שתף קטע נבחר

אש השינוי בתוכנו: תחזית דרקונית

בתשעה במאי יתרחש מעבר הדרקונים של הירח מה שיוביל לשנה וחצי של שינויים משמעותיים בחיי כולנו - האסטרולוגית שלי רום על השינויים ברמה המדינית-חברתית ועל אלו האישיים בחיי כל מזל

מדי שנה וחצי ציר הדרקונים של הירח עובר ממזל למזל, במעבר המבטא את ציר ההתפתחות הכולל, כשראש הדרקון מסמל את נקודת הצפון ואת המגמה הכוללת ביקום.

 

הליקויים השנתיים הם המפגשים של הירח והשמש יחד עם הדרקונים של הירח, בהשפעתם מתרחשים השינויים. הקדמונים חששו מליקויים כיוון שאלו הביאו תמיד את ה'בשורות הרעות', אבל השאיפה הבסיסית היתה לשנות הרגלים ולהתפתח.

 

כניסת נקודת הצפון של הירח למזל אריה - תהליך דרמטי זה המתחיל ביום שלישי (9.5.17) ומשפיע הן ברמה המדינה והן ברמה האישית. ברמה החברתית-מדינית קיימת כמיהה למנהיגות חזקה ולאישים כריזמטיים, ובדרך כלל בתקופה זו מתחלפת הנהגה. בפעם אחרונה שהדרקונים של הירח היו באריה זה היה בשנת 1999 לפני 18 שנה, תמיד כדאי לבדוק את ההשפעות אז וללמוד על ההשפעות היום.

 

ב-17 במאי 1999– אהוד ברק מנצח הבחירות לראשות הממשלה, ביבי מובס והשלטון מתחלף. באותה שנה ב-11 באוגוסט 1999 נצפה ליקוי חמה מלא באירופה ובאסיה.

 

השאיפה היא לשלטון ואפילו למלוכה, יש האדרת האגו, האדרת הסמכויות (ראו את המהלך של ארדואן בטורקיה). השליטים עלולים להילחם, ממש כמו 'משחקי הכס'.

 

ברמה האישית מחלחלת ההרגשה שביטחון עצמי רב יותר הוא הגורם המכריע ושאת משחק החיים יש ללמוד ולדעת איך לשחק. חשוב לזכור שטובת הכלל וטובתנו האישית יישמרו באיזון.

 

הדובדבן שבקצפת הוא ההשפעה הזוגית, שיכולה להיות ממש כמו רומן רומנטי של העידן החדש, הצעות נישואין מרשימות, טקסי חופה מנצנצים והתאהבות גם מאחורי הקלעים, אין לדעת. החוכמה היא לשמור על שקיפות ולהיות כנים, שהרי השפעת הזנב בדלי מאזנת ומזכירה לנו לשמור על צד חברי, חברתי ואפילו פחות שמרני.

 

השפעת המעבר על המזלות:

מזל טלה, תחזית דרקונית 9.5.17 ועד נובמבר 2018

נקודת הצפון של הירח עוזבת את בית הבריאות שלכם, זוהי הקלה גדולה לתחום הבריאותי וכמובן בהתאם חוזרת גם התשוקה לחיים. התחזית האופטימית היא שמצפה לכם שנה ואפילו שנתיים קלילות בהקשרים רפואיים ואפילו חיבור ספורטיבי. החשוב הוא להקפיד על תזונה ולא להפריז בתיאבון הבריא שיכול להיות חלק מההשפעה.

 

ראש הדרקון שנכנס לבית החמישי, בית הרומנים, הילדים, המיוחדות האישית - הראש דרקון (הרעב) מצפה מכם לעבור שינוי ולדרוש את שמגיע לכם. זוהי תקופה שתוכלו להתפרסם בזכות עבודתכם, לזכות ביוזמות שלכם, לסגור עסקאות ולקבל הכרה ציבורית. הזנב מזכיר לכם לשתף פעולה, להיות חלק מצוות, חלק מקהילה ועדיין לפעול כעצמאיים.

 

מזל שור, תחזית דרקונית 9.5.17 ועד נובמבר 2018

כניסת נקודת הצפון של הירח למזל אריה ולבית המשפחה שלכם. בעוד שבשנה וחצי האחרונות ניסיתם להחדיר תוספים של 'כיף' לחיים, בשנה וחצי הקרובות ביטחון כלכלי ומעמד קרייריסטי חוזר לטוֹפּ של סדרי עדיפויות ולמקומות הראשונים בדירוגי חשיבות. סביר להניח שתשאלו את עצמכם שאלות של השקעות, האם להשקיע בנדל"ן או לא.

