שתף קטע נבחר

מעלים סדרתי של 100 שקלים: עקץ, תועד ונחשף

גבר שילם על קניות בקיוסק בשטר של 200 שקל, ואז החביא את שטר ה-100 שהוחזר לו כעודף. מצלמות האבטחה חשפו את תרגיל העוקץ, והחשוד - בן 52 מראשל"צ - הודה בשורת מעשי מרמה נוספים

 

 

 

מצלמות האבטחה חשפו את העוקץ - והחשוד נעצר: שלשום הופץ ברשתות החברתיות סרטון שבו נראה גבר מגיע לקיוסק, משלם ומוכר ומטעה בדבר קבלת העודף כך שקיבל במרמה 100 שקלים נוספים - ואתמול עצרה המשטרה את החשוד, בן 52 מראשון לציון. הוא הודה בשורת מעשי מרמה. כך נראה העוקץ במצלמות.

מקבל את הכסף, ומעלים אותו ()
מקבל את הכסף, ומעלים אותו

בפוסט שכתבה בעלי עסק בפייסבוק היא ביקשה עזרה באיתור אותו אדם שזוהה במצלמות: "אנחנו פונים ומבקשים שתסייעו לנו באיתור אדם שעקץ אותנו ועוד עשרות בעלי עסקים באיור אור יהודה. הבחור נוהג לשלם בשטר של 200 שקלים על קניות בסכומים קטנים, ולאחר שהמוכר נותן לו 100 שקלים הוא מיד מעלים את השטר של 100 שקלים ופונה למוכר בדרישה שקיבל עודף פחות ממאה שקלים".

 

"זו התנהלות העבודה שלו, נפלנו איתו בפח פעמיים בחצי השנה האחרונה", כתבה. בעקבות זאת החלה המשטרה בחקירה, ואתמול הוא נעצר. החשוד הודה במיוחס לו, ובחקירתו קשר עצמו למקרי עוקץ נוספים. היום (שבת) הוא יובא לבית משפט השלום בתל אביב להארכת מעצר. "משטרת ישראל תמשיך לחקור בנחישות ותשתמש בכל האמצעים העומדים לרשותה על מנת להביא לדין את מי שגוזל כספי אחרים שלא כדין", נאמר בהודעת המשטרה.

 

לפנייה לכתב/ת
 תגובה חדשה
הצג:
אזהרה:
פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
מומלצים