שתף קטע נבחר

היכן נתנדב השבוע?

דרושים מתנדבים מכל הארץ לחונכות עבור אחיהם של חולי סרטן. דרושים מתנדבים לחונכות אישית עבור אנשים עם מוגבלויות. דרושים מתנדבים עבור ביקורי בית לקשישים בודדים. דרושים מתנדבים לעיצוב חדריהם של נערים עם אוטיזם בשיתוף פעולה עמם. לחווה טיפולית דרושים מתנדבים לעבודה חקלאית. היכנסו, זה עושה טוב

עמותת רוח טובה מחברת בין אנשים המבקשים להתנדב לבין עמותות וארגונים הזקוקים למתנדבים. רוח טובה מחזיקה במאגר ההתנדבויות הגדול במדינה, המציע יותר מ-11,000 הזדמנויות להתנדב ומייצרת לאורך כל השנה אלפי חיבורים בין מתנדבים מכל הארץ ומחו"ל לבין גופים הזקוקים להם.


 

התנדבות בכל הארץ:

מי? "גדולים מהחיים" מלווה את בני משפחותיהם של הילדים החולים מרגע אבחון המחלה עד להחלמה מלאה ולחולל שינוי משמעותי בחיי הילדים ומשפחותיהם באמצעות יצירת חוויות משמחות לצד שיפור מתמיד באיכות הטיפול והתנאים הרפואיים.

איפה? כל הארץ

מה מחפשים? מתנדבים ל"אחד לאחד" - חונכות אישית לילדים ונוער בגילאי 3-18, אחיהם של חולי סרטן. ההתנדבות כוללת: הגעה לבית המשפחה אחת לשבוע, משחק ופעילות חברתית עם אחיהם של הילדים המתמודדים עם המחלה.

מתי? בימים א'-ה' בשעות גמישות - בעיקר שעות אחה"צ כשהילדים חוזרים מבית הספר למשך כשעה וחצי. בהתחייבות לשנה.

למי לפנות? ליובל במייל: yuval@gdolim.org.il .

 

מי? תוכנית "בחברת אחיי" של עמותת מניפה - מפתחת ומנהלת תכניות חינוכיות הוליסטיות למען נוער בסיכון.

איפה? כל הארץ

מה מחפשים? מתנדבים לחונכות אישית וליווי לחיילים עם קשיי הסתגלות. התוכנית מלווה חיילים בודדים, חיילים ממצב סוציו- אקונומי נמוך, חיילים שיצאו מבתי כלא, וחיילים עם קשיי הסתגלות בשלבים שונים של שירותם. ההתנדבות כוללת: יצירת קשר אישי עמוק וארוך טווח עם החייל, יציאה לטיולים או לקפה ביחד, מתן כלים לחייל כדי לקדמו, ולייצר אצלו תחושת מסוגלות ומשמעות בשירות הצבאי.

 


 

מתי? אחת לשבוע או שבועיים פנים מול פנים או טלפונית מול החייל בימים ובשעות גמישים. בתיאום של המתנדב עם החייל. ההתנדבות היא לשנה לפחות וכוללת הכשרה וליווי על ידי צוות התוכנית.

למי לפנות? לעידן במייל: mentorim.achi@gmail.com

 

התנדבות באזור הצפון:

מי? עמותת עלם הנותנת מענה לנוער בסיכון

איפה? נצרת עילית

מה מחפשים? מתנדבים בוגרים לפרויקט חונכות אישית וליווי הנוער, הכולל יצירת קשר אישי, אוזן קשבת, ליווי ותמיכה.

מתי? אחת לשבוע בימי א'-ה' בין השעות: 17:00-21:00, לשעתיים לפחות. בהתחייבות לשנה. 

למי לפנות? ללירון במייל: hnaz@elem.org.il  

 

מי? עמותת אלווין ישראל נוסדה כדי לספק ליחיד ולקבוצה של מתמודדים עם מוגבלות שכלית התפתחותית כלים ותמיכה הנדרשים לשיפור מידת עצמאותם ותפקודם בקהילה.

איפה? חיפה והקריות

מה מחפשים? מתנדבים לחונכות אישית עבור אנשים עם מוגבלויות. ההתנדבות כוללת ישיבה פרטנית עם מתמודד או שניים, עזרה בלימוד חומר בסיסי במתמטיקה או עברית, מתן אוזן קשבת וכו'.

מתי? אחת לשבוע לשעתיים בימים א'-ה' בין השעות 09:00-15:00. בהתחייבות למספר חודשים.

