שתף קטע נבחר

רוסו: "סיכוי גדול שאבקש להשתחרר למארסיי"

קשר בית"ר ירושלים, ג'ובאני רוסו, התייחס לאפשרות שבתום העונה יבקש לעזוב את הקבוצה כדי להצטרף למועדון הפאר הצרפתי. רוסו: "מארסיי זה מועדון גדול, יש סיכוי גדול שאבקש להשתחרר מבית"ר"

קשר בית"ר ירושלים, ג'ובאני רוסו, אישר היום ל-ynet כי קיבל הצעה מקבוצת מארסי הצרפתית להצטרף לקבוצה. רוסו ציין כי כבר לפני חודשיים, שוחח עם מגלה הכשרונות של מארסיי, יושקו סקובלאר, שהציע לו לחזק את מרכז הקישור של הקבוצה: "שוחחתי עם סקובלאר כבר לפני חודשיים והוא הציע לי לבוא ולהתאמן במארסיי. הסברתי לו שהקבוצה שלי רצה לאליפות, שאין לנו פגרה ושאני נשאר כאן לפחות עד תום העונה".
רוסו ציין כי הוא ביקש למנוע את הפרסום, כדי לא להדליק מדורה חדשה בבית"ר: "ביקשתי מסקובלאר שלא ידבר על ההצעה עם אף גורם, כי לא רציתי שתתפרסם ידיעה שתפגע בי ובבית"ר. בכל מקרה, בתום העונה יש סיכוי גדול מאוד שאבקש להשתחרר מהחוזה בקבוצה, כדי להצטרף למארסיי. בינתיים צריך לפתור את הבעיות שיש לנו בבית"ר".

סקובלאר: אם לא החורף, אני מקווה שרוסו יגיע בעונה הבאה

בכתבה שפורסמה לפני כארבעה ימים בעיתון "ספורטסקה נובוסטי", צוטט סקובלאר כמי שמעוניין מאוד בשירותיו של הקשר הקרואטי: "שוחחתי עם רוסו ושאלתי אותו באיזה תפקיד הוא משחק. הוא אמר לי שהוא משחק בדיוק באותו תפקיד ששיחק כאשר אימנתי אותו, רק שרמת המשחק שלו גבוהה כיום פי חמש ממה שהיה אז".
סקובלאר, שאימן את רוסו בקבוצת פ.צ זאגרב, החמיא לקשר הקרואטי וציין כי הוא מאמין שביכולתו של רוסו לתרום למארסיי: "רוסו שחקן מרתק עם סגנון משחק יחודי. אני מאמין שאם הוא יגיע למארסיי הוא יוכל לתרום לנו במיוחד במרכז המגרש. אימנתי אותו לפני מספר שנים בזאגרב ואני יודע שמדובר בשחקן עם קלאסה. אם זה יתאפשר, נרכוש אותו עוד החורף ואם לא החורף אני מקווה שהוא יגיע בעונה הבאה".

לפנייה לכתב/ת
 תגובה חדשה
הצג:
אזהרה:
פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
צילום: ברני ארדוב
שוקל לעזוב בתום העונה. רוסו
צילום: ברני ארדוב
מומלצים