שתף קטע נבחר

קוויקי: רכבת פירסט קלאס

רווק נחשק בסכנת הכחדה, רכבת מפוארת וטעימה מאוד ביפן, תיק קטן עם כל הבגדים שצריך לחו"ל, טיסות סופר לואו-קוסט חדשות וחגיגות 30 לסרט האייטיז הכי קיטשי שיש. כל חדשות ערוץ החופש בקוויקי

לא מעט רווקים משתמשים היום בטינדר, אבל אחד שהצטרף רק לפני כשבוע לאפליקציה משגע את הרשת. אז לא, אין לו תמונות מנקרות עיניים בסקי או ליד רכב יוקרתי, אלא פשוט בסביבה הטבעית שלו, בשמורה בקניה. שמו של הרווק הנחשק הוא סודאן והוא הקרנף רחב-השפה הצפוני הזכר האחרון בעולם. המדענים, שפתחו לו את החשבון מקווים לגייס מספיק כסף על מנת לממן לו טיפולי פוריות ולמנוע את הכחדתו. בפרופיל הוא מעיד על עצמו שהוא יחיד במינו, ומתפקד טוב תחת לחץ. אנחנו מחזיקים לו אצבעות.

והרחק משם, ביפן יצאה השבוע לנסיעת הבכורה שלה רכבת הפאר החדשה, השיקי שימה, או בתרגום חופשי "האי של ארבע העונות". לרכבת עשרה קרונות והיא יכולה להסיע רק 34 נוסעים בכל פעם. מלבד העיצוב המרהיב, יוכלו הנוסעים ליהנות מאוכל של שפים המחזיקים בכוכבי מישלן ותנאים של מלון חמישה כוכבים. כרטיס לתענוג הזה יעלה לכם בין 2,200 ל-6,700 אירו, אבל אל תבנו על נסיעה בשנה הקרובה, כי כל המקומות כבר הוזמנו מראש. 

מטוס "לשבור את הקרח" של ווסטג'ט. שוברת מחירים (צילום: WestJet) (צילום: WestJet)
מטוס "לשבור את הקרח" של ווסטג'ט. שוברת מחירים(צילום: WestJet)

חברת התעופה הקנדית "ווסט ג'ט", הכריזה בשבוע שעבר שהיא תשיק לקראת סוף השנה טיסות סופר לואו-קוסט, שזה אומר, כלומר עוד יותר זולות מהלואו קוסט הרגיל. כרגיל תצטרכו לשלם על מזוודות, אוכל, ואפילו על הדפסת כרטיס בשדה התעופה. ווסט ג'ט טסה בין היתר לארצות הברית, מקסיקו, לונדון והאיים הקריביים.

"ריקוד מושחת"
"ריקוד מושחת"

אחד מהסרטים האייקונים והקיטשיים של האייטיז, ריקוד מושחת, חוגג 30 שנה ליציאתו. לרגל המאורע, המעריצים מוזמנים ללון בלוקיישן בו צולם הסרט המתקתק, אכסניית "מאונטיין לודג'" בוירג'יניה. בתשלום כמובן. החגיגות ייערכו לאורך ארבעה סופי שבוע בחודשים הקרובים, והנופשים יוכלו ליהנות מסיור באתרי הצילום, הפעלות וכמובן, הרבה הרבה ריקודים.

 

 תגובה חדשה
הצג:
אזהרה:
פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
מומלצים