למי לפנות? לאביטל במייל: avitalp@israelelwyn.org.il

 

התנדבות באזור השרון:

מי? עמותת "אח בוגר אחות בוגרת" מפעילה פרויקט של חונכות לילדים ממשפחות במצוקה רגשית שביניהן: משפחות חד הוריות, משפחות בהן אחד ההורים לא מתפקד מסיבה כזו או אחרת, משפחות במצוקה כלכלית וכן הלאה.

 


איפה? נתניה

מה מחפשים? מתנדבים שישמשו כחונכים אישיים לילדים (בגילאים 6-18). ההתנדבות כוללת: לשוחח עם הילד, לשחק איתו, לשמש לו כאוזן קשבת ולתמוך בו לאורך ההתנדבות.

מתי? בימים א'-ה' בשעות אחר הצהריים, אחת לשבוע למשך שעתיים שבועיות - בתיאום מול הילד. תהליך המיון נמשך כחודש וחצי ורק לאחריו מתחילים המתנדבים להתנדב, אחת לחודשיים מתקיימים ימי כיף ומפגשי הדרכה. בהתחייבות למשך שנה לפרוייקט.

למי לפנות? לנטע במייל: netaa@netanya.muni.il

 

מי? פרויקט "בשביל" - מיזם הכנה וליווי תלמידים לקראת ובמהלך המחויבות האישית, השואף לממש את הפוטנציאל הגלום בשעות ההתנדבות שתלמידי התיכון בישראל נדרשים לבצע בכל שנה.

איפה? הרצליה

מה מחפשים? מתנדבים להעברת שיעורים ותמיכה לקבוצות של עד 15 תלמידי חטיבה ותיכון בנושא מעורבות חברתית. במהלך ההתנדבות המתנדבים יעבירו מערכי שיעור בנושא מעורבות חברתית הנבנים על ידי העמותה לפני ובמהלך המחויבות האישית.

מתי? פעם בשבוע בימים א'-ה' למשך כשעה במהלך שעות בית הספר ביום ובשעה קבועה במערכת. בהתחייבות לשנת לימודים (אחרי החגים עד יוני). ההתנדבות מותנית בהכשרה בת יומיים.

למי לפנות? לאסף במייל: assaf@bishvil.org.il .

 

התנדבות באזור המרכז:

מי? עמותת עמך מספקת תמיכה נפשית וחברתית בניצולי שואה והדור השני, ומסייעת להתמודד עם המצבים הקשים של הניצולים במסגרת טיפול או פעילות חברתית.

איפה? תל אביב

מה מחפשים? מתנדבים לביקורי בית בבתי הקשישים שיסייעו לקשישים ניצולי השואה להפיג את בדידותם. ההתנדבות כוללת: יצירת קשר אישי, מתן אוזן קשבת, טיול עם הקשיש ופעילויות נוספות בהתאם לרוח המתנדב.

מתי? אחת לשבוע למשך שעה, שעה וחצי. ימים ושעות גמישים בהתאם ליכולת המתנדב ובתיאום מראש מול הקשיש והעובדת סוציאלית. בהתחייבות לשנה. ישנה גם קבוצת הדרכה הנפגשת אחת לחודש למשך שעה וחצי. הסמינר הקרוב מתקיים ב-11-12/5.

למי לפנות? לרונית במייל: mitnadvim.amcha@gmail.com .

 

מי? עמותת צ'יימס ישראל הפועלת לשיפור איכות חייהם ושיתופם המלא בקהילה של אנשים עם צרכים מיוחדים ומפעילה מרכז יום טיפולי שיקומי לבוגרים (מעל גיל 21) עם פיגור שכלי ונכויות התפתחויות נוספות.

איפה? תל אביב

 


מה מחפשים? לתערוכת אומנות שנוצרה על ידי אנשים בעלי צרכים מיוחדים. ההתנדבות כוללת לעמוד לצד היצירות ולחלק פלאיירים לעוברים ושבים ולהסביר להם על העמותה.

מתי? בתאריכים 19.5 עד ה-26.5  בין השעות 10:00 עד 22:00 ובימי שישי בין השעות 10:00-15:00, לארבע שעות לפחות.  

למי לפנות? למעיין במייל: maayan.maor@chimesisrael.org.il

 

מי? מעונות עלה בני ברק מספקים שירותים רחבים לפעוטות, ילדים, מתבגרים ובוגרים בעלי לקויות פיזיות וקוגניטיביות קשות.

