שתף קטע נבחר

נונצ'אקו עם קוצים או גרזן בובמה? מבחן פטישי יום העצמאות של ynet

המנהג הביזארי והאלים של פטישי יום העצמאות השתכלל והשתדרג עם השנים, וכיום תוכלו למצוא בשוק מגוון חדשני ומאתגר של פטישים שיאפשרו לכם לחבוט בחברים או בזרים מוחלטים. כתבנו יצא לבדוק מהו הפטיש האימתני ביותר אשר איתו כדאי להתחמש בחג העצמאות

 

 

 

לצד הדגל והמנגל, אחד האביזרים המרכזיים בחגיגות יום העצמאות ברחבי הארץ הוא "פטיש יום העצמאות". מטרתו לאפשר תקיפה בהפתעה של מכרים וזרים שעברו לידך במקרה.

 

ראשיתו של המנהג הביזארי והאלים הייתה כנראה בחלוקת הכאפות החברמניות על העורף בסגנון הפלמ"ח. בשנות השבעים הגיעו לארץ פטישי פלסטיק קשיח עם משרוקית מובנת וצפצפה מעצבנת, שמצפצפת בכל פעם שקורבן מזדמן בחגיגות העצמאות היה חוטף מכה בראש.

מהו הפטיש הכי אימתני? (צילום: אורי דוידוביץ') (צילום: אורי דוידוביץ')
מהו הפטיש הכי אימתני?(צילום: אורי דוידוביץ')
 

הטכנולוגיה המתקדמת בשנות התשעים הביאה לציבור הישראלי הצמא לחידושים את ספרי הקצף וספריי החוטים. האביזרים החדשים לחג אפשרו תקיפות מרחוק ומארבים. אולם מבחינה בטיחותית הקצף הפך לסכנה לציבור בדמות פציעות עיניים רבות שנגרמו כתוצאה מריסוס של שמחה.

 

השנה, ביום העצמאות ה-69 של מדינת ישראל, ייצאו החוגגים לרחובות עם מגוון רחב חדשני ומאתגר של "פטישי יום העצמאות - מתנפחים".

כאפה מתנפחת (צילום: אורי דוידוביץ') (צילום: אורי דוידוביץ')
כאפה מתנפחת(צילום: אורי דוידוביץ')
 

מחירי הפטישים בחנויות ואצל היבואנים נעים החל מ-5 שקלים ל"פטיש קלאסי" ועד 15 שקלים עבור "פטיש בומבה ענק עם קוצים". הבאסטונרים הרבים שמהווים חלק מהנוף של חגיגות יום העצמאות, נוהגים למכור את הפטישים בעלות ממוצעת של פי שלוש. לכן מי שמעוניין לחסוך כסף ועדיין לחגוג עם משפחתו והילדים את יום העצמאות כהלכתו עם מגוון אביזרים יוקרתי ובולט, כדאי שיצטייד מראש בפטישי יום העצמאות ויקנה בחנויות במחירים זולים יותר.

פטיש בומבה גדול עם קוצים (צילום: אורי דוידוביץ') (צילום: אורי דוידוביץ')
פטיש בומבה גדול עם קוצים(צילום: אורי דוידוביץ')
 

אז איזה מכל הפטישים החדשים שעלו לארץ הוא הפטיש המנצח? לכל פטיש יש יתרונות וחסרונות משלו. רוצים לדעת מהו הפטיש שהכי מתאים לכם - הפטיש הקלאסי, גרזן הבומבה הגדול או אולי פטיש הנונצ'אקו עם הקוצים...? צפו במבחן פטישי יום העצמאות הגדול של ynet.

 

לפנייה לכתב/ת
 תגובה חדשה
הצג:
אזהרה:
פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
המקצוענים
צילום: אורי דוידוביץ'
גרזן בובמה
צילום: אורי דוידוביץ'
מומלצים