שתף קטע נבחר

תנוחו: החופים היפים של פוקט בתאילנד

חוף הים נשקף מכל עבר באי המפורסם, שמתאים גם לחובבי גלישת הגלים וגלישת הרוח, גם למשפחות עם ילדים וכמובן שלחופשה רומנטית במיוחד

בשיתוף HotelsCombined

 

אם טסתם את כל הדרך לתאילנד ונחתתם בפוקט, אולי תרצו לוודא שאתם בחופים הכי שווים שיש לה להציע. חלק מהעניין בביקור הוא לבקר בכמה חופים שונים, המציעים כל אחד בדרכו חוויה של פרטיות, חוויית צלילה או גלישה. המים טורקיזיים, הדקלים נישאים אל על, והשמש תצבע אתכם בשיזוף המיוחל כבר בתחילת העונה. הנה סקירה של החופים השווים בפוקט, בהשראת הבלוג העולמי של HotelsCombined.

 

חוף פטונג

Patong Beach – Best Party Beach

The Kee Resort & Spa

לפני הכל, אם נחתתם בפוקט, ייתכן שהגעתם לחוף פטונג המתוייר ביותר. לפני שתסעו לחופים השקטים והמבודדים יותר, תוכלו לעצור כאן ללילה או שניים של התמצאות. החופים אמנם עמוסים ואין כאן את החוויה הבראשיתית שאולי דמיינתם כשחשבתם על תאילנד. אבל כאן תוכלו למצוא את חיי הלילה הכי טובים באי. מסעדות, ברים ומועדונים.

כדי לחוות כאן בכל זאת חוף שקט ויפה, תוכלו להגיע בסירה אל Freedom Beach, שכשמו כן הוא - ויתאים ל"חופשה" שלכם. אם מתחשק לכם ללון ליד מלון הממוקם רק שתי דקות הליכה מהחוף וממרכזי הקניות, תוכלו ללון כאן. זהו אתר נופש ברמה של 4 כוכבים, הכולל חדרים חדישים ומרווחים, בחלקם יש ג'קוזי בחדר (עם הוורדים האדומים הפזורים על המים). במלון בריכה מרווחת ועל הגג טרסה המשקיפה אל כל מפרץ פאטונג.

רוצים להזמין חדר במלון?

 

חוף קאטה

Kata Beach

Novotel Phuket Kata Avista Resort and Spa

תאילנד היא לא היעד האידיאלי לגלישה. אם בכל זאת תרצו לעשות את הניסיון הראשון שלכם בתחום, תוכלו להגיע לחוף קאטה המאפשר גלישה בגובה גלים טוב יחסית (תלוי במזג-האוויר). עונת הגלישה מתחילה ממש עכשיו בחודש מאי, ונמשכת עד סוף עונת המונוסונים בנובמבר. אולי באמצע היום יירדו גשמים, אבל הם רק יעזרו לצנן את האוויר ולאפשר הפוגה קלה מהלחות הגבוהה.

אם תרצו ללון בריזורט מפנק במיוחד ברמה של 5 כוכבים, אתר הנופש הזה מציע לכם חוויה ייחודית, בין גבעות ירוקות. הוא משקיף אל הים ומציע יחידות אירוח חדישות, מפוארות ומרווחות במיוחדת הכוללות מרפסת. הוא מרוחק כשלוש דקות מהחוף וכולל מתחם ספא. ואם כבר עיסוי - אז מידיים תאילנדיות מנוסות.

רוצים להזמין חדר במלון?

 

ראיה (ראצ'ה) וקורל

The Racha Hotel Phuket

איפה נהנים מהשנורקלינג הכי טוב בסביבה? יעד הצלילה המוצלח ביותר הוא באחד משני האיים הממוקמים 12 קילומטר דרומית לפוקט, הכוללים מים צלולים במיוחד: ראצ'ה וקורל. כדי ללון ליד כל הטוב הזה, תוכלו לבחור באתר הנופש הממוקם על האי ראצ'ה, ומספק שירות הסעות בסירת מנוע מהירה למפרץ צ'אלונג.

