור אליו הביתה, נראה סרט ביחד. אבל לא הרגשתי טוב אז אמרתי לו שילך לישון ושאני אוהבת אותו ומחר מבטיחה להעיר אותו ב-4 בבוקר לפתוח את החנות".

 

אחד השכנים סיפר: "מפחיד מה שקרה כאן. איזה אומץ - לבוא ולירות על כל האנשים. בטוח שהוא רצה לחסל רק אחד, אז למה לירות על כולם? היו ילדים קטנים בבית ובנס הם לא נפגעו". עוד הזהיר: "לעבריינים כבר אין דין ואין דיין. לא עושים חשבון, יורים ומחסלים, לא מעניין אותם אם ימותו אנשים חפים מפשע. אני מכיר את המשפחה, זו משפחה טובה. אתמול הם בילו בבית ותראה איך זה הסתיים. הוא פשוט ירה על כולם ללא הבחנה".  

 

נפרדים מבוארון בפייסבוק ()
נפרדים מבוארון בפייסבוק

ליאור נפרדה ממנו בפייסבוק: "תגידו לי שזה חלום, אני לא מאמינה. אביבוש, חיים שלי, כמה אהבה הייתה לי אליך. לעילוי נשמתו בגן עדן - כמה קשה לי להגיד את זה. למה, אלוהים? למה אביב בוארון? יום עצוב". אחותו של אביב בוארון נהרגה בעבר בתאונה בכביש החוף.  

 

גם לי כתבה בדף הפייסבוק של בוארון: "למה מכולם דווקא אתה, למה? אני לא מעכלת שאני מדברת עליך בלשון עבר, תמיד אמרתי לך שאין כמוך, לב ענק. היית בין האנשים היותר קרובים אלי. רק קמתי והייתי בשוק כשמעתי את השם שלך. הגוף לא מגיב לדמעות. תמיד היית אהוב ונאהב על כולם! אני לא רוצה לאמין בכלל! אחי הגדול היית לי, שמרת עלי תמיד שאף אחד אף פעם לא יפגע. אין כמוך אני בשוק! יהי זכרך ברוך".

 

גורם במשטרה אמר כי הרצח הכפול בנתניה הוא "עוד חציית קו אדום. הירי בוצע ללא הבחנה לעבר חבורת אנשים, שבהם גם נשים וילדים. בנס לא נפגעו ילדים".

 

היחידה המרכזית של משטרת מחוז מרכז חוקרת את הרצח הכפול וצו איסור פרסום הוטל על החקירה. בלילה נערכו סריקות באזור הירי וגם באזור מחלף נתניה צפון, אך המתנקש לא אותר וטרם נעצרו חשודים. אנשי זיהוי פלילי אספו ראיות מזירת הירי. בבית נראו היטב סימני הירי שפגעו גם בגדר וחוררו את התריסים. 

 

לפנייה לכתב/ת
 תגובה חדשה
הצג:
אזהרה:
פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
תמונת "שני שמח" שהעלה אביב בוארון
מומלצים