 

נושא ההורות יעלה חזק, גם ההורים שלכם וגם אתם כהורים. הילדים תופסים את נקודת המרכז. אם עד היום הסתפקתם בנהנתנות אז מהיום משפחתיות היא מרכז חייכם, חממה משפחתית, עבודה על הביטחון העצמי, על עסק משפחתי או קטן שינוהל אפילו מהבית.

  

מזל תאומים, תחזית דרקונית 9.5.17 ועד נובמבר 2018

בשנה וחצי הקרובות הדגש עובר להתאמה ואופטימיזציה של מצב נתון, ללא שינויים נוספים ודרמטיים. בעיקר למיצוב המעמד שלכם, ירידה לרזולוציות קטנות ושמירה על קשרים, שהרי הדחיפה מכאן והלאה תלויה במערכת התקשורת שלכם ובשמירה על ידידות, חברות ויחסים עבודה.

 

כשראש הדרקון נמצא בבית הטבעי שלכם (בית 3) אז הכוח שלכם במותניכם, ככל שתסכימו להשקיע ולא תוותרו, ככל שתרדו לעם ולרזולוציות הקטנות כך יעלה קרנכם. ככל שתנועו מהר, תשמרו על קשרים, תלמדו קורסים קצרים, תיסעו לחו"ל ותקפידו על יחסי ציבור כך ייטיב עמכם.

  

מזל סרטן, תחזית דרקונית 9.5.17 ועד נובמבר 2018

כניסת נקודת הצפון של הירח למזל אריה, ולבית הפיננסים במפות שלכם. מדובר על מעבר בעל השלכות רחבות היקף, השפעה של שנה וחצי. ברמת התמונה הגדולה מדובר על אנרגיה של התבססות או 'חיפוש המרכז'. אם היה בחייכם דגש על ניידות והסתגלות לנסיבות משתנות, הדגש עובר לממדים של כוח אישי, ביטחון עצמי, חיים ערכיים וחיפוש אחר ביטחון פיננסי. צורך זה מודגש נוכח שינויים במסגרות התמיכה הרגשיות שלכם, היעלמות אנשים מסוימים מחייכם וכניסתם של אחרים אליהם. ראש הדרקון בבית השני, מדבר על רכישת בית, מעבר מגורים, חשיבה כלכלית, אולי שיפוץ וקניית נדל"ן. השקעה בגוף הפיזי, דיאטה או תזונה נכונה.

 

מזל אריה, תחזית דרקונית 9.5.17 ועד נובמבר 2018

עבורכם המעבר הוא המשמעותי ביותר - כניסת נקודת הצפון למזל אריה, הבית הראשון שלכם. מדובר על מעבר בעל אופק של לא פחות משנה וחצי והמסר שהיקום מנסה להעביר הוא - פחות דאגות כלכליות והתעסקות בהישרדות חומרית, יותר אמונה בעצמכם והקשבה פנימית.

 

החוכמה היא לא לאכול את העוגה כולה, לרצות לבלוע את העולם כולו (שהרי ראש הדרקון הוא הרעב) אלא לזכור לנהל את האנרגיה בצורה נכונה ולשמור על עצמכם.

 

מבחינה בריאותית אתם מתחילים להרגיש את משקלה של הקרמה בעוד הגוף מתחיל להראות סימני שחיקה, השנתיים הקרובות זה הזמן לתת מענה למכאובים פיזיים כמו גם לייסורים של הנפש.

 

מצד שני, החדשות הטובות הן שאתם הופכים להיות במרכז הבמה גם ללא התאמצות, זה הזמן לקבל פידבק מהיקום

על עמלכם. נסו להיות ממקודים כלפי המטרות שלכם ולהסתפק במועט. להיות במרכז אך לא לחפש פרסום בכל מחיר. מזל אריה הוא מזל של מגנט אנרגטי, על כן תזכו להמון תשומת לב. שהרי אתם לב גדול עבור כולם, שמרו על הכוח שלכם במתניכם. סביר להניח שתהיו פופולריים, ירצו להיות בחברתכם, כך גם בהתאמה חשוב שתתנדבו או תעזרו רק ליוזמות שאתם מאמינים בהם, תהיו מרכזיים בחברה שתתרום לכם ותוכלו להפיק תועלת ולהיות אור לאחרים.

 

מזל בתולה, תחזית דרקונית 9.5.17 ועד נובמבר 2018

מעבר השבוע הוא עזיבת נקודת הצפון של הירח את המזל שלכם. הפוקוס יורד מכם, ועל כן כדאי שתרפו את ידכם מעמל יתר, קפדנות יתר ורצון לתקן את העולם. בסך הכל מדובר על השפעה בלתי צפויה על חייכם. פרק הזמן שבו זה אמור להשפיע הוא שנה וחצי, בה אתם אמורים לעבור תהליך משמעותי ברמה הרגשית וברמת שינוי התדמיתית שלכם.

