שתף קטע נבחר

מה חשבתם על שיר האירוויזיון? הצביעו עכשיו

את "I Feel Alive", שירו של אימרי זיו שייצג אותנו באירוויזיון 2017 בקייב, כבר שמעתם? עכשיו הגיע הזמן לקחת את המיקרופון לידיים ולספר לנו מה באמת חשבתם על הבחירה. הצביעו בסקר

 

 

אמש (ה') נחשף "I Feel Alive", שירו של אימרי זיו שייצג אותנו באירוויזיון 2017 שיתקיים בקייב. כעת, אחרי שזכיתם לשמוע את הבחירה, הגיע הזמן לממש את זכות ההצבעה: אהבתם את השיר? ואולי פחות התחברתם? הצביעו בסקר שלנו וספרו לנו בטוקבקים את כל שעל ליבכם.

 

על הלחן והמילים של השיר, כולן באנגלית, חתומים דולב רם ופן חזות שאחראיים בין היתר על "מלכת השושנים" של עדן בן זקן ועל "באתי אלייך" של אייל גולן. השניים יצרו שיר קצבי וקליט, בסגנון דאנס עכשווי שנע בין סיה לאביצ'י, בתוספת הפתעה גדולה - השפעות בלקניות שכמעט ולא נשמעו בעבר בשירים שישראל שלחה לתחרות, ומאוד מקובלות בשנים האחרונות בתחרות.

 

את הקליפ המלווה, מלא הרקדנים ובועות הסבון, ביימו יואב צפיר ואלעד וייסמן והוא צולם בארבעה לוקיישנים ברחבי תל אביב. ממנה ימריא זיו עם השיר הנבחר לאוקראינה ויתמודד בחצי הגמר השני של תחרות האירוויזיון, שיחול השנה ב-11 במאי. אם יעפיל לגמר יתמודד מול יתר המדינות, בשבת, 13 במאי. 

 


נתראה בקייב. אימרי זיו, מתוך הקליפ ל"I Fell Alive" (צילום: דוד וינוקור) (צילום: דוד וינוקור)
נתראה בקייב. אימרי זיו, מתוך הקליפ ל"I Fell Alive"(צילום: דוד וינוקור)

 

 

 

לפנייה לכתב/ת
 תגובה חדשה
הצג:
אזהרה:
פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
צילום: דוד וינוקור
חי טוב? אימרי זיו
צילום: דוד וינוקור
לאתר ההטבות
מומלצים