שתף קטע נבחר

יש מאמן: סבירסקי חתם בבני סכנין

היהודי-ברזילאי, שיעמוד על הקווים בדוחא בעונה הבאה, זכה גם לסעיף מענק אליפות בחוזהו. כצעד ראשון ינחית בישראל שלושה שחקנים ברזילאים. בקבוצה בודקים: האם הוא אימן בעבר באחי נצרת - ונעלם אחרי חודש וחצי?

עכשיו זה רשמי: המאמן היהודי-ברזילאי, ז'אירו סבירסקי, נחת אתמול בישראל וחתם הבוקר (ה') על חוזה לעונה אחת בבני סכנין.

 

"אני מכיר היטב את ישראל. הייתי פה כבר חמש פעמים, כולל ביקור בסכנין ופגישה עם היו"ר לשעבר מאזן גנאים. אני מרוצה מאוד מהחתימה. הגעתי בשיא המוטיבציה", אמר המאמן הנרגש.

 

סבירסקי. זכה גם למענק אליפות בחוזה (צילום: בני סכנין) (צילום: בני סכנין)
סבירסקי. זכה גם למענק אליפות בחוזה(צילום: בני סכנין)

 

בסכנין הופתעו לשמוע בשעות האחרונות כי סבירסקי כבר שימש כמאמן בישראל. ב-2008 הוא הגיע לאחי נצרת לתפקיד מאמן קבוצת הנוער של המועדון. מנכ"ל סכנין, חאלד דוכי, עלה לשידור בקול ישראל ונשאל לגבי הטענות של נצרת לפיהן הברזילאי נעלם אחרי חודש וחצי בלבד. יו"ר אחי נצרת, אחמד חילו, סיפר ל-ynet ספורט: "אני בודק אם מדובר באותו מאמן ברזילאי. מחר אפתח את ספרי המועדון ואדע בדיוק. הרבה אנשים כאן טוענים שמדובר באותו אדם". סוכנו שמעון זלוט מסר בתגובה: "זה היה לפני 10 שנים. ממש שטויות, כמו השטות שהוא אימן רק בנוער".

 

הברזילאי הגיע לכאן חדור מוטיבציה, שכן למרות שתקציב הקבוצה יעמוד על 16 מיליון שקל בלבד, בחוזהו הוכנס גם לא פחות ולא יותר - סעיף מענק אליפות. בסכנין הבהירו כי חלק מהשיקולים להבאתו היו השליטה שלו בשוק השחקנים הברזילאים והיכולת שלו לצרף לקבוצה שלושה כאלה. בשיחה שערך הבוקר עם הנהלת המועדון סוכם כי עד סוף החודש ינחתו שלושה ברזילאים להתרשמות: קשר (במקום ז'אורז'יניו שעזב לבית"ר ירושלים), חלוץ ושחקן נוסף בעמדה על פי הצורך.

 

לאחר החתימה הגיע סבירסקי למתקן האימונים בסכנין, שלא מזמן עבר שיפוץ מסיבי. אגב, בשיחה עם ynet ספורט טען מאזן גנאים כי הוא כלל לא זוכר שפגש את המאמן הברזילאי. בימים הקרובים יצפה המאמן בקלטות של משחקי הקבוצה, ויחד עם הסקאוט עבאס סואן יגבש את הסגל לעונה הקרובה.


פורסם לראשונה 08/06/2017 13:07

 

לפנייה לכתב/ת
 תגובה חדשה
הצג:
אזהרה:
פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
צילום: בני סכנין
ז'אירו סבירסקי
צילום: בני סכנין
מומלצים