שתף קטע נבחר

בדקו בעצמכם: כמה הדרכון שלכם חזק?

מפה אינטראקטיבית חדשה מגלה עד כמה דרכוני מדינות העולם חזקים, כלומר לכמה מדינות תוכלו להיכנס ללא אשרת שהייה. כמה חזקה ישראל וכמה חזק הדרכון הזר שאולי יש לכם? בדקו בעצמכם

מדי כמה חודשים מתפרסם בעולם מחקר המציג את הדרכון החזק בעולם. הבדיקה פשוטה מאוד, ומתבססת על מספר המדינות אליהן יכול להיכנס האוחז בדרכון ללא כל אשרת שהייה. באופן כמעט קבוע, בראש הרשימה עומדת גרמניה, כיום עם 176 מדינות אליהן יכולים להיכנס המחזיקים בדרכון גרמני ללא ויזה, מבין 218 מדינות שנבדקות באופן קבוע.

דרכון ישראלי (134 מדינות ללא ויזה) וגרמני, במקום הראשון (צילום: shutterstock) (צילום: shutterstock)
דרכון ישראלי (134 מדינות ללא ויזה) וגרמני, במקום הראשון(צילום: shutterstock)

במקום השני נמצאת שבדיה עם 175 מדינות ואת השלישי חולקות ארצות הברית, דנמרק, פינלנד, איטליה וספרד עם 174 מדינות כל אחת. ישראל ניצבת במקום מכובד ביותר ברשימה ביחס למדינות העולם, עם 134 מדינות אליהן יכולים להיכנס מחזיקי הדרכון הישראלי ללא אשרת שהייה. במקומות האחרונים נמצאות סוריה, פקיסטן, עירק ואפגניסטן, שמחזיקי הדרכונים שלהן יכולים להיכנס לפחות מ-30 מדינות ללא ויזה.

 

המרדף הישראלי אחר דרכון זר מעסיק לא מעט את תושבי המדינה, מסיבות שונות. מפה אינטראקטיבית חדשה של האתר האוסטרלי gotocourt, מציע לכם לבדוק בעצמכם לכמה מדינות תוכלו להיכנס באמצעות הדרכון הזר שברשותכם, או שאתם רוצים להשיג. 

 


Click the image to open the full interactive version (via Go To Court).

 

 

לפנייה לכתב/ת
 תגובה חדשה
הצג:
אזהרה:
פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
מפה: gotocourt
מפת הדרכונים האינטראקטיבית
מפה: gotocourt
מומלצים