 

כניסת נקודת הצפון למזל אריה ולבית הרוחניות, או חיפוש האמת, זוהי ההתבוננות פנימית שיכולות להיות לה כמה השפעות. בראש ובראשונה אתם מחפשים לשחרר במקומות בהם אתם מתהלכים עם הרגשה כבדה (למשל בזוגיות).

 

בשלב מאוחר יותר הפוקוס נסב לרכישת כלים שיאפשרו להגיע לתובנות אישיות או לאינטגרציה טובה עם סביבתכם החברתית. לימודים והתפתחות מאוד מומלצים עבורכם.

 

שימו לב לבריאות שלכם והיו קשובים לחיבור גוף נפש, כאשר אתם מגזימים עם הביקורת העצמית, עם השליטה, הדאגה, הרצון להקפיד ביתר דקדקנות, זה עולה לכם בבריאות. ההמלצה היא להתרחק ולבדוק לאחר כמה ימים, להיות גמישים ולהרשות לעצמכם גם להרפות.

  

מזל מאזניים תחזית דרקונית 9.5.17 ועד נובמבר 2018

בניגוד לשנה וחצי האחרונות בהן דאגתם לעשות סדר בסביבתכם המידית ולקצור מעט רווחה נפשית בזמנכם החופשי, בשנה וחצי הקרובות המגמה משתנה וזה פועל במאה אחוז לטובתכם.

 

בשנה וחצי הקרובות כמות הזמן החופשי בחייכם עולה באופן משמעותי, והדילמה החדשה היא איך לנצלו בצורה שיכולה להיטיב עם המטרות שלכם והקריירה. הפיתוי הוא לעשות הרבה כיף ושמח (שגם את זה צריך) אבל צריך באיזה שהוא מקום למצוא את האיזון.

 

הבית החברתי הופך להיות פופולארי, ארגון חברתי, שיתופי פעולה רחבי היקף, פרסום בקנה מידה עולמי, כניסה לתודעה כוללת. נסיעות לחו"ל, כל אלו יכולים להיות נחלתכם, רק שמרו על מיקוד מטרה. יכולה להיות גם התעסקות בתחום הילדים, אולי הריון או הרחבת המשפחה.

 

מזל עקרב תחזית דרקונית 9.5.17 ועד נובמבר 2018

כניסת נקודת הצפון של הירח למזל אריה ולבית הקריירה שלכם, בו זמנית נקודת הדרום נכנסת לבית המשפחה, אלו הם הנושאים שעליהם חלה מלאכת האיזון בשנה וחצי הקרובות.

 

אם לתאר תהליך זה לפרטי פרטים, הצד המשפחתי מקבל עדיפות ודווקא בגלל רצון או צורך ללוות את היקרים לכם, קשה למצוא מוטיבציה לקדם את עניין הקריירה.

 

השפעה נוספת היא צורך ביציבות, הן במישור הפיננסי והן במישור הרגשי. צורך זה מנטרל את היכולת שלכם לזגזג בין מקומות עבודה, העיקר לא לסכן את מקור ההכנסה העיקרי.

יכולה להתעורר אפשרות של עבודה מן הבית, להשקיע באיזון בין הבית החיצוני לבין הבית הפנימי. רבים מכם יכולים להגיע להישגים מרשימים ואולי זו השעה להשקיע גם בתא המשפחתי בהתאמה. גם אם אתם קוטפים הצלחה, זוהי הצלחה שעמלתם עליה רבות.

  

מזל קשת תחזית דרקונית 9.5.17 ועד נובמבר 2018

נקודת הצפון של הירח, היוצאת מבית הקריירה שלכם, מפחיתה את משקל הבחירות המקצועיות בחייכם - אלו עוברת לפעול במתכונת של טייס אוטומטי. פוטנציאל הצמיחה החדש נמצא במסעות רוחניים וארציים, נראה שתצטרכו לרדוף אחרי המוג'ו שלכם גם אם המקומות שאליהם הוא מבטיח להביאכם נראים מופרכים בשלב מוקדם זה.

 

נקודת הצפון של הירח נכנסת למזל אריה ולאזור של חיפוש ומימוש פוטנציאל, היא תישאר במיקום זה למשך שנה וחצי בערך, זוהי הזדמנות ללמוד ולהתפתח, להתעסק בהוראה ואולי כתיבת ספר.

