שתף קטע נבחר

קומפיוטקס: אסוס מכריזה על סדרת ניידים חדשה

כנס קומפיוטקס נפתח הבוקר בטייוואן וחברת אסוס, השחקנית הביתית בכנס הזה, הציגה מבחר ניידים חדשים עם דגש על עובי ומשקל. סמארפון חדש? יוק

כנס קומפיוטקס השנתי נפתח הבוקר בטייוואן ושחקנית הבית, חברת אסוס המקומית ערכה את אירוע ההכרזה שלה לעיני עיתונאים מרחבי העולם. החברה הציגה שורה של מחשבים ניידים כשהדגש היה הפעם על עובי המחשבים החדשים.

 

ZenBook Flip S:

 

אסוס הציגה את הנייד המתהפך הדק ביותר בעולם. דגם ה-Flip S של משפחת ה-ZenBook או בשמו הרשמי, UX370, כולל מסך מגע בגודל 13.3 אינץ' וברזולוציית 4K, כאשר העובי שלו עומד על 10.9 מילימטרים בלבד והמשקל הכולל שלו הוא 1.1 ק"ג. המחשב כולל בנוסף מעבד i7 מדגם 7500 של חברת אינטל, שתי יציאות USB-C וחיישן טביעת אצבע לכניסה מאובטחת למחשב. הוא מריץ ווינדוס 10 כמובן ומגיע עם עט סטילוס שמאפשר לצייר על המסך. מחירו בחו"ל יהיה 1,100 דולר.

 

ZenBook Flip S (צילום: Asus) (צילום: Asus)
ZenBook Flip S(צילום: Asus)

 

ZenBook Pro:

 

מפלצת החומרה שמציגה חברת אסוס בכנס מגיעה עם מעבד i7 מסדרה 7700HQ של חברת אינטל, כרטיס גרפי מדגם GTX 1050 TI של חברת Nvidia, דיסק SSD בנפח 1TB, זכרון RAM בנפח 16GB מדגם DDR4 וארבעה רמקולים איכותיים לחווית שמיעה היקפית. בדגם זה תמצאו שני שקעי USB-C, עם תמיכה בתקן ThunderBolt 3 ובנוסף שני שקעי USB3 רגילים. המסך הוא מסך מגע בגודל 15.6 אינץ' ברזולוציית 4K. הדגם שנקרא UX550 מציג עובי של 18.9 מילימטר ושוקל 1.8 ק"ג ומחירו ההתחלתי בחו"ל יעמוד על 1,300 דולר.

 

ZenBook Pro (צילום: Asus) (צילום: Asus)
ZenBook Pro(צילום: Asus)

 

אסוס גם הציגה שני מחשבי VivoBook המיועדים לשוק הביניים כאשר ה-VivoBook Pro מגיע עם מעבד i7, עם אפשרות לבחור בין סדרה 7300HQ או 7700HQ, ביחד עם זכרון RAM שיכול לטפס עד 16GB ונפח אחסון של עד 2TB בדיסק שאינו SSD. המסך בדגם זה הוא בגודל 15.6 אינץ' וברזולוצית FHD. הוא שוקל 2.2 ק"ג ומחירו יתחיל ב-800 דולר.

 

 (צילום: Asus) (צילום: Asus)
(צילום: Asus)

 (צילום: Asus) (צילום: Asus)
(צילום: Asus)

 

דגם ה-VivoBook S מציע מפרט צנוע יותר הכולל מעבד i7 מסדרה 7500U של חברת אינטל, מסך 15.6 באיכות FHD, זכרון RAM שיכול להגיע עד 16GB ודיסק קשיח מסוג HDD שיגיע עד לנפח של 2TB. דגם זה שוקל 1.5 ק"ג, עוביו הוא 17.9 מילימטר ומחירו בחו"ל יחל ב-500 דולר. אסוס וויתרה על הצגת סמארטפונים חדשים בכנס זה, וייתכן שנראה דגמים חדשים במהלך השנה הקרובה.

 

אין עדיין פרטים מהיבואן בישראל לגבי מועדי הגעתם של דגמים אלו לארץ או פרטים לגבי מחירם הצפוי בארץ הקודש.

 

 

 

 

 

 

 

 תגובה חדשה
הצג:
אזהרה:
פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
מומלצים