שתף קטע נבחר

זאזה פאצ'וליה בסגל גיאורגיה ליורובאסקט

סנטר גולדן סטייט ישמש כקפטן של נבחרתו בבית המוקדם שייערך בהיכל מנורה מבטחים. גם אקס מכבי ת"א, גיאורגי שרמנדיני בפנים

נבחרת גיאורגיה ששובצה לאותו הבית יחד עם ישראל ביורובאסקט 2017, שייערך בהיכל מנורה מבטחים, פרסמה הבוקר (חמישי) את הסגל הרחב שלה לטורניר. השם הגדול הוא כמובן זאזה פאצ'וליה, סנטר אלופת ה-NBA שבדרך - גולדן סטייט ווריורס.

 

פאצ'וליה יהיה גם הקפטן של הגיאורגים, אבל הוא לא השם הגדול היחיד בסגל. טורניקה שנגלייה, שחקנה של באסקוניה שהאריך לאחרונה חוזה בקבוצתו, הוא המוציא לפועל המרכזי. הפורוורד הנהדר היה על הכוונת של ברצלונה, אבל העדיף בסופו של דבר להישאר בבאסקוניה.

 

פאצ'וליה. מי ישמור עליו בנבחרת ישראל? (צילום: AFP) (צילום: AFP)
פאצ'וליה. מי ישמור עליו בנבחרת ישראל?(צילום: AFP)

 

אפילו אקס מכבי תל אביב, גיאורגי שרמנדיני נמצא בקאדר של הגיאורגים. שרמנדיני שיחק העונה באנדורה מהליגה הספרדית הראשונה. גיאורגיה העפילה לאליפות בפעם הרביעית ברציפות לאחר שסיימה במקום הראשון בבית 6 של המוקדמות. יחד עם ישראל וגיאורגיה, שובצו לבית שייערך ביד אליהו גם ליטא, איטליה, גרמניה ואוקראינה.

 

הסגל המלא של גיאורגיה

בקה בקאורי, מיכאיל ברישווילי, גוגה ביטאדזה, אנטולי בויסה, בקה בורג'נאדזה, מייקל דיקסון ג'וניור, קאחה ג'ינטחראדזה, מאנוצ'ר מרקוישווילי, זאזא פאצ'וליה, לבאן פטסאטסיה, אוטאר פחאקאדזה, דודא סנאדזה, ויקטור סניקידזה, ג'ורג' שאראבידזה, טורניקה שנגלייה, גיאורגי שרמדיני, ג'ורג' צינצאדזה.

 

לפנייה לכתב/ת
 תגובה חדשה
הצג:
אזהרה:
פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
מומלצים