שתף קטע נבחר

חיזיון עור-קולי: הטכנולוגיה שמאפשרת לקעקע צלילים

באמצעות אפליקציה שמייצרת תבניות של גלי קול - הצליח אמן קעקועים מלוס אנג'לס ליצור קעקועים שאפשר להאזין להם. האפליקציה צפויה להיות זמינה החל מחודש יוני

אלא לראותם בלבד? לא בהכרח: קעקועים הם, באופן מסורתי, אמנות ויזואלית - אבל יש מי שמנסים לקחת אותה כמה צעדים קדימה בעזרת הטכנולוגיה. אמן הקעקועים נייט סיגארד מלוס אנג'לס, חשב שאפשר בהחלט גם לשמוע קעקועים, וניגש ליצור את הפלטפורמה שתאפשר את זה.

 

 

סיגארד העלה לעמוד הפייסבוק שלו לפני שלושה שבועות סרטון הדגמה, ובו הוא נראה כשהוא מקעקע על זרועו תבנית של גלי קול. לאחר מכן, האפליקציה הייעודית שסורקת את הקעקוע - חושפת כי הוא מורכב מקולה של בת זוגו, שקוראת לתינוק המשותף שלהם, ומקולו של התינוק.

 

הטכנולוגיה עובדת על בסיס אפליקציה בשם Skin Motion, שעדיין נמצאת בפיתוח וצפויה לצאת לשוק במהלך חודש יוני הקרוב. האפליקציה היא פרי פיתוחו של סיגארד, שלטענתו הגה את הקונספט שהפך מרעיון תיאורטי למציאות של ממש בתוך זמן קצר. האפליקציה מאפשרת להזין לתוכה הקלטה בת דקה - שיכולה להכיל צלילים מכל סוג, למשל קול של אדם אהוב, של חיית המחמד, קטע משיר או הקלטה של גלי ים מתפצים.

 

והנה עוד דוגמה להנצחה באמצעות סאונד שמקועקע על העור:

 

 

 

הקטע הקולי עובר אדפטציה והופך לתבנית של גלי קול, ואותה מקעקעים על העור. לאחר מכן - נעזרים באפליקציה שסורקת את הקעקוע ומתרגמת אותו בחזרה לצליל שקועקע על העור. סיגארד מקווה לפנות באמצעות האפליקציה - לא רק למתקעקעים הרפתקניים, אלא גם לקהילת אמני הקעקועים - המעוניינים יוכלו לעבור הדרכות בנוגע לטכנולוגיה החדשה וליישם אותה בעצמם.

 

הסרטון של סיגארד צבר למעלה מ-14 מיליון צפיות ביטיוב ושותף יותר מ-240 אלף פעמים.

 

 

 

לפנייה לכתב/ת
 תגובה חדשה
הצג:
אזהרה:
פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
מומלצים