שתף קטע נבחר

הקיץ בפתח: משקפי שמש חדשים להגנה על העיניים

רשת אירוקה פותחת עת עונת האביב-קיץ עם קולקציה חדשה של המותגים הבינלאומיים: גוצ'י, פראדה, אלכסנדר מקווין, ארמני, מייקל קורס, דולצ'ה גבאנה, רייבאן, גימי צ'ו, סברובסקי ועוד.

 

הטרנדים המובילים בקולקציה:

 

עדשות:

מראות – עדשות מראה מככבות העונה בקולקציה עם דגש על מראות צבעוניות. בניגוד לשנים קודמות, בהן שלטו המראות הקלאסיות בזהב ובכסף, השנה נראה עדשות בצבעים עשירים ומיוחדים כמו כחול, ורוד, צהוב ועוד. קול ריי, רייבאן, פראדה, דולצה גבאנה כולם נותנים מענה לטרנד הסוחף של עדשות מראה צבעוניות.

 (צילום: יח"צ) (צילום: יח
(צילום: יח"צ)
 

עדשות שטוחות – הטרנד החזק ביותר בשנתיים האחרונות בעולם הוא עדשות שטוחות, שמייצרות מראה אולטרה מודרני. ניתן לראות אותן בקולקציות של פראדה, רייבאן וקול ריי.

 

מסגרות:

מסגרות עגולות – הטרנד של המסגרות העגולות מאוד מתחזק השנה ומופיע בכל הקולקציות של כל המותגים! השנה נמצא מסגרות עגולות בכל הגדלים, החל ממשקפי ג'ון לנון קטנים ועד מסגרות עגולות אובר סייז מוגזמות כמו שמציעים המותגים גוצ'י ודולצ'ה גבאנה. גוצ'י מוביל את הטרנד ומציג בקולקציה מסגרות עגולות עשויות מתכת או אצטט בעיצוב קלאסי אלגנטי וגם בשילוב נצנצים במראה פרוע.

 

טייסים – צורת הטייסים הקלאסית שמלווה את התחום מאז שנות ה30 המוקדמות מתפתחת העונה. המעצבים אימצו את מסגרת הטייסים והחלו להעיז ולתת למשקפי הטייסים טוויסט משלהם בכיוונים לא שגרתיים, לדוגמא - מסגרת טייסים קטומה של טום פורד ועוד.

 

חתולי – הסגנון החתולי הנשי מוחצן השנה וניתן לראותו זאת במסגרות של פראדה, דולצ'ה גבאנה שאימצו את הצורה החתולית באובר סייז מתפרץ. הגדילו לעשות האחים דיסקוורד2 שיצאו עם קולקציית משקפיים חתוליים בשיבוץ אבנים שלא ניתן להתעלם מהם.

 

גוונים וחומרים – השחור תמיד שולט, כל אחד ואחת צריכים משקפיים שחורים שווים. לצידם השנה ניתן למצוא הרבה מאוד אצטטים משולבים בגוונים אחרים שילובים של חום וכחול והרבה מאוד גווני שמנת ומשחקי שקיפויות. במתכות הרבה מאוד שימוש בגימור מוברש שמייצר מראה מאוד יוקרתי ומבליט את העדשה (ואת השיזוף המהמם של הקיץ)ץ

 

המותגים המובילים והחדשים בקולקציה:

 

טום פורד המשקפיים שהכי מזוהים עם המותג הם משקפי ג'יימס בונד, שמופיע רק עם משקפי טום פורד בכל הסרטים מאז 2008. המשקפיים שהרכיב ג'יימס בונד בסרטים הפכו בן לילה לבסט-סליירים ואהובי הסלבס. קולקציית משקפי השמש של טום פורד לקיץ 2017 מאופיינות בשיק מינימליסטי וניתן לראות בה אלמנטים ייחודיים דוגמת: הצלבה של המסגרת על האף, שימוש בצינור זהב כאלמנט עיצובי, חיתוך בחיבור בין העדשות למסגרת בצידי הפנים, T מוזהב בציר המשקפיים ולוגו קטן בקצה המוטות בלבד – במקום מוסתר מאחורי האוזן.

 

רוברטו קוואלי מותג זוהר ויוקרתי המשתייך לאופנה עילית ומציג עולם חופשי ,מרדן, סקסי ופתייני. קוואלי מעצב לאישה החושנית שאוהבת להיות במרכז תשומת הלב. בפריטים של המותג משולבים אבני יוקרה ,פרינטים של חיות, שימוש בעור ומונוגרמה של האותיות RC.

 

דיסקוורד2 בקולקציית המשקפיים ניכרת גישה אופנתית חדשה המשלבת מסורת קנדית מתוחכמת, עיצוב איטלקי איכותי ומודרני וחושניות שובבה. עולמות מנוגדים מוצגים בה יחד: ספורטיבי וזוהר, נינוח וראוותני, גברי ונשי – מה שמציע שיק מתוחכם, סקסי ופרובקטיבי ויוקרה אלטרנטיבית.

 

מון בלאן הגבר של מון בלאן מעדיף מראה מודרני אך עם זאת אלגנטי, קלאסי, על זמני, מתוחכם, המשדר רמה גבוהה, איכות ושימת לב לפרטים הקטנים. המותג עושה שימוש בציר העשוי ללא ריתוך אלא מחתיכה אחת של טינטניום או מתכת היפואלרגנית – מה שהופך את הציר לחזק, לקל ומעניק מראה "נקי" למסגרות המשקפיים.

 

99-2,499 שקל, ברשת אירוקה

 תגובה חדשה
הצג:
אזהרה:
פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
צילום: יח"צ
משקפי שמש חדשים להגנה על העיניים
צילום: יח"צ
ד"ר רק שאלה
מחשבוני בריאות
פורומים רפואיים
מומלצים