שתף קטע נבחר

בקרוב על המסך: סדרה על קמפיין הבחירות האמריקני

היצרים וההשמצות בין דונלד טראמפ להילרי קלינטון יגיעו בקרוב למסך הטלוויזיה. רשת הטלוויזיה האמריקנית HBO הודיעה כי בכוונתה להפיק מיני סדרה שתעסוק בקמפיין שהסתיים בהפתעה שהדהימה את העולם

 

בקרוב על מסך הטלוויזיה. טראמפ וקלינטון (צילום: AFP) (צילום: AFP)
בקרוב על מסך הטלוויזיה. טראמפ וקלינטון(צילום: AFP)

טראמפ וקלינטון – הסדרה: רשת הטלוויזיה האמריקנית HBO הודיעה אתמול כי תפיק מיני סדרה עלילתית על המופע הטוב ביותר שנראה כאן בשנים האחרונות – קמפיין הבחירות לנשיאות ארה"ב לשנת 2016 שהסתיים בניצחונו של דונלד טראמפ.

 

רשת הכבלים לא הודיעה עדיין מי ילוהק לסדרה או מה יהיה תאריך עלייתה לאוויר, אך היא ציינה כי היא תבוסס על הספר שכתבו העיתונאים מארק הלפרין וג'ון היילימן על הקמפיין.

 

במאי הסדרה יהיה זוכה פרס האמי ג'יי רואץ', שהפוליטיקה האמריקנית אינה זרה לו. רואץ' ביים את הסרט "חוקי המשחק" שהציג את שילובה של שרה פיילין כסגניתו של ג'ון מקיין בקמפיין הבחירות בשנת 2008 שהסתיים בהפסדו של מקיין לנשיא ברק אובמה. מלבד רואץ', השחקן ההוליוודי זוכה האוסקר טום הנקס יהיה אחד המפיקים.

 

"הפרויקט הזה יציג את האירוע הייחודי והמשפיע ביותר שהיה בפוליטיקה האמריקנית המודרנית", מסר נשיא מחלקת הסרטים ב-HBO לי אמאטו.

 

וזה לא הפרויקט היחיד שמתכננים בהוליווד לקמפיין הבחירות. התסריטאי מארק בול, שכתב את התסריט לסרט כוננות עם שחר שעסק במבצע לחיסולו של מנהיג אל-קאעידה אוסמן בן לאדן, עובד בימים אלה על מיני סדרה על הקמפיין גם כן, אך עדיין לא ברור איזו רשת תיקח את הפרויקט על עצמה. בנוסף, לפי דיווחים בהוליווד מתכוננת גם מיני סדרה תיעודית על מאחורי הקלעים בקמפיין של טראמפ.

 

לפנייה לכתב/ת
 תגובה חדשה
הצג:
אזהרה:
פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
צילום: EPA
ומי ישחק אותם? טראמפ וקלינטון
צילום: EPA
מומלצים