שתף קטע נבחר

רוסיה שוקלת להחרים את "היפה והחיה" בגלל דמות של הומו

לאחר שנודע כי העיבוד החדש של "היפה והחיה" יציג לראשונה בתולדות דיסני דמות של הומו, השלטונות ברוסיה קוראים לבדוק האם הוא עובר על חוקי המדינה. בית קולנוע באלבמה כבר הכריז כי לא יקרין את הסרט

סרט הלייב אקשן החדש והמצופה "היפה והחיה" בכיכובה של אמה ווטסון, יציג את ההומו הראשון בסרט של דיסני. בעוד שאנשים רבים מברכים את האולפנים על הצעד המתקדם, השלטונות ברוסיה שוקלים להחרים את הסרט.

 

במאי הסרט, ביל קונדון, הכריז לפני כשבוע למגזין Attitude כי בעיבוד החדש לסרט משנת 1991, לדמותו של לה-פו יהיה קראש על גסטון. "מדובר במישהו שרק עכשיו מבין שיש לו את הרגשות האלה", אמר בראיון שעורר כותרות רבות בעולם. "הסטודיו שולח מסר לעולם כי מדובר במשהו טבעי ונורמלי. אני לא הולך לגלות הרבה, אבל מדובר ברגע נחמד שעוד לא נצפה בסרטי דיסני", הוסיף.

 

אף שנראה כי מדובר ברגע קטן וצנוע, חבר המפלגה הרוסי ויטלי מילונוב ביקש כי שר התרבות, ולדימיר מדינסקי, יצפה בסרט לפני הבכורה שלו כדי לבדוק אם הוא אינו עובר על החוק במדינה. כזכור, החוק ברוסיה לא מאפשר להראות "תעמולה הומוסקסואלית" בסרטי ילדים. מדיסנקי כבר אמר כי במידה והסרט אכן עובר על החוק, הוא ישקול להגביל את הפצתו.

 

מתוך הסרט "היפה והחיה" ()
מתוך הסרט "היפה והחיה"
 

הידיעה כי דיסני תציג לראשונה דמות של הומו הכתה גלים לא רק ברוסיה, הידועה בחוקים שלה נגד האוכלסייה הלהט"בית, אלא גם בארצות הברית. שבוע שעבר בית קולנוע באלבמה הכריז כי לא יקרין את הסרט מאחר והוא נוגד את חוקי התנ"ך. "אם אני לא יכול לשבת בבית קולנוע עם אלוהים או ישו לצידי, אז אין לי כל צורך להקרין את הסרט". כך נכתב בעמוד הפייסבוק של בית הקולנוע.

 

 

 תגובה חדשה
הצג:
אזהרה:
פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
לאתר ההטבות
מומלצים