שתף קטע נבחר
הוסף כתבה
הכי מטוקבקות

    גמר ה-NBA עומד להיראות מוכר

    מלבד קליבלנד וגולדן סטייט, אי אפשר לחשוב על יותר מדי קבוצות עם פוטנציאל להגיע לגמר

    כבר שנתיים רצופות שגולדן סטייט וקליבלנד נפגשות ראש בראש בגמר ה-NBA. אם וכאשר הן ייפגשו השנה, הדבר יהווה שיא של מפגשים זהים רצופים, כן, אפילו יותר מבוסטון והלייקרס האגדיות.

     

    מה עושה את הקבוצות האלה כ"כ מיוחדות? כנראה שהן פשוט יותר טובות משאר הליגה, או לחילופין, הליגה היא זו שנחלשה. מלבד שתיהן, אי אפשר לחשוב על יותר מדי קבוצות עם פוטנציאל להגיע לגמר. הספרס במערב, ואולי אולי בוסטון אם תדע להתעלות על עצמה כמו שעשתה ברוב העונה הסדירה (מה שלא קורה עד עתה בפלייאוף).

     

    גמר ה-NBA הקודם (צילום: AFP) (צילום: AFP)
    גמר ה-NBA הקודם(צילום: AFP)

     

    אחרי ההפסד בגמר בשנה שעברה, הווריורס הבינו שהם חייבים לעשות מהלך וגרמו לרעידת אדמה כאשר הביאו את קווין דוראנט מאוקלהומה. יש שיראו את עונת הבכורה של דוראנט כסוג של אכזבה על הנייר. גולדן סטייט השיגה מאזן פחות טוב משל העונה שעברה, והפסידה לקליבלנד במשחק הראשון ביניהן בעונה הסדירה. אולם מבחינה מעשית, דוראנט שידרג את ההתקפה ומשמש כעוד גו טו גאי בקבוצה מלאת הכוכבים הזאת. יהיה מעניין לראות איך הוא יתפקד במאני טיים בסדרה נגד הספרס בגמר המערב, שכרגע נראית כבלתי נמנעת.

     

    בצד השני של נמצאת לה קליבלנד, שלאחר האליפות ההיסטורית בעונה שעברה לא התחזקה יותר מדי בקיץ, אבל הביאה את קייל קורבר הוותיק באמצע העונה כאחד שיכול לשפר את הקליעה ולשמש דוגמה עם הניסיון שלו. קליבלנד, שקירטעה משהו בעונה הסדירה וסיימה שנייה במזרח כמו לפני שנתיים, ואז זו הייתה גולדן סטייט שחייכה אחרונה.

     

    עד עתה בפלייאוף, הקבוצה מסתמכת בעיקר על קינג ג'יימס ועל קיירי שנראים מצוין. מצד שני, לא בטוח כמה השניים האלה יוכלו להחזיק את הקבוצה לבדם, בהתחשב בעובדה שהם משחקים הרבה מאוד דקות, ואולי אפילו יותר מדי.

     

    ואי אפשר לא להתייחס למכונה של פופוביץ', בהנהגתו של קוואי לנארד, שנראית נהדר גם בעונה הסדירה וגם בפתיחת הפלייאוף, אבל קשה לראות את סן אנטוניו מנצחת את גולדן סטייט בסדרה בלי ביתיות, למרות שהדבר אכן אפשרי. מי תהיי עם ידה על העליונה בסיום הפליאוף? רק הגורל יודע.

     

    לפנייה לכתב/ת
     תגובה חדשה
    הצג:
    אזהרה:
    פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
    גולדן סטייט קליבלנד
    קרי ולברון
    גולדן סטייט קליבלנד
    מומלצים