שתף קטע נבחר

בדרך להישארות: רעננה גברה על כפ"ס

אחרי ארבעה משחקים ללא שער, שחקניו של סילבס כבשו פעמיים (כליבאת וחוגי) - 0:2, ופתחו פער של שמונה נקודות מהירוקים שמדורגים מתחת לקו האדום. הנתון המדהים: כפ"ס ניצחה פעם אחת ב-18 משחקיה האחרונים

הפועל רעננה עשתה צעד חשוב בדרך להבטחת הישארותה בליגת העל. קבוצתו של חיים סילבס גברה הערב (א') בחוץ 0:2 על הפועל כפר סבא בדרבי השרוני במסגרת המחזור ה-28 בפלייאוף התחתון.

 

לטבלת ליגת העל בכדורגל

 


מוחמד כליאבת היה אחראי על השער הראשון אחרי הגבהה של דור חוגי (32). המבשל התכבד בכיבוש השער השני אחרי שקיבל את הכדור ברחבה והפגיז לחיבורים (40). אחרי ארבעה מחזורים בהם לא השיגה ניצחון ולא כבשה שער אחד, החבורה של סילבס סוף סוף השתחררה.

 

כליבאת חושף (צילום: ראובן שוורץ) (צילום: ראובן שוורץ)
כליבאת חושף(צילום: ראובן שוורץ)

הוולה של כליבאת (צילום: ראובן שוורץ) (צילום: ראובן שוורץ)
הוולה של כליבאת(צילום: ראובן שוורץ)

 

עד כמה מצבה של כפ"ס עגום יעיד הנתון הבא. הירוקים אומנם ניצחו לפני שני מחזורים את עירוני קריית שמונה בחוץ (1:2), אבל היה זה ניצחונם היחיד ב-18 המחזורים האחרונים. קבוצתו של אלי כהן ניצחה למעשה רק פעם אחת ב-2017.

 

כשנותרו חמישה מחזורים בלבד לסיום העונה, סביר להניח שרעננה שעלתה למקום התשיעי (31), תישאר בליגה מאחר והפער בינה לבין כפ"ס (22)הממוקמת מתחת לקו האדום עומד על שמונה נקודות. במחזור הבא תארח רעננה בביתה את הפועל אשקלון. כפ"ס תתמודד בחוץ מול בני יהודה.

 

אלי כהן. כפ"ס בדרך ללאומית (צילום: ראובן שוורץ) (צילום: ראובן שוורץ)
אלי כהן. כפ"ס בדרך ללאומית(צילום: ראובן שוורץ)

סילבס. יכול להיות רגוע (צילום: ראובן שוורץ) (צילום: ראובן שוורץ)
סילבס. יכול להיות רגוע(צילום: ראובן שוורץ)

 

לפנייה לכתב/ת
 תגובה חדשה
הצג:
אזהרה:
פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
צילום: ראובן שוורץ
דור חוגי
צילום: ראובן שוורץ
מומלצים