שתף קטע נבחר

לאומית: משחק קצוות בנתניה, קרב תחתית בשעריים

המוליכה רוצה לסיים את רצף המשחקים ללא ניצחון (ארבעה) והיא תארח את הפועל רמה"ש שנמצאת מתחת לקו האדום. האחרונה בטבלה תארח את נצרת עילית. עכו רוצה לחזק את מעמדה במקום השני

המחזור ה-26 יתקיים כמעט כולו מחר (ו') ובמוקד מכבי נתניה תנסה לשבור רצף של ארבע תוצאות תיקו ולחזור לנצח. בתחתית, משחק קריטי למכבי שעריים שחייבת ניצחון על נצרת עילית כדי להתקרב לקבוצות שמעליה. הפועל עכו מארחת את הפועל ירושלים.

 

לטבלת הליגה הלאומית

 

מכבי נתניה – הפועל רמה"ש (שישי, 15.00, נתניה)

בחודש האחרון, מכבי נתניה לא מפסידה, אבל גם לא מנצחת. המוליכה עם ארבע תוצאות תיקו רצופות זקוקה לניצחון כדי לשמור על מרחק סביר מהדולקות אחריה. המאמן סלובודן דראפיץ' ממש לא אוהב את כמות השערים שהקבוצה סופגת (10 שערים בשלושה משחקים!), ומתכוון לטפל בדחיפות בהגנה המקרטעת שלו. נתניה פוגשת קבוצה במשבר, לה שני הפסדים ברצף והיא נמצאת מתחת לקו האדום.

 

ערן לוי רוצה לחזור לחייך (צילום: ראובן שוורץ) (צילום: ראובן שוורץ)
ערן לוי רוצה לחזור לחייך(צילום: ראובן שוורץ)

 

מכבי שעריים – נצרת-עילית (שישי, 15.00, נס ציונה)

התיקו מול הפועל ר"ג במחזור הקודם נתן לשעריים רוח גבית. אפשר לומר שזה המשחק הכי קריטי לקבוצה של אופיר חיים, כי הפסד יגדיל את הפער מנצרת־עילית לתשע נקודות, פער שהקבוצה מרחובות תתקשה למחוק. במועדון מודעים לחשיבות המשחק וארגון האוהדים "הצבא הכחול" קיים פגישה עם מנהל הקבוצה כפיר קירט, חבר ההנהלה משה כהן והדובר אביחי לוי להציב שילוט בכל העיר ובנוסף הורדה במחיר הכרטיסים לעשרים שקלים בלבד במטרה לגייס את האוהדים.

 

נצרת עילית מגיעה למשחק עם שני הפסדים רצופים וזקוקה לנקודות בדחיפות. גם באיגוד השופטים מודעים לחשיבות המשחק ושיבצו אליו את השופט הבכיר אלון יפת.

 

קרב תחתית במשחק הבכורה. יוסי זוזוט, מאמן נצרת עילית (צילום: אורן אהרוני) (צילום: אורן אהרוני)
קרב תחתית במשחק הבכורה. יוסי זוזוט, מאמן נצרת עילית(צילום: אורן אהרוני)

 

הפועל עכו – הפועל ירושלים (שישי, 15.00, עכו)

עכו פתחה פער של שתי נקודות מהפועל ר"ג ויכולה זמנית להגדיל אותו לחמש (ר"ג תשחק רק ביום ראשון). הקבוצה של שלומי דורה חזרה לנצח אחרי שלושה משחקים, והיא פוגשת את הפועל ירושלים שמנצחת ומפסידה לסירוגין. ההפסד האחרון (3:1) מול הפועל פ"ת שוב סיבך את הקבוצה למטה.

 

הפועל פ"ת – עירוני נשר (שישי, 15.00, המושבה)

ירון הוכנבוים והקבוצה שלו במקום החמישי עם שלושה ניצחונות בארבעה משחקים והיד עוד נטויה. נשר מגיעה למשחק אחרי שאיבדה ניצחון מול ראשל"צ שהשוותה מולה בדקה ה92! האורחת נמצאת במרחק של שש נקודות מהמקום ה-14 שמוביל למבחנים, אבל נקודה מהמקום שמוביל לפלייאוף העליון, מלמד כמה הטבלה צפופה.

 

 

במומנטום טוב. הפועל פ"ת (צילום: אוהד צויגנברג) (צילום: אוהד צויגנברג)
במומנטום טוב. הפועל פ"ת(צילום: אוהד צויגנברג)

 

אחי נצרת – בית"ר ת"א/רמלה (שישי, 15.00, עילוט)

שתי קבוצות איכותיות והתקפיות נפגשות וסביר להניח שמי שיגיע לעילוט יראה גם שערים. האורחת, שסיימה במחזור הקודם בתיקו (3:3) מול מכבי נתניה, עדיין נמצאת חזק בתמונת העלייה (שלוש נקודות מעכו השנייה) ויכולה לנצח בכל מגרש. אחי נצרת ממוקמת שישית, אבל במרחק נקודה מבני לוד שבמקום ה-11 וכל ניצחון או הפסד ישפיע על מצבה בטבלה.

 

הפועל קטמון – בני לוד (שישי, 15.00, טדי)

הקבוצה של בני בן זקן הדהימה במחזור הקודם 0:4 בהרצליה, אבל הפסידה בבית (1:0)

לעירוני נשר. בני לוד עם נקודה מתוך תשע האחרונות כבר מביטה בדאגה למטה.

 

הפועל ראשל"צ – מכבי הרצליה (שישי, 15.00, הברפלד)

אחרי שלושה הפסדים ברצף, הקבוצה של ניר ברקוביץ הצליחה איכשהו לצאת מנשר עם נקודה (בדקה ה-92) שאולי תחזיר אותה למסלול הניצחונות. הרצליה מגיעה במצב רוח שפוף אחרי הרביעייה במחזור הקודם. לשתי הקבוצות שאיפות זהות: פלייאוף עליון.

 

ביום ראשון (21.00) יושלם המחזור ה-26 כשהפועל ר"ג תצא למשחק חוץ מול הפועל עפולה.

 

לפנייה לכתב/ת
 תגובה חדשה
הצג:
אזהרה:
פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
צילום: אורן אהרוני
סלובודן דראפיץ'
צילום: אורן אהרוני
מומלצים