שתף קטע נבחר

ליגה ג': קבוצה נדרשה לשלם 100 אלף שקל, משחק האליפות נדחה

בית"ר פרדס חנה הייתה צריכה לשאת בהוצאות האבטחה הגדולות, ההתאחדות באה לקראתה והזיזה את המפגש מול הפועל פרדיס לשלישי כדי להקל על העלויות. רכז הליגות הנמוכות: "המשטרה הודיעה שתוציא צו סגירה לאצטדיון אם המשחק היה נערך בשישי"

ההתאחדות לכדורגל החליטה לדחות את משחק העונה בליגה ג' שומרון, בין בית"ר פרדס חנה להפועל בני פרדיס. הסיבה: בפרדס חנה טענו כי אין להם כסף לשלם על 140 אנשי אבטחה (80 מאבטחים ו-60 שוטרים) שדרשה המשטרה בעקבות הרצון של פרדיס להביא איתה כ-800 אוהדים.

 

בתחילה הציעו במשטרה כי רק 500 אוהדים ייכנסו למשחק, אבל שתי הקבוצות לא הסכימו לכך וההתאחדות החליטה לדחות את ההתמודדות ליום שלישי. אז גם צפויים להגיע פחות אוהדים ועלויות האבטחה יופחתו.

 

אנשי אבטחה. העלויות היו כבדות (צילום: אורן אהרוני) (צילום: אורן אהרוני)
אנשי אבטחה. העלויות היו כבדות(צילום: אורן אהרוני)

 

במקביל, החלו אוהדי פרדיס לתקוף את הנהלת קבוצתם ברשתות החברתיות על ההסכמה לדחייה. כמו כן, מספר מאמנים בליגה הביעו תמיהה על ההחלטה, שיוצרת תקדים.

 

רכז הליגות הנמוכות בהתאחדות, אבי לוי, אמר: "ברגע שהמשטרה מודיעה לנו שאם המשחק יתקיים ביום שישי יוציאו צו סגירה למגרש, אנחנו מעדיפים שמשחק בעל חשיבות כזו יתקיים במגרש של הקבוצה שצריכה לארח אותו ולא במגרש חלופי. עם כל הכבוד לליגה ג' זה לא הגיוני שקבוצה תשלם 100 אלף שקל על שיטור במשחק. בגלל זה החלטנו שהמשחק יתקיים ביום שלישי, מה שמצריך פחות כוח אדם".

 

כשנותרו עוד שני מחזורים לסיום, פרדיס מוליכה את טבלת ליגה ג' שומרון עם 49 נקודות ואילו לפרדס חנה יש 48 נקודות. ניצחון של פרדיס היה למעשה סוגר את סיפור העלייה, בעוד ניצחון של פרדס חנה יכול היה לשנות את כל התמונה.

 

לפנייה לכתב/ת
 תגובה חדשה
הצג:
אזהרה:
פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
צילום: אורן אהרוני
אנשי אבטחה (צילום אילוסטרציה)
צילום: אורן אהרוני
מומלצים