שתף קטע נבחר

תיעוד: גנבו מצרכים בסופר והעמיסו על תינוק בעגלה

עובדי סופרמרקט ברמלה תפסו שתי גנבות שהעמיסו ממתקים על עגלה שבתוכה תינוק, ככל הנראה בנה של אחת מהן. העובדים המזועזעים שאלו את האם: "לא כואב לך לשים גלידות על ראש של תינוק?". צפו בתיעוד המטריד

 

 

 

סרטון שהופץ בפייסבוק וצולם בסניף שופרסל דיל ברמלה, מציג שתי בנות צעירות שהגיעו לסופר עם עגלת תינוק וממלאות אותה במוצרים שהחליטו לגנוב. בסניף אמרו ל-ynet שהם חושדים שזו לא פעם ראשונה.

 

העובדים צפו בשתיים כשהן ממלאות את העגלה בממתקים, גלידות ומוצרי קוסמטיקה. כשעצרו אותן, הם נדהמו לגלות שעגלת התינוק לא ריקה ויש בה פעוט. האם ביקשה ש"ירחמו על התינוק, לא נבוא יותר לפה". 

 

 

 

אחת העובדות הטיחה בה: "את לא מרחמת שאת מעמיסה על הילד שלך גלידה? את רוצה שנרחם על התינוק? תרחמי את על התינוק שלך. תראי איך הוא בוכה מהכובד. את זה שמים על תינוק? אם אני מביאה לך עובדת סוציאלית היא לוקחת לך את התינוק. את זה שמים על ראש של תינוק?? לא כואב לך שהוא בוכה ככה? לא כואב לך? תראי את התינוק מסכן. לא כואב לך לשים גלידות על ראש של תינוק, לא כואב לך? את רוצה שאני ארחם על אמא שלא מרחמת עליו?".

 

 

עובדת אחרת מלמלה: "איזו אכזריות, פשוט לא מאמינה. מסכן התינוק, אכזריות. תראו איזו אכזריות חברים יקרים אוי ואבוי לי. תוציא את הילד מהעגלה". אחת הבנות הגיבה: "זו לא היא אשמה בבקשה" וחברתה אמרה: "אנחנו מתחננות לא נחזור לפה שוב. וזה לא יחזור שוב. בבקשה".

 

משופרסל נמסר בתגובה: "צוות הסניף זיהה לקוחה אשר במהלך ניסיון גניבת מוצרים מהחנות העמיסה אותם בעגלה על גופו של תינוק קטן ששכב בה. מרגע שזוהה האירוע הלקוחה נלקחה הצדה והמוצרים הוסרו מגופו של התינוק".


פורסם לראשונה 19/03/2017 20:04

 

בהכנת הידיעה השתתפה מירב קריסטל
לפנייה לכתב/ת
 תגובה חדשה
הצג:
אזהרה:
פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
תינוק אמא איסוף מוצרים גניבה גניבת מוצרים עגלה סופר העמסה
מומלצים