שתף קטע נבחר

להקת Mew תופיע בישראל

Mew, להקת הרוק הסקנדינבית, תגיע להופעה אחת בישראל, שתיערך במסגרת פסטיבל ישראל בירושלים. מחיר כרטיס: 160 שקלים

להקת הרוק הסקנדינבית Mew תגיע לישראל בקיץ להופעה אחת, שתתקיים ב-15 ביוני באולם הנרי קראון בירושלים. הלהקה תגיע לארץ כחלק מפסטיבל ישראל, ובמסגרת סיבוב ההופעות לקידום אלבומה החדש "Visuals", שייצא בשבוע הקרוב. מחיר כרטיס להופעה יעמוד על 160 שקלים.

 

מגיעים לישראל (צילום: Morten Rygaard) (צילום: Morten Rygaard)
מגיעים לישראל(צילום: Morten Rygaard)

Mew הוקמה ב-1995 בדנמרק ועד מהרה הפכה שם מוכר בסצנת האינדי הדנית. אלבומם הראשון יצא ב-1997 ואחריו הוציאו אלבום נוסף בשנת 2000, אך ההצלחה הגיעה אליהם עם האלבום "Frengers", שיצא ב-2003 וזכה להערכה רבה ממבקרי המוזיקה. בעקבותיו יצאה הלהקה לסיבוב הופעות עם R.E.M. ב-2005 הוציאו את האלבום "And the Glass Handed Kites", שחיבר אותם לקהל רחב באירופה.

 

ב-2009 הוציאה Mew את האלבום בעל השם הבלתי אפשרי "No More Stories Are Told Today, I'm Sorry They

Washed Away // No More Stories, The World Is Grey, I'm Tired, Let's Wash Away". אלבום זה נחשב פופי וקליל  לעומת קודמו מ-2005, ובעקבותיו חימם ההרכב את ניין אינץ' ניילז. מאז הוציאה הלהקה את "+ -" ב-2015 (האחרון עם הגיטריסט בו מדסן), ובעוד שלושה ימים ייצא אלבומה החדש והשביעי במספר, ממנו פורסם עד כה הסינגל "85 Videos".

 

במהלך שנות פעילותה הפכה Mew הרכב פופולרי בקרב חובבי אינדי. היא משלבת ביצירתה אלמנטים של דרים-פופ, פרוגרסיב ורוק אצטדיונים. על הבאתה של הלהקה לארץ אמונה חברת ZUZZ Agency בשיתוף עם פסטיבל ישראל. 

 

לפנייה לכתב/ת
 תגובה חדשה
הצג:
אזהרה:
פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
צילום: Morten Rygaard
Mew. פעם ראשונה בארץ
צילום: Morten Rygaard
לאתר ההטבות
מומלצים