שתף קטע נבחר

פיז'ו 308 GTI בישראל. המחיר: החל מ-190 אלף שקלים

יצרנית הרכב הצרפתית משיקה בישראל את הגרסה הספורטיבית ביותר של המכונית הקומפקטית, עם אפשרות לתיבה ידנית בלבד, 270 כ"ס ותג-מחיר אטרקטיבי

פיז'ו 308 GTI סוף סוף בישראל. הגרסה הספורטיבית למשפחתית הקומפקטית והמצליחה מבית פיז'ו עולה על כביש מקומי, במחיר מפתיע ואטרקטיבי של 190 אלף שקלים. חברת לובינסקי, יבואנית המותג הצרפתי, מזכירה כי ה-GTI מייצגת "שילוב אותיות איקוני שהצית את האהבה לנהיגה בקרב רבים מאז אמצע שנות ה-80", ומוסיפה כי השילוב "חלחל עמוק לתוך ה-DNA של ה-308 החדשה". מחירה של ה-308 GTI עם הצביעה המיוחדת שבתמונות המצורפות עומד על 200 אלף שקלים, ומחיר אופציה לגג זכוכית פנורמי מייקר את המכונית ב-10,000 שקלים נוספים.

 


 

פיז'ו 308GTi - משפחתית עם 270 כ"ס

 

ה-GTI של פיז'ו עושה שימוש במנוע 1.6 ליטר מוגדש עם 270 כ"ס, ומשדכת אותו לתיבת שישה הילוכים ידנית בלבד. זאת בניגוד למרבית המתחרות הישירות שמציעות (גם) תיבות אוטומטיות מתקדמות המסייעות לגרסאות הרלוונטיות להיות לא רק קלות יותר לנהיגה, אלא גם מהירות וחסכוניות יותר לעיתים. בלובינסקי מתייחסים לכך, ומסבירים כי הבחירה בתיבה ידנית היא "כיאה למכונית ספורטיבית אמיתית". כוח המנוע העובר לגלגלים הקדמיים דרך התיבה נעזר בדיפרנציאל טורסן מכאני מוגבל החלקה.

 


 

עם משקל עצמי של 1,205 ק"ג בלבד, ה-308 GTI היא מהקלות בקטגוריה, עובדה המסייעת לה להיות גם אחת המהירות בזינוק מעמידה ל-100 קמ"ש - שש שניות - בדרך למהירות מירבית מוגבלת אלקטרונית של 250 קמ"ש.

 

רמת האבזור של ה-GTI תהיה גבוהה כמקובל וכצפוי, בין היתר עם מושבי ספורט קדמיים וריפוד אלקנטרה, פתיחת דלתות והתנעה ללא מפתח, חלוקת בקרת אקלים לשני אזורים, מסך מגע גדול ("9.7), חיישני חנייה וגשם, פנסי לד מסביב מראות מתקפות, בלם חניה חשמלי ועוד. ברשימת האבזור הבטיחותי ניתן למצוא שש כריות אוויר, מערכות מחויבות על-פי חוק וחיישני לחץ אוויר.

 

לפנייה לכתב/ת
 תגובה חדשה
הצג:
אזהרה:
פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
פיז'ו 308 GTI - החל מ-10 אלף שקלים
ynet רכב בפייסבוק
לוח winwin
מומלצים