שתף קטע נבחר

מסתמן: גולדן סטייט לא תגיע לבית הלבן

על פי דיווחים בארה"ב, כמה שעות לאחר שזכתה באליפות ה-NBA, גולדן סטייט החליטה שלא להגיע לטקס המסורתי עם הנשיא דונלד טראמפ. בחודש פברואר האחרון התרחש מקרה דומה עם קבוצת הפוטבול ניו אינגלנד פטריוטס

כמה שעות לאחר שזכתה באליפות ה-NBA, גולדן סטייט ווריורס החליטה שלא להגיע לטקס המסורתי בבית הלבן. כך דווח בכלי התקשורת בארצות הברית.

 

באליפות הקודמת, ב-2015, הווריורס כיבדו את המעמד, השתתפו בטקס ופגשו את נשיא ארה"ב דאז, ברק אובמה. אלא שעל פי הדיווח, במועדון העדיפו הפעם שלא להגיע לטקס בנוכחות דונלד טראמפ.

 

לא אהוד בגולדן סטייט. טראמפ (צילום: רויטרס) (צילום: רויטרס)
לא אהוד בגולדן סטייט. טראמפ(צילום: רויטרס)

 

בינואר האחרון, מאמן האלופה הטרייה, סטיב קר, תקף בחריפות את החלטתו של הנשיא טראמפ לא לאפשר לתושבי משבע מדינות מוסלמיות להיכנס לארה"ב: "אנחנו הולכים נגד העקרונות שלנו כאומה ויוצרים פחד מיותר אצל האנשים", אמר אז קר. "ההחלטה הזו רק מייצרת עוד כעס ועוד טרור. אני לחלוטין נגד כל מה שקורה כרגע".

 

"אני חושב שזה נורא, רעיון מזעזע ומחריד", הוסיף המאמן. "אני מרגיש רע עבור כל האנשים שהושפעו מהדבר הזה. משפחות נקרעות ואני מודאג בכל הנוגע לבטיחות ברחבי העולם. זה מוביל לתוצאה הפוכה לגמרי מהכוונה. אם רוצים לפתור את נושא הטרור והפשע, זו לא הדרך לעשות זאת".

 

שחקני גולדן סטייט חוגגים את האליפות. יחרימו את הטקסט המסורתי? (צילום: AFP) (צילום: AFP)
שחקני גולדן סטייט חוגגים את האליפות. יחרימו את הטקסט המסורתי?(צילום: AFP)

 

זו לא הפעם הראשונה שכוכבים גדולים דוחים הגעה לבית הלבן מאז שטראמפ מונה לנשיא. הפעם הקודמת הייתה כאשר קבוצת הפוטבול, ניו אינגלנד פטריוטס, ניצחה בסופרבול ה-51, ומספר שחקנים הודיעו כי לא יגיעו לכבד את המעמד מסיבות אישיות.

 

לעומת זאת אלופת ליגת המכללות בפוטבול, קלמסון טייגרס, הגיעה לביקור המסורתי בבית הלבן בשבוע שעבר. כעת נראה שהנשיא לא יצולם לובש את החולצה של אלופת ה-NBA הטרייה, למרות שלא נמסרה שום הודעה רשמית על כך.

 

לפנייה לכתב/ת
 תגובה חדשה
הצג:
אזהרה:
פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
מומלצים