שתף קטע נבחר

לנארד: "פאצ'וליה לא פצע אותי בכוונה"

כוכב הספרס שנפצע בהפסד 113:111 לגולדן סטייט במשחק הראשון של גמר המערב, לא מאשים את סנטר היריבה: "ניסה לחסום את הזריקה שלי". וגם: פופוביץ' והרצף המדהים שנעצר, והקאמבק הגדול של המנצחת שנכנס לספר השיאים

זה היה ללא ספק אחד הקאמבקים הגדולים של השנים האחרונות ב-NBA. סן אנטוניו הציגה מחצית ראשונה מהסרטים במהלכה כבר הוליכה ב-25 הפרש (להפסקה ירדה ביתרון 42:62), אלא שאז קוואי לנארד, הכוכב הבלתי מעורער של הספרס, שקלע עד אז 26 נקודות (11 מ-11 מהקו) וקלט 8 ריבאונדים ב-23 דקות בלבד, נפצע בקרסול והמשחק קיבל תפנית.

 

ריצת 0:18 של הווריורס החזירה אותם בגדול למשחק אותו בסופו של דבר ניצחו 111:113 ועלו ל-0:1 בסדרת גמר המערב.

 

לנארד יוצא מהמשחק (צילום: MCT) (צילום: MCT)
לנארד יוצא מהמשחק(צילום: MCT)

 

מדובר בקאמבק הגדול ביותר בסדרה אזורית מאז הניצחון של בוסטון על ניו ג'רזי במשחק מספר שלוש בגמר המזרח ב-2002, במהלכו חזרו הסלטיקס מפיגור של 26 נקודות לניצחון - 90:94. עבור מאמן סן אנטוניו, גרג פופוביץ', היה זה הפסד ראשון בקריירה אחרי 316 משחקים במהלכם הוליך בלפחות 25 נקודות.

 

הפציעה של לנארד היא אותה פציעה שגרמה לו להיעדר ממשחק מספר שש נגד יוסטון בחצי גמר המערב. הוא צפוי לעבור בדיקת MRI שתקבע סופית את חומרתה. "זה כואב מאוד", אמר בסיום. הפציעה של לנארד הגיעה לאחר שדרך על רגלו של סנטר גולדן סטייט, זאזה פאצ'וליה. "אני לא חושב שזאזה עשה את זה בכוונה", הוסיף שחקן הספרס. "הוא ניסה לחסום את הזריקה שלי".

 

פופוביץ'. סן אנטוניו תחזור לעצמה? (צילום: gettyimages) (צילום: gettyimages)
פופוביץ'. סן אנטוניו תחזור לעצמה?(צילום: gettyimages)

 

גם קווין דוראנט, שסיים את המשחק עם 34 נקודות, הגן על חברו לקבוצה: "הוא לא שחקן מלוכלך, הוא כן משחק חזק". מאנו ג'ינובילי, שקלע 17 נקודות, יודע מה הפסיד לקבוצתו את המשחק: "כשקוואי נפצע גולדן סטייט העבירה הילוך. סבלנו מאוד בלעדיו וזה כואב. לא הצלחנו להגיב".

 

כוכב הניצחון, סטף קרי, שלהט עם 40 נקודות, סיכם: "הם הקשו עלינו מאוד ולקח לנו זמן להבין מה קורה. אנחנו חייבים ללמוד מהמשחק הזה ולפתוח את המשחק הבא בסדרה הרבה יותר טוב". גם בצד של הווריורס יש פצועים. אנדרה איגודאלה ששיחק רק 10 דקות הלילה, צפוי לעבור בדיקת MRI בעקבות כאבים בברך. כלל לא בטוח שהוא ישותף במשחק השני.

 

קרי. "חייבים להתחיל טוב יותר את המשחק הבא" (צילום: MCT) (צילום: MCT)
קרי. "חייבים להתחיל טוב יותר את המשחק הבא"(צילום: MCT)

 

לפנייה לכתב/ת
 תגובה חדשה
הצג:
אזהרה:
פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
מומלצים