שתף קטע נבחר

ק"ש תוריד את הפועל כפ"ס ללאומית?

פליקס נעים ושחקניו נערכים למשחק הגורלי (ש', 19:00) בקריית שמונה, בו לא יוכלו להרשות לעצמם לאבד נקודות: "צריך לעשות כמו שצריך את מה שתלוי בנו"

הפועל כפר סבא ומאמנה פליקס נעים מתכוננים למפגש הגורלי מחר (19:00) בקריית שמונה. הניצחון הביתי בשבוע שעבר על הפועל אשקלון הותיר מעט תקווה אצל הכפר סבאים, שיגיעו מצב רוח טוב יותר ועם אמונה שניתן להישאר בליגת העל. כזכור, כפ"ס ניצחה בק"ש במחזור האחרון של העונה הגרילה ומנעה ממנה לעלות לפלייאוף העליון.

 

כפר סבא תגיע למשחק כשהיא אינה תלויה בעצמה, אלא גם בתוצאת המשחק בין הפועל תל אביב להפועל אשקלון. אם היא תאבד נקודות היא תרד מעשית לליגה הלאומית כאשר יישאר מחזור אחד בלבד לסיום העונה. כפ"ס מדורגת במקום האחרון עם 25 נקודות ומרוחקת שתי נקודות מהפועל תל אביב ו-3 נקודות מאשקלון.

 

שחקני כפ"ס מקווים לחגוג מחר כמו נגד אשקלון (צילום: טל שחר) (צילום: טל שחר)
שחקני כפ"ס מקווים לחגוג מחר כמו נגד אשקלון(צילום: טל שחר)

 

המאמן פליקס נעים אמר: "במחזור האחרון השגנו ניצחון שנותן לנו תקווה קטנה לקראת שני המשחקים האחרונים. המצב השתפר מעט, אך אנחנו יודעים מה מצבנו. נשתדל לעשות את העבודה על הצד הטוב ביותר. זה לא עניין של אמונה, אלא עניין של עובדות. כל התסריטים מונחים על השולחן ותפקידנו הוא לעשות כמו שצריך את מה שתלוי בנו. על כל שאר הדברים נוכל להסתכל לאחר מכן". פרט לטל בנש המורחק, כל הסגל יעמוד לרשותו של נעים.

 

ק"ש רוצה לנקום

עבור קריית שמונה מדובר במשחק הבית האחרון של הקבוצה. ק"ש זוכרת היטב שהיא לא בפליאוף העליון בגלל אותו הפסד לכפ"ס במחזור האחרון של העונה הסדירה בבית, ולשחקנים יש רצון "לנקום" ולהוריד את היריבה באופן סופי לליגה הלאומית.

 

קשטן החליט כי אורן ביטון לא יכלל בסגל למשחק. המאמן צפוי להמשיך לתת קרדיט לשחקנים הצעירים של המועדון. בק"ש מתלבטים היכן לארח את משחקי הבית בעונה הבאה מאחר והמנהלת לא צפויה לאשר את האיצטדיון הביתי בק"ש. האפשרויות: עכו, הנחשב לאיצטדיון קומפקטי, ביתי ודי קרוב גיאגרפית או בסמי עופר, ואז לקיים הצגות כפולות עם הפועל חיפה.

 

הרכב משוער: מאהדי זועבי; ניזאר אבו קטיפאן, בר הילל, דין מימוני, אמיר נאסר; עומר צלישר (עדן שמיר), שלומי אזולאי, אופיר קריאף, ג'יי'קוב נג'וקוב (אחמד עאבד); שלומי אזולאי, שובל גוזלן.


פורסם לראשונה 05/05/2017 11:13

 

לפנייה לכתב/ת
 תגובה חדשה
הצג:
אזהרה:
פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
צילום: עוז מועלם
פליקס נעים
צילום: עוז מועלם
מומלצים