האתר מציע וילות מרווחות המעוצבות בגוונים בהירים ונקיים, שמשקיפות אל עבר הים אנדמן. האבזור מלא וכולל את כל החידושים הטכנולוגיים הנדרשים. טראסה גדולה ופרטית מאפשרת לכם לא לצאת מהחדר למשך יומיים לפחות. לסיכום: מלון 5 כוכבים בתאילנד שראוי לכל כוכב.

רוצים להזמין חדר במלון?  

 

חוף לגונה

Angsana Laguna Phuket

אם אתם מחפשים יעד לחופשה משפחתית, תאילנד הרי כבר מזמן אינה רק יעד למטיילים אחרי צבא. כפר הנופש הזה ממוקם רק שבע דקות מחוף לגונה, ממש על מפרץ בנג טאו הציורי. הוא כולל בריכה ארוכה במיוחד (323 מטר), שמתפתלת סביב המלון.

20 דקות מהעיר נמצא פארק השעשועים פוקט פנטזי. במתחם יש אפשרויות בידור, ארוחות לילדים ומבחר סוגי אוכל עצום במסעדות שונות הפזורות בו. מתקנים ומרחבים בשפע, הופכים אותו למקום לגיבוש משפחתי באווירה טרופית, הרחק מהשגרה. המלון מציע שירותי סירה ללא תשלום, שייקחו אתכם לחוויית שופינג בבוטיקים ובגלריות של כפר קאנאל הסמוך.

רוצים להזמין חדר במלון?

 

חוף נאי יאנג

Nai Yang Beach Resort

במפרץ שקט לאורך חופו הצפון-מערבי של פוקט שוכן חוף נאי יאנג. הוא מתאים מאוד לגולשי רוח בים שקט ונינוח. אתר הנופש ממוקם רק חמש דקות מחוף חולי, וקילומטר אחד משדה התעופה הבינלאומי של פוקט. הוא ברמה של 4 כוכבים וחדריו ממוזגים ומעוצבים בסגנון מודרני, ומציעים מרפסות עם נוף לבריכה ולגנים הירוקים והטרופיים.

יחידות האירוח שלו בגובה הקרקע, מפוזרות בין גנים מטופחים, בריכות ופינות ישיבה מוצלות. כשאתם מרוחקים רק דקות ספורות מאחד החופים היפים בעולם, נראה שלא יהיה לכם הרבה על מה להתלונן.

רוצים להזמין חדר במלון?

 

חוף מאי קאו

Anantara Mai Khao Phuket Villas

אם אתם קנאים לפרטיות שלכם וסולדים מהמוניות תוכלו ללון בקרבת החוף מאי קאו (Mai Khao) אשר גובל חלקית בפארק הלאומי סירינאת (Sirinath). יש בו בריכת אינסוף בקרבת חוף הים, חמש אפשרויות סעודה שונות (כדי שלא יהיה משעמם) ווילות עם בריכות ומרפסות הכולל מיטות שיזוף פרטיות.

אם תרצו לחגוג את הביחד שלכם בנפרד משאר העולם, זה המקום להתבודד בו. כאן מובטחת לכם חוויית 5 כוכבים מלכותית במיוחד. בשביל לחבור בכל זאת למבקרים נוספים, תוכלו לקחת חלק בפעילויות יוגה, מתקני ספורט ימי או שיעורי בישול תאילנדי.

רוצים להזמין חדר במלון?

מעוניינים במלונות נוספים בפוקט? כנסו

 

מלונות נוספים והמלצות - גם באפליקציית HotelsCombined

 

אתר התיירות HotelsCombined משווה בין מאות אתרי המלונות המובילים בעולם

ומוצא את המחירים הטובים ביותר בחיפוש אחד

 

הכתבה מוגשת בשיתוף HotelsCombined

 

לפנייה לכתב/ת
 תגובה חדשה
הצג:
אזהרה:
פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
מומלצים