שתף קטע נבחר

סטודמאייר ייעדר מהמשחק הראשון בפלייאוף

סנטר הפועל ירושלים לא ישחק מול עירוני נהריה בגלל פציעה (ג', 21:00), ובקבוצה מקווים שיהיה כשיר למשחק השני בסדרה. בר טימור עדיין לא חתם על חוזה חדש

הפועל ירושלים תתחיל מחר (שלישי, 21:00) את סדרת רבע גמר הפלייאוף מול עירוני נהריה, אחרי שסיימה את העונה הסדירה במקום השלישי בטבלה וזכתה ביתרון הביתיות.

 

מי שלא יעמוד לרשותו של סימונה פיאניג'אני הוא אמארה סטודמאייר שלא נרשם לשני המשחקים האחרונים של העונה בשל נסיעה לארה"ב מסיבות אישיות. בשבוע האחרון הוא התאמן באופן סדיר עם הקבוצה, אך בשל פציעה קלה יאלץ שוב להחמיץ את המשחק. בקבוצה מאמינים שיהיה כשיר למשחק השני בסדרה (יום שני).

 

העונה של האדומים בליגת העל הייתה הפכפכה, אך הסתיימה עם יתרון ביתיות בפלייאוף ומאזן 14:19. הגעתו של ריצ'רד האוול ברגעים המכריעים של העונה סייעה מאוד לקבוצה והוא השתלב היטב עם 11.5 נק' ו-8.8 ריב' למשחק. שחקן נוסף שהגיע לאחרונה הוא אלסנדרו ג'נטילה, אך הוא עדיין לא השתלב ולא הציג את מה שמצפים ממנו.

 

לאחרונה הופעלו לחצים על בר טימור לחתום על חוזה חדש. הגארד מסיים חוזה בתום העונה אך בינתיים הצדדים לא הגיעו להסכמה על השכר. הכוונה היא לעבות את הסגל הישראלי לקראת העונה הבאה, וכפי שכבר פורסם ב-ynet ספורט ג'ון דיברתולומיאו ממכבי חיפה נמצא על הכוונת, כמו גם כרם משעור מבני הרצליה, אך משעור יוחתם רק אם ליאור אליהו לא ימשיך לשתי עונות נוספות. בקבוצה ממתינים להחלטתו.

 

משעור. על הכוונת (צילום: ראובן שוורץ) (צילום: ראובן שוורץ)
משעור. על הכוונת(צילום: ראובן שוורץ)

 

פיאניג'אני: "אנחנו מגיעים בכושר טוב"

מאמן הקבוצה, סימונה פיאניג'אני, אמר לקראת המשחק: "נהריה מגיעה לכאן עם ביטחון, הם שיחקו טוב מאוד בחלק האחרון של העונה. במהלך העונה הם הפסידו כמה משחקים כמו כל קבוצה ששיחקה גם במפעל אירופי. אני מקווה שהאוהדים שלנו יביאו לנו את התמיכה כרגיל, כל דבר זה אקסטרה בזמן הפלייאוף, כל משחק יהיה שונה, השחקנים שלי באים בכושר טוב אחרי שצברנו כמה ניצחונות".

 

הגארד יותם הלפרין הוסיף: "אני שמח שהצלחנו להבטיח ביתיות בסדרה. יש לנו סדרה מאוד קשה. עבדנו קשה בשביל שהקהל יהיה מאחורינו גם ברגעים הקשים, כשלא הולך הם מרימים אותנו".

 

לפנייה לכתב/ת
 תגובה חדשה
הצג:
אזהרה:
פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
צילום: אוהד צויגנברג
אמארה סטודמאייר
צילום: אוהד צויגנברג
מומלצים