איפה? בני ברק

מה מחפשים? מתנדבים לחונכות אישית לילדים בגיל הרך, ילדים בגילאי יסודי, נוער ובוגרים בעלי מוגבלות שכלית ופיזית. ההתנדבות כוללת: יצירת קשר אישי עם המתמודד, יציאה לטיול בשטח המעון, משחק ופנאי.

מתי? בימים א'-ה' בין השעות 9:00-13:00 או 16:00-19:00, לשעה שבועית גמישה בהתחייבות לחצי שנה.

למי לפנות? למיכל במייל: tarbuthapnai@aleh.org .

 

התנדבות באזור השפלה:

מי? החווה החקלאית שהוקמה לילדים ונוער מחינוך מיוחד ומיועדת כאמצעי טיפולי וחינוכי עבורם.

איפה? משמר איילון (ליד בית שמש, ירושלים, משמר איילון ומודיעין)

מה מחפשים? מתנדבים יחידים או קבוצות לסיוע בחקלאות בחווה למען ילדים ונוער מהחינוך המיוחד. ההתנדבות כוללת: עזרה במסיק זיתים, עזרה בשתילה, זריעה, הכנת ערוגת, הכנת חממות וכדומה.

מתי? ההתנדבות היא פיזית ומתקיימת בימים א'-ה' בין השעות 8:00-19:00 או ביום שישי בין 8:00-13:00 - למשך כחצי יום לפחות. אין התחייבות לפרויקט וניתן להשתמש בשירותי המגורים (שירותים, מקלחת ולינה) במקום. בתיאום מראש.

למי לפנות? למאיר במייל: mivzakim40@gmail.com

 

התנדבות באזור ירושלים:

מי? הוסטל "הראל" -בית לבני נוער עם אוטיזם.

איפה? ירושלים

מה מחפשים? מתנדבים לעיצוב ההוסטל: עיצוב חדר דייר מסוים בשיתוף פעולה עם הדייר או באופן אישי בשביל הדייר, עיצוב קירות ההוסטל, הכנת חומר אומנותי להפעלות המועברות בחגים ועוד.

מתי? בימים א'-ה' בין השעות 9:00-21:00 . 

למי לפנות? לורדית במייל: varditw@edanel.co.il

 

מי? פרויקט "בשביל" הוא מיזם הכנה וליווי תלמידים לקראת ובמהלך המחויבות האישית, השואף לממש את הפוטנציאל הגלום בשעות ההתנדבות שתלמידי התיכון בישראל נדרשים לבצע בכל שנה.

איפה? הרצליה

מה מחפשים? מתנדבים להעברת שיעורים ותמיכה לקבוצות של עד 15 תלמידי חטיבה ותיכון בנושא מעורבות חברתית. במהלך ההתנדבות המתנדבים יעבירו מערכי שיעור בנושא מעורבות חברתית הנבנים ע"י העמותה לפני ובמהלך המחויבות האישית.

 


 

מתי? פעם בשבוע בימים א'-ה' למשך כשעה במהלך שעות בית הספר ביום ובשעה קבועה במערכת. ההתחייבות לפרויקט היא לשנת לימודים (אחרי החגים עד יוני). ההתנדבות מותנית בהכשרה בת יומיים.

למי לפנות? לאסף במייל: assaf@bishvil.org.il  

 

התנדבות באזור הדרום:

מי? בית הנוער קדימה באופקים פועל למען ילדים ונוער בסיכון (ז - י"א) ומעניק להם ארוחת צהריים חמה אחרי שעות בית הספר, אפשרות להכנת שיעורי בית וכן חוגי העשרה בתחומים שונים.

איפה? אופקים

מה מחפשים? מתנדבים להעברת הפעלה או חוג לבני נוער בסיכון. ההתנדבות כוללת הגעה למרכז והעברת הפעלה בנושאים שונים ומגוונים כגון: מוזיקה, אומנות, יצירה, בישול, ספורט וכו.

מתי? אחת לשבוע בימים א'-ה' בין השעות 16:30-20:00 למשך שעה וחצי/שעתיים.

למי לפנות? לערן במייל: ofaqim.kadima@gmail.com

 

  • רוצים למצוא התנדבות בהתאמה אישית? לחצו כאן  וצוות רוח טובה ימצא את הפעילות המתאימה עבורכם.
  • עמותה או יוזמה פרטית הפועלת לטובת הכלל וזקוקה לסיוע של מתנדבים באופן חד פעמי, המעוניינים לפרסם את צרכיכם במדור פנו לדוא"ל: meital@ruachtova.org.il .

 

לפנייה לכתב/ת
 תגובה חדשה
הצג:
אזהרה:
פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
רוח טובה
יד שרה
כיתבו לנו
מומלצים