שתף קטע נבחר

פשרה בין גל נבו והפועל ירושלים

התקבלה הדרישה של השחיין להשתחרר מהאגודה בעקבות הקיצוץ בהכנסותיו ולאחר שמונה חודשים שבהם לא קיבל שכר. נבו: "אני הולך לחפש אגודה חדשה, פתוח להצעות"

לאחר נתק ממושך בין גל נבו להפועל ירושלים ועל רקע ניסיון התיווך הקודם בין הצדדים שהתפוצץ, הגיעו היום (ג') גל נבו והפועל ירושלים להסכם פשרה, ובשורה התחתונה שוחרר השחיין מהאגודה.

 

למרות הכישלונות של מהלכי הפיוס הקודמים, שכללו פגישה משולשת בין יו"ר איגוד השחייה סימון דוידסון, גל נבו ונציגי האגודה, ניהל בימים האחרונים דוידסון שיחות עם שני הצדדים במטרה להגיע להסדר.

 

נבו. סוף לסכסוך (צילום: אורן אהרוני) (צילום: אורן אהרוני)
נבו. סוף לסכסוך(צילום: אורן אהרוני)

כזכור, נבו הודיע בחודש שעבר שהוא לא ימשיך להתחרות בארץ ובעולם אם האגודה לא תשחרר אותו, לאחר שלא קיבל תשלום בשמונת החודשים האחרונים. נבו שייך בעשור האחרון להפועל ירושלים, אבל בחוזה החדש לאחר אולימפיאדת ריו הוחלט לקצץ 50 אחוזים מהסכום שהוא מרוויח.

 

דוידסון: "אני שמח מאוד. היה לי חשוב מאוד לא להרים ידיים ושהמצב לא יישאר כפי שהיה. טוב שהצלחנו להגיע להסדר שבו גם גל וגם הפועל ירושלים מרוצים. בעיקר אני שמח שגל יחזור לשחות". 

 

דוידסון. "שמח על ההסדר" (צילום: אורן אהרוני) (צילום: אורן אהרוני)
דוידסון. "שמח על ההסדר"(צילום: אורן אהרוני)

 

עוד אמר דוידסון: "הפועל ירושלים היא אגודה חשובה לשחייה הישראלית, וגל נבו שחיין חשוב שתרם הרבה מאוד להיסטוריה של הספורט הישראלי. אני בטוח שעוד יש לו מה לתרום ולתת. חשוב היה לי שגל יחזור לשחות ושכל הצדדים ישימו את הפרשה הזו מאחוריהם. אני מאחל לגל הצלחה גדולה בהמשך דרכו ובטוח שכך יהיה".

 

גל נבו הגיב: "ההסכם אומר שאני משוחרר סוף סוף. הגענו להסכם לשביעות רצוני ויכולנו להגיע לאותו מצב לפני תשעה חודשים. עכשיו אני הולך לחפש אגודה חדשה ופתוח להצעות, ביוני אקבל צ'אנס להשיג את הקריטריון לאליפות העולם ב- 100 מטר חזה".

 

לפנייה לכתב/ת
 תגובה חדשה
הצג:
אזהרה:
פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
מומלצים