 

קשרים עם חו"ל יעלו שוב על הפרק ותוכלו להרחיב את המגמות של שיתופי הפעולה, אך חשוב שתשמרו גם על הגוף הפיזי שלכם ותקפידו על ספורט ולא אתגרי מידי. זוהי שנה וחצי של הרבה נסיעות ותקשורת, על כן שמרו על בטיחות וביטחון.

 

מזל גדי תחזית דרקונית 9.5.17 ועד נובמבר 2018

כניסת נקודת הצפון של הירח למזל אריה ולבית הטרנספורמציה והשינוי האישי. מעבר זה הוא בעל טווח השפעה של שנה וחצי, כאשר בזמן זה תהיו מעוניינים להתרחק מעמדה של יתר פריבילגיה ונוחות כדי להתקרב למקומות אמיתיים בהם תהיה הזדמנות 'ללכלך את הידיים' ולתרום בצורה מעשית לחברה.

 

זוהי תקופה של שנה וחצי המביאה שינויים ברמת הגורל, דברים לא צפויים יכולים להפתיע אתכם כמו חיבור לאנשים ברמת החיבור הנשמתי. התעסקות בכספים ובניהולם בדרך מוקפדת תוך חשיבה על ביטוח עתידי ואפילו ביטוח חיים וחסכונות. כמו כן גם כל עניין הגוף הפיזי שלכם עובר טרנספורמציה של בריאות, אולי ספורט כתחביב, דרך חיים ואפילו כמקצוע.

 

מזל דלי תחזית דרקונית 9.5.17 ועד נובמבר 2018

נקודת הצפון של הירח העוברת למזל אריה, הוא המזל היורד שלכם. מדובר על מעבר שנועד לקדם אתכם בשלבים של זוגיות לעבר חתונה, ילדים או אולי זוגיות מאושרת יותר.

 

הצד השני של המשוואה הוא חוויות שאתם עוברים, חוויות שגורמות לכם להבין את עצמכם יותר, ובצורה זו להיות יותר בטוחים בבן הזוג שאתם רוצים למשוך (או הכיוון בו קשר קיים יכול להתפתח).

 

ראש הדרקון במזל היורד שלכם יכול להצביע על שליטה של אנשים אחרים בחיים שלכם, חשוב מאוד שתדעו לשים גבול ברמת הנתינה שלכם ורמת ההשקעה שלכם בתחום החברתי.

בניגוד למזלות האחרים, אתם דווקא יכולים לרזות בתקופה זו וקצת לאבד מהוויטליות של החיים, חשוב שתקפידו על ספורט והזרמת הדם בגוף (כלי הדם זה החלק הבריאותי הרגיש שלכם). מאוד חשוב שתבינו את המקום שלכם והמקום של האדם האחר, בן הזוג או חבר, אל תאבדו את עצמכם עבור שום מערכת זוגית, שמרו על המקום החשוב שלכם במשוואה.

 

 

מזל דגים תחזית דרקונית 9.5.17 ועד נובמבר 2018

כניסת נקודת הצפון של הירח לבית הבריאות במפות שלכם. מעבר זה עתיד להשפיע לתקופה של כשנה וחצי והוא בא להצביע על סכנה אחת עיקרית והיא להיות עבדים של החיים.

 

מצד אחד, ההצלחה שלכם, ומצד שני, המשפחה לתפארת שהיא משאת נפשכם, רק זכרו לשמור על הגוף הפיזי ועל מרווחי נשימה של חופש. נראה שבשנה וחצי הקרובות החלומות שלכם יתרכזו בהגדרה צרה יחסית של הצלחה. היכולת שלכם להקדיש את עצמכם באופן מוחלט למטרה יכולה להוציא את הגוף שלכם מאיזון (גם את הנפש).

 

ראש הדרקון בבית ה-6 הוא קריאה לשמור על איזון גוף נפש. לשרת את האחרים, אך בגבול ולדעת גם לקבל, אחרת הקרמה שלכם תפגיש אתכם עם הפסקות יזומות. אז קחו יוזמה, שמרו על תזונה, על ספורט, על טיול בטבע וזכרו לחזור לחיים עם אנרגיה מחודשת. המעבר הזה יטיב עם מקצועות הרפואה, המטפלים או ההילרים.

 

  • שלי רום - אסטרולוגיה ותודעת על

     


  •  

    לפנייה לכתב/ת
     תגובה חדשה
    הצג:
    אזהרה:
    פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
    צילום: bigstock
    השינוי בא מבפנים
    צילום: bigstock
    צילום: שרית צרפתי
    שלי רום
    צילום: שרית צרפתי
    מומלצים