שתף קטע נבחר

מתקרבת למונדיאל: 1:2 לפולין במונטנגרו

רוברט לבנדובסקי בבעיטה חופשית מדויקת ולוקאש פישצ'ק בהקפצה מעל השוער העניקו לפולין ניצחון רביעי ברצף במוקדמות. עוד בבית 5, רומניה ודנמרק נפרדו בתיקו 0:0. בבית 6, מלטה השיגה שער נדיר אבל הפסידה 3:1 לסלובקיה

פולין ביצעה הערב (א') צעד חשוב לעבר גביע העולם 2018 ברוסיה עם ניצחון 1:3 במונטנגרו. הנבחרת של אדם נבאלקה הגדילה את רצף הניצחונות במוקדמות לארבעה ופתחה פער של שש נקודות מהמקום השני. עוד בבית 5, רומניה ודנמרק נפרדו בתיקו 0:0.

 

 

בבית 6, התרחש אירוע נדיר - נבחרת מלטה הבקיעה. אלא ששער השוויון של ז'אן-פול פרוג'ה לא החזיר מעמד זמן רב וסלובקיה השלימה 1:3. בכך היא עלתה למקום השני על חשבון סלובניה שהפסידה 1:0 בסקוטלנד. במשחק נוסף הערב, צפון אירלנד גברה 0:2 על נורווגיה.

 

האצטדיון בבלפסט לבש חג (צילום: גטי אימג'ס) (צילום: גטי אימג'ס)
האצטדיון בבלפסט לבש חג(צילום: גטי אימג'ס)

 

בית 5

רומניה – דנמרק 0:0

ההזדמנות הראשונה במשחק הייתה שייכת לקלאודיו קשרו אבל הרומני בעט מעל השער ברשלנות משבעה מטרים (18). שתי דקות להפסקה, כריסטיאן אריקסן מצא את עצמו לבד ברחבה אבל ברגל שמאל הוא לא מצא את המסגרת.

 

מונטנגרו – פולין 2:1

אחרי 40 דקות מאופסות, רוברט לבנדובסקי לקח את העניינים לידיים ובבעיטה חופשית מדויקת הוא העלה את פולין ליתרון. במחצית השנייה היו לאורחת שתי הזדמנויות מצוינות אבל הבעיטה הראשונה של לבנדובסקי הורחקה על ידי שחקן הגנה שעמד על הקו (61) ולאחר מכן פישצ'ק נעצר על ידי השוער המקומי. הפולנים מיד שילמו על ההחמצות וסטפן מוגושה נגח את השוויון (62). שמונה דקות לסיום, לוקאס פישצ'ק הקפיץ מעל השוער והכדור נכנס דרך הקורה.

 

אסור להתעסק עם לבנדובסקי (צילום: רויטרס) (צילום: רויטרס)
אסור להתעסק עם לבנדובסקי(צילום: רויטרס)

 

בית 3

צפון אירלנד – נורווגיה 0:2

המארחת פתחה את המשחק בסערה. ג'יימי וורד עשה סיבוב ברחבה וכבש בבעיטה חדה לפינה הרחוקה (2). חור בהגנה של נורווגיה איפשר לקונור וושינגטון להכפיל את היתרון של צפון אירלנד (33).

 

ג'יימי וורד העלה את צפון אירלנד ליתרון (צילום: גטי אימג'ס) (צילום: גטי אימג'ס)
ג'יימי וורד העלה את צפון אירלנד ליתרון(צילום: גטי אימג'ס)

 

בית 6

מלטה – סלובקיה 3:1

פתיחה מדהימה של ולדימיר וייס שאחרי שתי דקות בלבד שלח בעיטה למשקוף ופנימה (2). 12 דקות לאחר מכן, טעות קשה בהגנת סלובקיה סידרה לז'אן-פול פרוג'ה את השוויון. לפני המחצית, יאן גרגוס נהנה מחוסר ריכוז של שוער מלטה ובעיטה שטוחה חמקה מבין ידיו לרשת (42).

 

בדקה ה-79 פרוג'ה ניסה לקבוע שוויון פעם נוספת אבל השתמש בידו. השופט פסל את השער והראה לו את הצהוב השני. לפני הסיום, אדם נמץ המשיך מסירה של האמשיק לרשת (84) ובתוספת הזמן גם כובש השער הורחק.

 

פרוג'ה אחראי לשער נדיר של מלטה (צילום: גטי אימג'ס) (צילום: גטי אימג'ס)
פרוג'ה אחראי לשער נדיר של מלטה(צילום: גטי אימג'ס)

 

סקוטלנד – סלובניה 0:1

ראסל מרטין מצא את הרשת אחרי שש דקות אבל השופט פסל את השער בגלל עבירה שביצע הבלם הסקוטי בזמן הנגיחה. בדקה ה-34, התקפה יפה של סקוטלנד הסתיימה בכדור רוחב ללי גריפית'ס שבעט משלושה מטרים למשקוף. השוויון החזיק מעמד עד הדקה ה-89, אז כריס מרטין בעט בסיבוב לפינה הרחוקה והעלה את סקוטלנד ליתרון.

 

גריפית'ס. איך זה לא הסתיים בשער? (צילום: רויטרס) (צילום: רויטרס)
גריפית'ס. איך זה לא הסתיים בשער?(צילום: רויטרס)


פורסם לראשונה 26/03/2017 21:38

 

לפנייה לכתב/ת
 תגובה חדשה
הצג:
אזהרה:
פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
צילום: רויטרס
שחקני נבחרת פולין
צילום: רויטרס
מומלצים