שתף קטע נבחר

זעם בעמותת אוהדי בית"ר: "הפכנו לזניחים בעיני העירייה"

בעקבות העובדה שאצטדיון טדי לא יהיה מוכן לפתיחת העונה הבאה מסרה העמותה: "בעירייה שכחו שהמטרה הראשית היא לשחק בו כדורגל, איך הדפוס הזה חוזר על עצמו שנה אחר שנה?". בעירייה הגיבו: "הדשא יעבור טיפול אחרי המכביה"

עמותת האוהדים מסרה בעקבות העובדה שטדי לא יהיה מוכן למשחקים בליגת העל ובאירופה: "שוב איצטדיון טדי לא יהיה מוכן לפתיחת העונה האירופאית, ממש כמו בעונה שעברה. חמור מכך, התבשרנו ששוב תפתח בית"ר את עונת המשחקים הבאה מחוץ לביתה, בגלל שאיצטדיון טדי לא יהיה מוכן למשחקים עד אז.

 

"כנראה שכחו בעיריית ירושלים שאיצטדיון טדי הוא איצטדיון כדורגל קודם כל וזו מטרתו הראשית. איך יתכן כי דפוס זה חוזר על עצמו שנה אחרי שנה?. נציין כי המניעה מלארח בטדי פוגעת וודאי בהצלחת הקבוצה במפעלים השונים, אך קודם כל פוגעת בציבור האוהדים אשר לא יוכל להגיע ולצפות במשחקים באיצטדיון העירוני ויאלץ לנדוד לערים אחרות. הרים של כסף נשפכו מפעם לפעם בשיפוצו של האיצטדיון בעלות של מאות מליוני שקלים, אז הכיצד זה יתכן שמטרתו המרכזית והעיקרית (לשחק בו כדורגל) אינה מיושמת שנה אחרי שנה. בזהירות נאמר כי על פניו נראה שביתר ירושלים - קבוצת הספורט הגדולה בעיר - מטרותיה הצלחתה וציבור האוהדים שלה הפכו זניחים אצל העירייה והעומד בראשה".

 

אוהדי בית"ר ירושלים (צילום: ראובן שוורץ) (צילום: ראובן שוורץ)
אוהדי בית"ר ירושלים(צילום: ראובן שוורץ)

 

מעיריית ירושלים נמסר בתגובה: "הדשא באצטדיון טדי מטופל לאורך כל השנה במטרה לשמור על מצבו לטובת משחקי הכדורגל. בחודש יולי יתקיים בטדי אירוע פתיחת המכביה ה- 20 בסימן 50 שנה

לאיחוד העיר, בהשתתפות עשרות אלפי ספורטאים. לאחר האירוע הדשא יעבור שיקום ובסופו של התהליך ניתן יהיה לחזור ולשחק במגרש. יש לציין כי העירייה משקיעה מיליוני שקלים באצטדיון על מנת לשדרג את חווית הצפייה ולהפוך את טדי לאצטדיון הלאומי. באצטדיון טדי מתארחים משחקי נבחרות והתאחדות ברמה הגבוהה ביותר ואנו זוכים לשבחים לאחר כל משחק".

 

מאמן בית"ר ירושלים, שרון מימר, יטוס מחר (ד') להונגריה לבדוק מחנה אימונים לקראת העונה הבאה. מימר ייעדר מהאימון ויתלווה אליו לנסיעה מנכ"ל המועדון משה דמאיו.

 

כפי שפורסם לראשונה ב-ynet ספורט וידיעות אחרונות, מימר צפוי להמשיך במועדון גם בעונה הבאה לנוכח שביעות הרצון מהשגיו. עד סוף החודש צפוי הבעלים אלי טביב להודיע למי יועברו זכויות הניהול בשנתיים הקרובות. התוכנית היא שאלי אוחנה ינהל את המועדון, אם יוכל לשלב זאת עם עבודתו כפרשן. 

 

לפנייה לכתב/ת
 תגובה חדשה
הצג:
אזהרה:
פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
צילום: ראובן שוורץ
אוהדי בית"ר ירושלים
צילום: ראובן שוורץ
מומלצים